No i pozamiatane, chciałbym usłyszeć jakaś wypowiedź kajetanowicza, co on ma do powiedzenia w tej sprawie.
Mysle ze od niego prawdy nie uslyszysz... I teraz uwazam ze konsekwentnie powinni zabrac sie za czolowke. Ciekawe kiedy sprawdza Kuzajowi jakie ma walki rozrzadu
Mogloby byc gruuubo ( nie twierze ze tak byc musi)
Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.
tommi [Usunięty]
Wysłany: Sob 30 Wrz, 2006
Marek23 napisał/a:
Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.
Nigdzie nie napisalem ze jezdzi wolno, i tego tez nie napisze. Natomiast co do czystosci grupy N to moze lepiej nic nie pisac bo wiadomo w jakim kraju zyjemy... Z reszta juz dawno przestalem sie emocjonowac grupa n4.
Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No comment
tommi [Usunięty]
Wysłany: Nie 01 Paź, 2006
Marek23 napisał/a:
Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No comment
Taaaa.. rajd warszawski... /za rallyonline/ "Po wczorajszym Prologu w 17 rajdówkach stwierdzono niezgodność systemu gaśniczego z art. 7.2.4 załącznika J."
Wiec stawiam pod znakiem zapytania Twe pierwsze zdanie albo lepiej je pozostawic bez komentarza... Co do Szymona Ruty - popatrz sobie na jego czasy z poczatku sezony a teraz i powrownaj je sobie do Kuzaja. A co do N4 - mi zawsze podobaly sie mocne oski i nic na to nie poradze ze wole ogladac takie auta niz "enkowe" lancery czy imprezy ktore bardziej przypominaja pierwsze wurce niz seryjne samochody...
Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest. Co do Ruty.
Jego pucharowe pugi lały, takie akcje się zdarzały. Wiesz, jak daremnym driverem trzeba być, żeby Ci 206 stka nalała, a Ty jedziesz N4? Nie mając problemów technicznych, to nawet ze sparaliżowaną lewą nogą łoisz takiego puga. Ale jak ktoś rano wstał, obejrzał OES i powiedział " Tato chcę być rajdowcem, kup te Subaru, koniecznie z turbo" to potem są jaja. Dla mnie może nawet lepszym kierowcą niż Kuzi jest Gabryś. Rok temu na Wawelskim po długiej przerwie wsiadł i wygrał. Tu można powiedzieć o właściwej osobie we właściwym miejscu. Szkoda, że nie ma budżetu...
gd-r600 [Usunięty]
Wysłany: Nie 01 Paź, 2006
Gabryś - główny bohater filmu science-fiction pod tytułem "Co by było, gdybym nie wydzwonił albo nie zdemolował fury?". To jest super drajwer, ale ma chyba ogromnego pecha, szkoda...
tommi [Usunięty]
Wysłany: Nie 01 Paź, 2006
Marek23 napisał/a:
Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest.
Chodzi mi o to ze nie ma co komentowac gdyz ci co sie scigaja sami zabijaja rajdy.
A tak napisalem bo sie zakrecielm - chcialem za duzo na raz napisac.
A, spoko, ja też dzisiaj jakiś nie kumaty... Wogóle rajdy stały się tak drogie i niedostępne, że to szok. Dobrze, że każdy z nas ma bzyczka i może nacisnąć czasem,hehe. Ja się wczoraj na bezdrożach pobujałem...
szymon [Usunięty]
Wysłany: Nie 01 Paź, 2006
ja tak od siebie:
Rajd kormoran:
Pug 206 puchar vs 206 puchar-na prologu( stadion stomil Olsztyn)
54321 start- jedno auto wyprzeda drugie, ale to powiedzmy kwestia startu, refleksu itp.
ale potem na prostej ewidętnie widac jak jeden egzęplarz od innego odchodzi jak chce, podobnie sytuacja wygląda w N4. Kiedys pamietam jak Kuzaj jechał Evo IV a stec Evo III. Steca Lencer na prostej odjeżdzał jak chciał ,Kuzaj próbował nadrabiać na zakręcie napadając go z szaloną prędkością ale znów prosta i Stec odchodzi niczym WRC.!!
jak tu wierzyc w czystość przygotowania aut.
[ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 ]
Wracajac do tematu: powinno to ucieszyć sympatyków Kajtka-ja też się cieszę
Pragnę poinformować wszystkich sympatyków sportów motorowych, iż decyzją Trybunału Polskiego Związku Motorowego w składzie: Przewodniczący Wojciech Tomczyk, Członkowie: Jacek Laskowski, Władysław Łodziana, Protokolantka: Beata Kamińska, zmieniona została decyzja nr 1/7/2006 GKSS z dnia 21.09.2006 r. „w ten sposób, że okres kary międzynarodowego zawieszenia licencji rajdowej nr 037/06 zawodnika Kajetana Kajetanowicza ustalić na okres od 21.09.2006 r. do dnia 31.12.2006 r.”
Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki i wierzyli, że cała sprawa zakończy się dla mnie pomyślnie.
Mam nadzieję, że spotkamy się na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w 2007 roku
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Śro 29 Lis, 2006
W ten szybki powrót to bym tak znowu nie liczył,nie jeden utalentowany kierowca zakończył już przygode ze sportem motorowym przez brak sponsorów, a znaleść sponsorów kierowcy który został zawieszony nie będzie łatwo, chociaż życze mu jak najlepiej i mam nadzieje że się uda mimo wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach