Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Śro 22 Maj, 2013 200sx S14A Racing Edition
Moje dziecko na sprzedaz, 200sx Racing Edition
Rocznik 1998
Przebieg: 170000 km
Silnik: SR20DET
FMIC Driftworks
Uklad wydechowy Japspeed 3 cale
Hamulce - R-33 GTR czyli przód 324mm, tył 300mm - przejachane 15000km, sporo miesa na nich zostalo
Blow-off Blitz
Układ dolotowy Apexi
Sterowanie doładowaniem - MBC
Zawieszenie Tein Super Street - ok 15000km przejechane
Stabilizator przód Tanabe
Stabilizator tył R-33 GTR
Rozpórka przód Tein
Felgi Dragwheels DR-31 17x9 ET17 tył, 17x8 ET35 przód, kolor złoty, kupione nowe przez poprzedniego wlasciciela, z nowymi oponami Federal 595SS (245 tył, 225 przód) - przejechane jakieś 15000km
Biala skora, podgrzewane siedzenia(kierowcy ma problem z wtyczka i sie buntuje)
Zegar doladowania GReddy
Radio CD 2DIN Sony, seryjne swietnie pasujace do srodka auta
Samochod przez 8 miesiecy byl ze mna w Anglii, sprawowal sie idealnie jako dupowoz, zrobione 10tys km, w tym prawie 3 tys w ostatni tydzien
Spalanie realne ~8.5 zwawa trasa(sprawdzone tydzien temu przez Europe), miasto raczej nie wiecej niz 15, zazwyczaj 11-13 jest ok dla umiarkowanej jazdy
Najwieksze minusy:
-na chwile obecna grzechoczace VTC, bedize najprawdopodobniej zrobione
-wylany amorek prawy przod, do regeneracji
-huczy lozysko ktorys przod
-niestety zostal potraktowany gradem co widac w kilkumiejsach, plus drzwi pasazera maja "lekkie" zagiecie na rancie
Najwieksze plusy:
- ~270KM/390NM w lekkim aucie RWD
Fotki z tego tygodnia praktycznie
cena:
- 23tys pln tak jak stoi
-19tys bez hamulcy z GTRa i na zawiasie seryjnym z praktycznie nowymi springami Apex -40mm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach