Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
bmw e36 Compact 318is
Autor Wiadomość

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Nie 14 Kwi, 2013   bmw e36 Compact 318is

Witam moze ktos ma jakie doswiadczenia z tym modelem ??

czy moze lepiej szukac coupe


silnika 1,8is ze wzgledu na ograniczenia klasowe do 2 litrow


celuje w tanie modele z tablicy allegro bo auto ma byc typowe pod zabawe kjsy jakis trakday itd...


dzieki za info
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

MMaxiA7 
promiskuityzm i zeszmacenie


auto: Renault Megane
silnik:: F4R 730
moc: 169km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Wrz 2012
Skąd: dolnyśląsk

Wysłany: Nie 14 Kwi, 2013   

Lepiej szukać od 96r. bo M44 1.9 ma 140KM i troszkę więcej Nm, wobec M42 1.8 136KM do 96r ,rozrząd prawie dożywotni bo na łańcuchu, bodajże w compaktach jest gorszy zawias niż w coupe,bo chyba pochodzi z e30 i w compaktach za dobrze to niedziała,tak samo deska w środku jest brzydka:) za to lżejszy jest od coupe o ponad 100kg a do sportu waga się liczy;) Krótko zestopniowana skrzynka, w coupe świetnie wyważone auto z tym czterocylindrowcem i mimo tylko i aż 9,9sek do paczki w zakrętach na dobrym zawiasie daje frajde:) Idzie lepiej niż 150konna 6garówka;) w mieście pali ok 11l w trasie 7,6
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

Jeden ziomek z mojej okolicy ma E36 318is kupe - nie ma szpery i skrzynia jest naprawdę długa. W kompakach zawias tylny jest jak w E30, a deska rozdzielcza jak w każdym E36.
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

http://www.racingforum.pl/BMW-do-WPP-t107266.html
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

ja się trochę nie znam, ale Compact się chyba nie nazywał IS.
A co poza tym - w normalnej klasie do 2 litrów taki samochód nie ma raczej szans, chyba że nadłubany mocno. Plus na pewno jest taki, że gratów jest multum, w większości za symboliczną kasę. Nie pamiętam jak z masami jest, ale coupe jest chyba najcięższe (może poza kombikiem i cabrio), poza tym ma bezramkowe szyby, czyli mody poliwęglanowe na starcie są utrudnione. Ja bym szedł w compacta raczej, bo mi się podoba z wyglądu. Ale nie wiem jak to się na torze zachowuje, na pewno 320 coupe fabryczne szału nie robi. Rabarbarowe 328 (czy 325? 328 chyba, nie?) też jeździło bardzo ociężale. Istotny problem jest taki, że te samochody lubią jechać bokiem, a to nie do końca korzystne dla wyników. Pewnie modzenie z kątami w zawiasie by pomogło, a (i tu właśnie nie wiem jak w compakcie z tylnym zawiasem innym) to groszowa sprawa jest na szczęście. Podobno.
Aaaaa - no i szpera. Szpera musi być!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

Compact to było 318 ti.Jesli to ma robić wyniki to raczej szukałbym e30 318is,compact jest po prostu cięzszy,a sedan i coupe duzo cięższe wiec bez sensu zupełnie.4-cyl bumy prowadzą sie duzo lepiej od 6-cyl,przede wszystkim mniej ryją przodem.Moje 328 bylo w zasadzie całkiem seryjne,do tego bardzo cięzkie bo z grubym wypasem i tez odnosiłem wrazenie ze przez to takie ociężałe w skręcie,ja sie jakos nie mogłem odnalezc w tym aucie.Ci co sie znają twierdzą ze pomaga po prostu odchudzenie (a 200kg zrzuca sie na luzie).Na driftowe tendencje jest sporo sposobów,najprostszy to obniżenie tyłu,kąty w compakcie i e30 chyba nie tak prosto i tanio jak w "zwykłych" e36,no i szpera musi byc,na szczescie to raczej tani temat-1200-1500 pln z dowolnym przełożeniem(od 2,9 do 4,45).Silnik ma duuuzzzy potencjał(polecam zobaczyc na fb promotora)
Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

rabarbar napisał/a:
Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.

...dlatego jeżdżę hondo :]
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

Bart nigdy Ci tego nie wybaczy! :rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

Bart napisał/a:
rabarbar napisał/a:
Ogólnie buma to super pomysł na upalatora-pełen know-how,tanie graty seryjne jak i te do dłubnięcia,kupa frajdy itd.

...dlatego jeżdżę hondo :]


ja jeżdze hondo bo jestem ciotom ;D
Bardzo mi przykro Bartku ze nie spełniłem pokładanych we mnie nadzieji :*
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

M napisał/a:
Bart nigdy Ci tego nie wybaczy! :rotfl:


tez tak mysle,od dłuzszego czasu nie dzwoni,nie pisze....
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

ech, hądziarze... ;D
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 15 Kwi, 2013   

I do tego jeszcze naziści.. :lol2:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9