wszyscy odchodzą od momentu. Zobacz na auta rallycrosowe. Kiedyś tylko moment się liczył, a teraz auta kręcą się coraz wyżej i wykorzystują jeden parametr MOC + dobra skrzynia.
W tym jest szybkość i S2000 idzie w tym samym kierunku
Od kiedy zacząłem się interesować rajdami (połowa lat 90'tych) seria WRC zawsze kojarzyła mi się z dużą widowiskowością. Klasa A8, później WRC. Każdy rajd to dużo boków (obecnie jest tego coraz mniej), pojedynki wielkich mistrzów, bączki na mecie itp. Widząc to na twarzy zawsze rysował się uśmiech. A teraz jak widzę jak S2000 próbuje objechać beczkę lub wykręcić bączka to aż żal się robi i nie chce się tego oglądać.
Panowie, S2000 będzie homologowane na nowej budzie, podobnej do tej w prototypowym DS3. W Genewie zostanie zaprezentowany prototyp, a testy powinny ruszyć najwcześniej w 2010 roku.
Panowie, S2000 będzie homologowane na nowej budzie, podobnej do tej w prototypowym DS3. W Genewie zostanie zaprezentowany prototyp, a testy powinny ruszyć najwcześniej w 2010 roku.
dziękuje martin... już byłem w sklepie po sznur i miałem się wieszać...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 27 Lut, 2009
No to Mitsu i Subaru udupili na cacy, to kres turbodoładowanych 4napędówek. A patrząc na to do czego chcą dążyć 1.6turbo, to również kres wolnossących hatchy.
No to Mitsu i Subaru udupili na cacy, to kres turbodoładowanych 4napędówek. A patrząc na to do czego chcą dążyć 1.6turbo, to również kres wolnossących hatchy.
Mitsu i Subaru zostana w N4. poza tym niech dalej robia te fajne potoworki na droge...
Mi sie generalnie podoba, ze turbo wraca w wielkim stylu. Ale ze w rajdach bedzie to 1.6 turbo to bezsens.
Ja uważam, że planując WRC z silnikami 1.6 Turbo FIA wie co robi. Jest to jedna z nielicznych decyzji, którą uważam za słuszną. Coraz więcej producentów ma takie motory w ofercie. Jeśli FIA wprowadzi trochę większe zwężki niż 34 mm to spokojnie pęknie granica 300-350 KM, a moment na poziomie 500-550 Nm też nie powinien być problemem. A co do Mitsubishi i Subaru to raczej mało prawdopodobne by wróciły do WRC.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 28 Lut, 2009
CHRZANEK napisał/a:
GeKo napisał/a:
No to Mitsu i Subaru udupili na cacy
Mitsu już dawno temu wyłożyło prącie na WRC
Subarru też więc nie ma czego załować.
WRC - owszem. Dla mnie to jednak oznacza również kres Nek. Myślę że X to ostatnie EVO. Potem Mitsu przestanie widzieć sens produkowania auta, które nie będzie miało przyszłości w sporcie. Prawda taka, że to auto wykreował sport.
Mitsu już dawno temu wyłożyło prącie na WRC
Subarru też więc nie ma czego załować.
WRC - owszem. Dla mnie to jednak oznacza również kres Nek. Myślę że X to ostatnie EVO. Potem Mitsu przestanie widzieć sens produkowania auta, które nie będzie miało przyszłości w sporcie. Prawda taka, że to auto wykreował sport.
ale mitsu i subaru juz przestali produkowac rajdowki na droge... nowe modele ewidentnie uderzaja w segment wypasionych kompaktow:d jak s3 itp... i dopiero teraz te auta zaczna sie sprzedawac:d
wiecej chetnych bedzie na wmiare wygodne, dobrze wyposazone auto z wmiare mocnym silnikiem
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 03 Mar, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Poza tym śniło mi się ostatnio jak badi w 2013 roku scigał się w RSMP EVO XII wiec pewnie tak będzie...
a dzisiaj pewien specjalista powiedzial mi ze zycie polega na przyciaganiu i wydalaniu pozytywnych fal (i ze jak sie czesto o czyms pozytywnie mysli to tak wlasnie będzie).
Takze od dzis tylko o tym mysle (no moze czasami wrzuce jakis teleexpress z Dodą )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach