auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 04 Cze, 2013
Rasputin napisał/a:
Czy trudno sie maluje plastidip'em? Kompresor mam,pistolet do malowania też. Ducato musze trzasnąc na jakiś kolor i szukam ciekawych i tanich rozwiązań Gdzie w Wawie jest jakaś hurtownia handlująca tym szuwaksem?
Banał, nie da się spierdolićl a schni w 15 min. Oczywiście zaleca się kilka warstw, tylko powierzchnia pokrywana musi być w idealnym stanie, szczególnie przy jaśniejszych kolorach bo wychodzą plamy.
Szczerze to zamiast się tak brandzlować z palstidipami to chyba szybciej i taniej będzie okleić to folią (ja mam lapka oklejonego folią od ponad roku i przynajmniej mi się nic z niego nie ściera itd.)
no właśnie nie jestem tego pewien, po rozpoznaniu rynku wnioski są takie
- na większy samochód przygotuj 4kPLN
- trwałość dyskusyjna, skrajne opinie
- przy oklejaniu jest trochę rozbierania/składania, jak się trafi kiepski praktykant to późniesz masz skrzypienia itd
- przy ściąganiu też różnie bywa
dzik Z mojej strony było nawiązanie do filmiku i robienie plastidiperm a'la carbonu
Co do oklejania aut to kosztów nie można generalizować. czynników jest kilka: stan auta, rodzaj folii (producent / kolor), trudnosć auta (w sensie przetłoczenia itp.)
Dobry aplikator fachowo rozbierze i złoży Ci auto. Te które trafiaja do "nas" nigdy nie wróciły z reklamacją iż coś skrzypi, źle spasowane bo o złym oklejeniu przez kogoś kto pracuje w branży ponad 10 lat to nie ma co wspominać
Fakt że przeciętnie koszt auta wyniesie około 4-5 tys zł. ale folia jest trwalsza, nie ma problemu z doborem koloru np. jak się coś uszkodzi (po roku czy 2 latach) itd. Masz mnóstwo wzorów i kolorów których w plastidipie nie ma (P.S. Znaczki i grile też pokrywamy palstidipem albo hydrografiką - kto co woli )
Co do trwałości foli. Clio miałem oklejane jakieś 3 lata temu - niegarażowane przetrwało do teraz (prawie cały czas stało w pełnym słońcu) - wszędzie folia trzyma się idealnie, nieodbarwiona itd (czarny mat ORACALa). Była zmieniana na dachu (zeszła bezproblemowo - lakier ideał) bo miałem tam naklejki które zostawiły klej no i jakieś koty mi tam to trochę podrapały
Odcień nowej foli w porównaniu do 3letniej jest identycznie taki sam.
Tylko że plastidip w Polsce nie jest dostępny w pełnej palecie koloró (tak samo jest z foliami) no i wygląda słabiej. Fakt do rajdówek itp to się nada ale jak ktoś chce mieć ładnie wyglądające auto to tylko folia. Plastidipa nidy nei położysz tak by było idealnie gładko i wyglądało kokosowo.
Są kosmetyki do folii - tak samo jak do lakieru. Ja nigdy nie używałem nic do foli ani nic do lakieru, a moje auta wyglądają bdb
Wszystko zalezy kto czego oczekuje - zabezpieczenie lakieru na zimę? I plastidip i folia bezbarwna spełni swe zadanie. Plastidip moim zdaniem wytrzyma niestety krócej
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Cze, 2013
Shymek ile kosztuje u Ciebie 1 mb folii i jakiej jest szerokości? Interesuje mnie kolor pomarańczowy metalik taki jak poniżej. Ile może pójść folii na Smarta F2 robiąc go bez dachu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach