Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przewód paliwowy w saxo
Autor Wiadomość

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

haha hehe pośmialiśmy się i wyszydziliśmy, a teraz proponuje poczytać o problemie przenikalności gazów, dla bardziej wtajemniczonych szukać hasła: permeation.
_________________
TDI Fahrer
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

Z miedzianym to taki kłopot, ze jak Ci coś w niego uderzy, to się zgniecie i tak zostanie. Ja to sobie zamówie jakies lepsze niz te za 16zeta, bo wolałbym nie wylecieć w powietrze w razie czego...
_________________
czyt. faldżip
 
 

SCUBA 
cienki bolek


auto: Saxo VTS
silnik:: 1.6
moc: ok 150km
Dołączył: 29 Cze 2012
Skąd: Brodnica

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

jeżeli go przeprowadzisz przez środek budy przy tunelu to nic Ci go nie zgniecie
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

Dobra Panowie - ma być profi czy ma być "druciarsko" ???

W sporcie dopuszczone są dwa rozwiązania:

1) Rozwiązanie oryginalne przewidziane przez producenta
2) Przewody w metalowym oplocie

W większości samochodów sportowych zmieniając przewody z ori na te w oplocie chodzi o to żeby je puścić WEWNĄTRZ kabiny (mniejsze ryzyko uszkodzenia). Te w oplocie można bardzo swobodnie prowadzić - czego sie nie da powiedzieć o oryginalnych które są sztywne i prędzej się złamią niż ugną...

Z założenia należy unikać zbędnych łączeń - i najlepiej jest jak ktoś napisał żeby był jeden kawałek od baku do samego wtrysku (ewentualnie filter po drodze).

Ja w Cienkim mam przewody od Kunera - kosztowały kilkanaście PLN/mb i jest bardzo OK.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowane
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

Barejka napisał/a:
CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowane


Radek, ale przewody w saxo/106 prawie całe idą we wnętrzu, tylko filtr i kawałek od baku jest pod podłogą, ale nieźle schowane.

Przypis redakcji : Radek miał i saxo i 106 jak wszyscy wiedzą i z grubsza zna ich budowę...

Czy ktoś jeszcze napisze Radkowi gdzie idą przewody w saxo/106 bo ni chuXX nie wynika to z tego tematu.

:rotfl: :rotfl:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

Vlodarsky napisał/a:
Barejka napisał/a:
CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowane


Radek, ale przewody w saxo/106 prawie całe idą we wnętrzu, tylko filtr i kawałek od baku jest pod podłogą, ale nieźle schowane.

Przypis redakcji : Radek miał i saxo i 106 jak wszyscy wiedzą i z grubsza zna ich budowę...

Czy ktoś jeszcze napisze Radkowi gdzie idą przewody w saxo/106 bo ni chuXX nie wynika to z tego tematu.

:rotfl: :rotfl:


skoro nalegasz to ja moge-Radek w saxo przewody idą w środku,nie wiem gdzie dokładnie bo sa dobrze pochowane a ja nigdy nie siedziałem w saxo
 
 

Wrobel 
Ile masz lat?


auto: 106
silnik:: 1,6 16v
moc: ?km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lis 2010
Skąd: Myslenice

Wysłany: Śro 15 Sty, 2014   

:wall:
_________________
Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

Spoko pytanie było o średnice przewodu - na razie wszyscy błyszczycie jak chrząstki w salcesonie, ale nikt nie odpowiedział.

To może jakiś posiadacz ruszy dupe z suwmiarką i odpowie koledze ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

5-6mm? ;D
_________________
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

Barejka napisał/a:
5-6mm? ;D

nie :P
wg pomiarów, które wykonał mój brat, wychodzi, że te białe złączki "choinki", na które naciąga się przewód seryjny, mają 7-8mm wiec obstawiem, ze przewód -4, który ma średnicę wewn. 5.56mm będzie cieżko naciągnąć na to (chyba, ze się mylę). Natomiat -6 ma 8.73mm, więc troche dużo... I nie wiem, który lepszy.
_________________
czyt. faldżip
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

faldzip, będziesz u mnie dzisiaj to Ci pokażę te przewody i zmierzymy też.
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

Vlodarsky, ;D ;D ;D +100
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

Vlodarsky napisał/a:
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.


Właśnie.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Czw 16 Sty, 2014   

CHRZANEK napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.


Właśnie.


Heczhot. I wszystko jasne :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8