Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
KAJTO bez licencji!!!!
Autor Wiadomość

ARTX
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Wrz, 2006   

Kuzi chociazby mial z 15KM mniej niz inni z N4 to i tak bedzie najszybszy. Gosc ma naprawde nie przecietny talent i idzie pełną bombą :D
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 30 Wrz, 2006   

tommi napisał/a:
Loko napisał/a:
No i pozamiatane, chciałbym usłyszeć jakaś wypowiedź kajetanowicza, co on ma do powiedzenia w tej sprawie.


Mysle ze od niego prawdy nie uslyszysz... I teraz uwazam ze konsekwentnie powinni zabrac sie za czolowke. Ciekawe kiedy sprawdza Kuzajowi jakie ma walki rozrzadu ;)
Mogloby byc gruuubo ;P ( nie twierze ze tak byc musi)


Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Wrz, 2006   

Marek23 napisał/a:


Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.


Nigdzie nie napisalem ze jezdzi wolno, i tego tez nie napisze. Natomiast co do czystosci grupy N to moze lepiej nic nie pisac bo wiadomo w jakim kraju zyjemy... Z reszta juz dawno przestalem sie emocjonowac grupa n4.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 30 Wrz, 2006   

Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No comment
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

Marek23 napisał/a:
Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No comment


Taaaa.. rajd warszawski... /za rallyonline/ "Po wczorajszym Prologu w 17 rajdówkach stwierdzono niezgodność systemu gaśniczego z art. 7.2.4 załącznika J."

Wiec stawiam pod znakiem zapytania Twe pierwsze zdanie albo lepiej je pozostawic bez komentarza... Co do Szymona Ruty - popatrz sobie na jego czasy z poczatku sezony a teraz i powrownaj je sobie do Kuzaja. A co do N4 - mi zawsze podobaly sie mocne oski i nic na to nie poradze ze wole ogladac takie auta niz "enkowe" lancery czy imprezy ktore bardziej przypominaja pierwsze wurce niz seryjne samochody...
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest. Co do Ruty.
Jego pucharowe pugi lały, takie akcje się zdarzały. Wiesz, jak daremnym driverem trzeba być, żeby Ci 206 stka nalała, a Ty jedziesz N4? Nie mając problemów technicznych, to nawet ze sparaliżowaną lewą nogą łoisz takiego puga. Ale jak ktoś rano wstał, obejrzał OES i powiedział " Tato chcę być rajdowcem, kup te Subaru, koniecznie z turbo" to potem są jaja. Dla mnie może nawet lepszym kierowcą niż Kuzi jest Gabryś. Rok temu na Wawelskim po długiej przerwie wsiadł i wygrał. Tu można powiedzieć o właściwej osobie we właściwym miejscu. Szkoda, że nie ma budżetu...
 
 

gd-r600
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

Gabryś - główny bohater filmu science-fiction pod tytułem "Co by było, gdybym nie wydzwonił albo nie zdemolował fury?". To jest super drajwer, ale ma chyba ogromnego pecha, szkoda...
 
 

tommi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

Marek23 napisał/a:
Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest.



Chodzi mi o to ze nie ma co komentowac gdyz ci co sie scigaja sami zabijaja rajdy.
A tak napisalem bo sie zakrecielm - chcialem za duzo na raz napisac.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

A, spoko, ja też dzisiaj jakiś nie kumaty... Wogóle rajdy stały się tak drogie i niedostępne, że to szok. Dobrze, że każdy z nas ma bzyczka i może nacisnąć czasem,hehe. Ja się wczoraj na bezdrożach pobujałem...
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Paź, 2006   

ja tak od siebie:
Rajd kormoran:
Pug 206 puchar vs 206 puchar-na prologu( stadion stomil Olsztyn)
54321 start- jedno auto wyprzeda drugie, ale to powiedzmy kwestia startu, refleksu itp.
ale potem na prostej ewidętnie widac jak jeden egzęplarz od innego odchodzi jak chce, podobnie sytuacja wygląda w N4. Kiedys pamietam jak Kuzaj jechał Evo IV a stec Evo III. Steca Lencer na prostej odjeżdzał jak chciał ,Kuzaj próbował nadrabiać na zakręcie napadając go z szaloną prędkością ale znów prosta i Stec odchodzi niczym WRC.!!
jak tu wierzyc w czystość przygotowania aut.

[ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 ]
Wracajac do tematu: powinno to ucieszyć sympatyków Kajtka-ja też się cieszę :)

Pragnę poinformować wszystkich sympatyków sportów motorowych, iż decyzją Trybunału Polskiego Związku Motorowego w składzie: Przewodniczący Wojciech Tomczyk, Członkowie: Jacek Laskowski, Władysław Łodziana, Protokolantka: Beata Kamińska, zmieniona została decyzja nr 1/7/2006 GKSS z dnia 21.09.2006 r. „w ten sposób, że okres kary międzynarodowego zawieszenia licencji rajdowej nr 037/06 zawodnika Kajetana Kajetanowicza ustalić na okres od 21.09.2006 r. do dnia 31.12.2006 r.”
Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki i wierzyli, że cała sprawa zakończy się dla mnie pomyślnie.
Mam nadzieję, że spotkamy się na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w 2007 roku

Pozdrawiam

Kajetan Kajetanowicz

info: autoklub
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

super sprawa. ciesze sie ze wraca :)
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

Fajnie ze wraca :)
_________________
...
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

fajnie ze wraca bedzie duuuzo power slajdow :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

Ciekawe jak będzie ze znalezieniem nowego sponsora, bo stary juz sie wypioł.
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

W ten szybki powrót to bym tak znowu nie liczył,nie jeden utalentowany kierowca zakończył już przygode ze sportem motorowym przez brak sponsorów, a znaleść sponsorów kierowcy który został zawieszony nie będzie łatwo, chociaż życze mu jak najlepiej i mam nadzieje że się uda mimo wszystko :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12