Ja również liczę na więcej startów Kajta w ERC. Zdaje się, że połączenie IRC z ERC spowoduje bardzo fajną stawkę kierowców.
Co do WRC, to sezon zapowiada się bardzo ciekawie z kilku powodów:
- brak Loeba
- wejście VW
- w końcu utalentowani kierowcy z dobrym programem startów
Zastanawia mnie tylko jedno. Ile razy Kajto musiałby zostać Mistrzem Polski żeby zamienić się z Kościuszką i zaliczyć choć jeden rajd w MŚ?
Zastanawia mnie tylko jedno. Ile razy Kajto musiałby zostać Mistrzem Polski żeby zamienić się z Kościuszką i zaliczyć choć jeden rajd w MŚ?
Przemek, pomyśl że Kajto i Kościuszko mają takie same budżety, tylko Michałowi dokłada Tata
A wracając do Kajta i ERC to będzie tylko kilka rajdów z początku, a później walka o kolejny tytuł Mistrza Polski
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 29 Gru, 2012
martin.h napisał/a:
A wracając do Kajta i ERC to będzie tylko kilka rajdów z początku, a później walka o kolejny tytuł Mistrza Polski
I gdzie jest sens?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 03 Sty, 2013
ladna obsada na erc sie zapowiada
"Sławomir Ogryzek i Grzegorz Dachowski jako pierwsza polska załoga nadesłali zgłoszenie na Rally Liepāja-Ventspils, drugą rundę mistrzostw Europy (1-3 lutego). Wicemistrz Rajdowego Pucharu Polski, Sławek Ogryzek pozostaje w Citroenie C2 R2 Max."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach