Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[CAR] Co zastąpi kategorię WRC (World Rally Car) ???
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

hehehehe
Anarchia :D
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Śro 18 Lut, 2009   

counter strike :D
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Czw 19 Lut, 2009   

1 Vlodarsky - jestem za tym, żeby za WRC weszły przednionapędowe turbo 2,0 do 300KM
2. AndreXSi, żeby to byłoby widowiskowe to te fwd musiałyby ważyć <950 kg -4-łap z turbo ważący ~1100 kg bez aktywnych dyfrów to byłoby coś
3. martin.h, Ja jak już pisałem jestem za starą klasą A8 (Delta Integrale, Celica GT4 itp.). Mogłyby też wrócić stare KitCar'y A7 typu 306 Maxi, a najlepiej jakby wróciła Grupa B
4. CHRZANEK, RWD - zaproponowałem zastapienie WRC kategoria tylnonapedówek. Było by chyba duzo bardziej widowiskowo niż tracace przyczepność przy kazdej zmianie biegów rajdówki TURBO FWD.
5. Jaco - Odchudzone S2000 bez turbo i zero elektroniki wspomagającej kierowce.
6. Mick (Hondziarz) - myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie Turbo w S2000, klasa S2000 bardzo mocno się rozwija i z psujących się Punto S2000 mamy już bardzo dobre 207 S2000, Fabia S2000 czy też najnowsze dziecko Proton S2000 - który oczywiście ma swoje słabe strony ale jest najtańszą możliwością do jeżdżenia w tej klasie.
7. Marek23 Turbo konie,4wd, zero elektroniki.
8. Maciek (Hondziarz) - jw z tym, że bez turbo...bardzo-wysokoobrotowe silniki
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

http://rallyonline.pl/ind...=pnews&&s=20812

walne linka bo fotka fajna :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

bez turbo ? :'(
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Cytat:
Aktualne S2000 będą mogły mieć nieco większe skrzydła, nadkola i inne dodatki do karoserii - ale to tylko zmiany kosmetyczne. Mechanika ma pozostać bez zmian.


No zajeeeeebeeście, więcej pryczepności i mało mocy/momentu...
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Czarno to widzę, na pewno Loeb odejdzie z WRC. Dziwne zachowanie FIA, tym bardziej, że coraz więcej producentów wchodzi w silniki turbodoładowane.
Ciekawe co na to szefowie IRC, który cykl lepiej na tym wyjdzie?
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

A ja mysle że dobrze.

W tej chwili jest sporo samochodów S2000:

-Peugeot 207
-Fiat punto
-VW Polo
-Toyota corolla/auris
-Proton
-Skoda Fabia
-MG

Uwazam że to dobry kierunek.
Jezeli mam być szczery to wydawało mi się to najrozsądniejsze od samego poczatku - choć nie było to rozwiązanie jakie bym sobie wymarzył - dla mnie podstawa to jak najwięcej modeli samochodów spełniających kryteria królewskiej klasy.

Subaru groziło że odejdzie jak zostaną wprowadzone samochody S2000 i... odeszło wcześniej zasłaniając się kryzysem...
Ford jezeli będzie pauzował to krótko - wierze że sa w stanie zbudowac Fieste lub Focusa S2000.
Citroen przygotowuje C3 (boże kto wpadł na ten pomysł ???) i pewnie jeszcze kilku producentów się skusi.

Majac S2000 możn startować w RSMŚ, RSME, IRC i w mistrzostwach poszczególnych krajów.
Co więcej potrzeba ??
Mocy ???
Wystarczy wyjąć zwężke - 300KM pęknie z nawiązką :) :) :)
Przynajmniej bedzie mozna miarodajnie określić umiejętności kierowców.

To pisałem ja - Jarząbek - trener drugiej klasy
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
A ja mysle że dobrze.


Ja tak myślałem od samego początku i fajnie, że ktoś w końcu się zgadza z tym.
A to, że Loeb odejdzie to akurat jest + bo nie będzie monopolu na wygrywanie w RMŚ ^_^'

Zwrócę jeszcze uwagę, że w tych ustaleniach brali udział PRODUCENCI.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Jest jeszcze jeden powód dla, którego to rozwiązanie jest ZŁE lub DOBRE. Złe dlatego że nie wiadomo co się stanie z Mitsubishi oraz Subaru, Nkami. Dobre dlatego że jest szansa że prywatni kierowcy będą mieć szanse walczyć z czubem, przynajmniej na niektórych rajdach.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

tak... ale przy jeszcze lepszej trakcji... i tej samej mocy... to to bedzie jezdziło jeszcze bardziej na okragło.... a co za tym idzie mniej widowiskowo ;/ ja chce B grupe
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Jaco napisał/a:
A to, że Loeb odejdzie to akurat jest + bo nie będzie monopolu na wygrywanie w RMŚ

Pomyśl czasem zanim coś napiszesz...
AndreXSi napisał/a:
No zajeeeeebeeście, więcej pryczepności i mało mocy/momentu...

Super. Zapomnij o jakichkolwiek bokach. Na serio, jako kibic bardzo się "cieszę"
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

S2000 jak konstrukcja jest naprawdę bardzo dobrze przemyślana. Jednak nie widzę tego samochodu jako następcę WRC. Co do zwężki to Chrzanek ma rację, 300 KM pęknie z dużym zapasem, ale momentu nadal będzie za mało.
A kto uważa, że więcej producentów w to wejdzie ten się myli. VW obiecywał, a teraz już zmienili zdanie i wahają się.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

martin.h napisał/a:
jako następcę WRC, za mało momentu.


wszyscy odchodzą od momentu. Zobacz na auta rallycrosowe. Kiedyś tylko moment się liczył, a teraz auta kręcą się coraz wyżej i wykorzystują jeden parametr MOC + dobra skrzynia.

W tym jest szybkość i S2000 idzie w tym samym kierunku
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Dzik się chyba w garażu dłubiąć przy 5tce przewraca... Moc,moment,jeden ch.uj.
WRC ma 300 koni w szerokim zakresie obrotów i to chodzi. Nie ma czegoś takiego jak odchodzenie od momentu... Liczy się moc i by byłą wszędzie. A moment i obroty są tego składową.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9