Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wlot powietrza na dach
Autor Wiadomość

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Problem inny, jak ma być przelot, to z tyłu musi być szpara, na fotach auta Kubusa jej nie ma. Jak się ją zrobi daszek zaczyna w huy pracować i górna część tłucze o dach. Oczywiście na środku można coś podłożyć i skręcić srubą. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem.

Więcej ekspjertów brak, he?
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Kupuj na bogato!
http://www.tomson.com.pl/...za-na-dach.html
http://shop.rajdy-najda.c...product,17,150/ (wylot powietrza do góry,a nie z tyłu!11!!!!!!!111111111111)
_________________
TDI Fahrer
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

was79, ekspercka wypowiedź :wall:

Mam ten wlot z pierwsgo linku więc wychodzi, że jest na bogato, tylko nic z tego nie wynika, bo nikt nie wie jak to prawidłowo zamontować...
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

No to bardziej, z punktu widzenia projektowania: konstrukcja jest zyebana.
Wskutek różnicy ciśnień i zbyt małej sztywności górnej części wpada ona w drgania. Wyjściem jest zaprojektowanie z karbami wzmacniajacymi (a), albo przesunięcie przedniej ścianki do środka (b - z tym że na stałe) lub też zastosowanie kształtu owalnego (c).
Stosowanie hiper dobrych materiałów nie zwalnia z myślenia.

(a)



(b)



(c)

_________________
TDI Fahrer
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

rasta napisał/a:
was79, ekspercka wypowiedź


I widzisz co sprowokowałeś? Prawdziwą ekspercką wypowiedź :D
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

rasta napisał/a:
Problem inny, jak ma być przelot, to z tyłu musi być szpara, na fotach auta Kubusa jej nie ma. Jak się ją zrobi daszek zaczyna w huy pracować i górna część tłucze o dach. Oczywiście na środku można coś podłożyć i skręcić srubą. Mam nadzieję, że jasno się wyraziłem.

Więcej ekspjertów brak, he?



Mam pewną sugestię, ale fajnie jak byś na zdjęciu rozrysował co się tłucze, co jest wiotkie itp, bo nie jestem przekonany czy dobrze rozumiem o co chodzi w Twoim opisie.

Masz może fotkę, jak to ustrojstwo wygląda od przodu ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Kurde... a mnie rajdowce yebane nie zglaszali zadnych uwag, np. tutaj to siedzi:
http://www.youtube.com/watch?v=Kn8WYgFoh5o

Sam jestem ciekaw do jakich wnioskow dojdziecie.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

was79 napisał/a:
No to bardziej, z punktu widzenia projektowania: konstrukcja jest zyebana.
Wskutek różnicy ciśnień i zbyt małej sztywności górnej części wpada ona w drgania. Wyjściem jest zaprojektowanie z karbami wzmacniajacymi (a), albo przesunięcie przedniej ścianki do środka (b - z tym że na stałe) lub też zastosowanie kształtu owalnego (c).
Stosowanie hiper dobrych materiałów nie zwalnia z myślenia.

(a)

Obrazek


Czyj to produkt? bo profi robota.
_________________
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

qbus napisał/a:
Kurde... a mnie rajdowce yebane nie zglaszali zadnych uwag, np. tutaj to siedzi:
http://www.youtube.com/watch?v=Kn8WYgFoh5o

Sam jestem ciekaw do jakich wnioskow dojdziecie.


Wątpię, żeby tam w środku było cokolwiek słychać ;D

GeKo napisał/a:


Czyj to produkt? bo profi robota.


Stąd zabrałem: http://www.yarisworld.com...ead.php?t=14165

W istocie rzeczy, jak poprzeglądałem konstrukcję nawiewów to jestem w szoku stopnia przemyślenia niektórych konstrukcji. Na przykład wersji z imprezy:
_________________
TDI Fahrer
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

To, że konstrukcja zyebana to teraz już wiem, no lale Eksperci z HH pisali abym brałto więc wziąłem. Teraz mam wzmocnioną górną część więc powinno być lepiej, a tak to wygląda:

dół, z tym nie ma problemu:



góra na pokładzie ale bez przelotu powietrza:



wariant, który wydaje mi się prawidłowy, no ale wtedy tył pracuje i jest masakra:



To jak montować?
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Jedyne wyjście to wzmocnienie środka, najlepiej na krzyż. Nawiew jest zbyt szeroki i przez to niezbyt sztywny. Trzeba tę sztywność zwiększyć.
Sytuacja aero podobna, jak ma miejsce w przypadku zrywania dachów. Różnica ciśnień.
_________________
TDI Fahrer
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Dwa pionowe wsporniki pod tył tego daszka wklejone na cokolwiek powinny dać radę?
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Nie, chyba, że ruch pionowy dalszej cześci będzie mniejszy od prześwitu
_________________
TDI Fahrer
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

Przepraszam :^o

To ja też edytuję:

Jestem jednak zdania, że wystarczy. Przecież to nie jest bawełna tylko carbonit. Amplituda drgań końca tego daszka podzielonego na 3 części po szerokości nie będzie duża.

Swoja ekspercką opinię opieram na tym, iż wielokrotnie (2 razy) leciałem samolotem i widziałem jak zachowują się skrzydła, z zamiłowania zrobiłem kiedyś maskę z carbonu do seata, a także często obsewuję drgania w życiu codziennym.

A poza tym zdjęcia noszą znamiona retuszu komputerowego i moim zdaniem są sfałszowane.
Ostatnio zmieniony przez Kenet Pią 11 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   

A może zrobić dziure od góry i podkleić siatką żeby nić nie wpadło?
Jak w tym co was wrzucił http://shop.rajdy-najda.c...product,17,150/
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9