Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Lut, 2012   

Panowie, mam trzy małe pytania ponieważ przymierzam się do zakupu. :)

1. Czy wszystkie korektory mają taką samą średnicę "obiegu" - tzn. czy mogą się różnić tylko gwintami i można to dobrać w zależności od potrzeby?

2. Czy ktoś miał może styczność z korektorem Compbrake?

3. Jakiej średnicy najlepiej wybrać pompę do łapy i dlaczego? 0,625, 0,7, 0,75?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 13 Lut, 2012   

Cytat:
2. Czy ktoś miał może styczność z korektorem Compbrake?


chciałem go zamówić ale był niedostępny :]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8