auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006 Strojenie
Witam ,
szukam firmy która poprawi mapę którą mam.. samochód ma już zmeinony program ale będą dokładane nowe graty i trzeba liznąć mapkę trochę. Kogo polecacie w Wawie?? Znam cene firmy która mi już stroiła i szukma alternatywy...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006
mam takie pytanie czy ktoś orientuje się czy istnieje możliwość sterowania elektronicznym modułem zapłonowym bo to jest jedyne elektroniczne uządzenie w moim aucie gdyby w to wczepić jakieś SMT to dało by rade ustawić 2 mapy zapłonu np na paliwo jakieś 95 i 99+ hm??
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006
no ttc zrobi ci to profi ... stroja wiele rajdowek.... cena 600 800 1000 to
juz indywidualnie trzeba z nimi uzgodnic... wjechac na hamownie i dadza
cene....
przyjedz do kr... porownasz swojego killera z krakowskimi .... : )
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2006
w sobote bedzie hamowanie w unitronicu ,
moze u nich strojenie?
ja sie o swojego parcha zapytam
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 19 Kwi, 2006
maja wogole doswiadczenie w pisaniu programow... wszyscy ich chwala....
ze znajomych to m.in. 2 /wlodarczyk, steer/ pisalo programy do rajdowych
pugow 206 - obaj bardzo zadowoleni. zreszta caly czas cos tam na lawetach
zwoza.... i upalaja w ramach testow.
No to wpadam. Chetnie porownam z Twoim 106 przed i po strojeniu... A moze wogole macie jakies bezpieczne, krete miejscowki w okolicach Kraka , to mozna troche razem poupalac...
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 19 Kwi, 2006
ok jestem za - zapraszam : )
tylko czekam az klocki hamulcowe do pyzusia przyjda bo juz blaszkami hamuje : D
krete i w miare bezpieczne odcniki w okolicach krakowa to odcinki dawnego rajdu polski
i biezacych rajdow: krakowskiego i wawelskiego. nie sa one az tak bardzo pokrecone
jak twoje okolice i rajd wisly czy cieszynka, ale zdecydowanie jest sie gdzie wykazac
i na treningi dobrze sie nadaja : )
Powiedzcie mi jak się odbywa takie strojenie.
I czy takie np TTC układa mape paliwa na tym kompie który jest w samochodzie czy dołącza dodatkowe urządzenie ?
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 19 Kwi, 2006
wiadomo ze seryjny komputer silnika ma ograniczone możliwośći do modyfikacji elektronicznej aczkolwiek dla niewygorowanych potrzeb szczegolnie w silnikach N/A całkowicie wystarcza , gdy bawimy się troche mocniej można dać jakąś świnke(pigy-back) przykładowo SMT 5,6,7 czy tez greddy e-manage kolejnym stopniem jest stand alone(przykładowo Autronic) ale to już wyzsza szkoła jazdy i raczej stosowane do silników doładowanych. Osobiście uwazam ze jezeli seryjny komputer lubi się z świnką jest to najlepsze wyjście do jakieś nieextramalnych przerobek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach