auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm Pomógł: 36 razy Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 15 Sty, 2014
haha hehe pośmialiśmy się i wyszydziliśmy, a teraz proponuje poczytać o problemie przenikalności gazów, dla bardziej wtajemniczonych szukać hasła: permeation.
Z miedzianym to taki kłopot, ze jak Ci coś w niego uderzy, to się zgniecie i tak zostanie. Ja to sobie zamówie jakies lepsze niz te za 16zeta, bo wolałbym nie wylecieć w powietrze w razie czego...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 15 Sty, 2014
Dobra Panowie - ma być profi czy ma być "druciarsko" ???
W sporcie dopuszczone są dwa rozwiązania:
1) Rozwiązanie oryginalne przewidziane przez producenta
2) Przewody w metalowym oplocie
W większości samochodów sportowych zmieniając przewody z ori na te w oplocie chodzi o to żeby je puścić WEWNĄTRZ kabiny (mniejsze ryzyko uszkodzenia). Te w oplocie można bardzo swobodnie prowadzić - czego sie nie da powiedzieć o oryginalnych które są sztywne i prędzej się złamią niż ugną...
Z założenia należy unikać zbędnych łączeń - i najlepiej jest jak ktoś napisał żeby był jeden kawałek od baku do samego wtrysku (ewentualnie filter po drodze).
Ja w Cienkim mam przewody od Kunera - kosztowały kilkanaście PLN/mb i jest bardzo OK.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
nie
wg pomiarów, które wykonał mój brat, wychodzi, że te białe złączki "choinki", na które naciąga się przewód seryjny, mają 7-8mm wiec obstawiem, ze przewód -4, który ma średnicę wewn. 5.56mm będzie cieżko naciągnąć na to (chyba, ze się mylę). Natomiat -6 ma 8.73mm, więc troche dużo... I nie wiem, który lepszy.
faldzip, będziesz u mnie dzisiaj to Ci pokażę te przewody i zmierzymy też.
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach