Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
E36 co wybrać
Autor Wiadomość

pablonas 
słucham Michaela Jacksona


auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: warm-maz

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   E36 co wybrać

Drogie Bravo.

Po wysypaniu drugiego już silnika w Subaraku na sprincie, zapragnąłem zmniejszenia kosztów ścigania.

Lubię szybko kręcić kierownicą dlatego nie chcę ośki i celuję w RWD. Wiem, że optymalnym silnikiem do sprintów/super OSów jest 1,8 IS i występuje on w praktycznie wszystkich wersjach nadwoziowych.

Moje pytanie do praktyków (a wiem, że na tym forum nikogo innego nie ma :jupi: ):

Czy różnica w tylnym zawieszeniu pomiędzy compaktem, a coupe/sedanem jest w jakiś sposób zauważalna/odczuwalna podczas jazdy? Strzelam, że compakt może być nieco bardziej nadsterowny niż wersje na wielowahaczu.

Wolałbym chyba compakta: jest krótszy, lżejszy i ma prostsze czytaj tańsze w serwisowaniu zawieszenie tylne.

Czy jest może ktoś kto jeździł i jednym i drugim autem i jest w stanie powiedzieć coś mądrego w tej kwestii?

Z góry dziękuję za opinie o estetyce nadwozia E36. Ta jest nieistotna ;)
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

O lol co za wysyp, czy jest na forum ktoś kto nie ma bmw albo nie planuje kupić :D
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Jaby był kupiec to bym sprzedał, ew. Zamiana na lotusa lub M'kę :rotfl:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Najlepsza opcja moim zdaniem to jest sedan z is pod maską. Mało ich ale można czasem trafić w dobrych pieniądzach
 
 

pablonas 
słucham Michaela Jacksona


auto: Laweta/Kopytko
silnik:: Diesel/1,8 ti
moc: Brak/140km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: warm-maz

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Czesio napisał/a:
Najlepsza opcja moim zdaniem to jest sedan z is pod maską. Mało ich ale można czasem trafić w dobrych pieniądzach

Ale masz jakieś argumenty za czy "bo tak" ?
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

a to musi być e36 is??to auto troche słabo jedzie.nie lepiej e30 is albo jakies 6cyl e36 ?
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Zobacz co wygrywa klasę albo ląduje często na podium z e36 w zawodach których chcesz startować i bedziesz wiedział w co celować. Nawet na poznaniu ostatnio zrobili jakąś ligę IS, nie wiem jakie czasy kręcą, ale podejrzewam że jak by ich puścić z innymi autami w klasie do 2.0 to by wypadły raczej blado.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Miniac jak mi pokazał parę wykresów wczoraj, to ogólnie zacząłbym od wyboru męskiego silnika ;D
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

Kamill, W wpp jest klasa e30is ,czasy robią dobre ale tam wszystko ma +200KM.Faktycznie E36 is (w przeciwieństwie do e30is) jest mocno niekonkurencyjne,chłopaki z bmw chalange próbowali i sie nie da,za cięzkie to.Za to is prowadzi sie duzo lepiej nic 6cyl,kiedys pojezdziłem e36is i mimo ze było na mega ultra gównianym zawiasie (jakiś gwint za 700 pln) to mniej ryło przodem niz moje 328 na bilu i emkowych stabach.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

ja się nie znam za bardzo, ale mogę potwierdzić, że is nie ryje na zakrętach z definicji, w przeciwieństwie do rzędowych szóstek.
(jakby kto pytał - oddam tanio iesa w kupecie)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

mi napisał/a:

(jakby kto pytał - oddam tanio iesa w kupecie)


ja pytam!!kto co gdzie za ile zdjęcia filmy telemetria ??
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

a, no tak, nie kupiłeś jeszcze od Lesiszów żadnego samochodu, chyba pora to zmienić :lol2:

PW (i tak nie kupisz)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

ja nie kupie??ja kurwa nie kupie ??

PW !!
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

:lol2:
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 12 Sie, 2013   

To czy jeden ryje przodem czy nie to są kwestie drugorzędne, trzeba patrzeć na wyniki jak się chce wyjmować klasę, bo to jest tylko odczucie subiektywne, a czasy może ten ryjący przodem robić sporo lepsze, mimo że wymaga więcej uwagi i jest mniej przyjemny w prowadzeniu.
Psuc się pewnie będą i jedne i drugie podobnie, do r6 potrzebujesz dobrej opony, nie widzialem żeby e36 na jakimś semi slicku czy tym bardziej drogowej coś pojechała, za to widziałem e30 IS które na semi albo drogowej ganiały zaskakująco dobrze.

W czwartek jedziemy z Kenetem na Kielce, pojezdzimy jednym i drugim autem i zobaczymy jakie sa różnice. Amory mamy takie same, ja mam trochę miększe sprężyny. Dwie różnice, to krótszy dyfer u Keneta i inne opony. Moja fura pewnie cięższa ale tez troche więcej KM i Nm.

Opinia która słyszałem od zawodnika z wpp ścigającego się rożnymi bmw była taka że jego 6cyl m50 jeździ na seryjnym chłodzeniu i smarowaniu, silnik nigdy nie otwierany, oprócz dolotu wydechu i strojenia 100% seria, upala tak już drugi sezon bez zaglądania w ogóle z rundy na runde. Z tgo co mówił ludzie jeżdżący IS-ami potrafili wysrać dwa silniki w tym czasie, glownie panewy czasami glowica.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8