auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Stf napisał/a:
prędkie to mini. nie doczytałem - jak na dzisiaj sprawa z podłogą? wzmocniliście ją w końcu coby było można już bezpieczniej jeździć ?
ps. Jaki był faktyczny setup Twojej integry, jak zrobiłeś 1:20,19 na rozecie ?
Podłogi nie wzmacnialiśmy, dospawaliśmy belkę do ramy do której dodatkowo dokręca się maglownice - to poprawiło najmocniej stabilność przy hamowniu.
Integry? "Drutowowe" r888 i odkręcone piasty po Poznaniu (hamulec raz w górze raz w podłodze) do tego seryjny zawias i stabi WL + ok 230KM/220Nm. Integrą byłem tam raz na 30min, myślę że potencjał był na co najmniej 1.17 tym bardziej że dużo gorzej prowadzącym się Cifem TYM zrobiłem 1.20 na mokrym i 1.18 na suchym. Jak nowy właściciel przyjedzie w lato do Warszawy to będę go namawiał na poprawienie tego 'rekordu'.
Cytat:
Najwiekszym plusem tego wozu to ot oze mozna ruszac z 2 na seryjnym sprzeglem bo calosc jest lzejsza od pierwotnej budy o jakies 300-400kg Ze sprzeglem pewnie dluuugo nie bdzie problemow
Integry? "Drutowowe" r888 i odkręcone piasty po Poznaniu (hamulec raz w górze raz w podłodze) do tego seryjny zawias i stabi WL + ok 230KM/220Nm. Integrą byłem tam raz na 30min, myślę że potencjał był na co najmniej 1.17 tym bardziej że dużo gorzej prowadzącym się Cifem TYM zrobiłem 1.20 na mokrym i 1.18 na suchym. Jak nowy właściciel przyjedzie w lato do Warszawy to będę go namawiał na poprawienie tego 'rekordu'.
no dobra. to pier..... przestaję widzieć sens w rezaniu golfa
hehe- oglądnij sobie mój onboard z poznania to zakumasz sens mojego podpisu
Na rozecie mój best to właśnie 1:20,19 z pełnym wnętrzem na r888 - zrobiony też po 30min. jazdy. z tym że nie widzę dodatkowej możliwosci zejścia o 2-3sek w dół. W poznaniu nigdy nie latałem po dużej pętli. Ale tam 200km golfem na pewno nie miałbym podejścia do czasu Twojej Integry. Jeśli udałoby się coś w okolicy 1:54 w obecnym setupie to byłoby wszystko. Oczywiście zgadzam się w 100% że zarówno na rozecie jak i na każdym wolnym krętym, lekkie szybko reagujące auto to podstawa.
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
1.52 pojechałem i na R888 (nowych) i na slicku 17' (tak dobre, że dostałem je za darmo na testy)
Miałem ambicje na więcej (czyli mniej ) Mój kolega Buni M3 pojechał wtedy 1.48. Na kolejny wypad kupiłem już całkiem nowe dunlopy torowe, założyłem kamienny zawias, wywaliłem środek auta, trochę mocniejszy silnik i... wyje@#li mnie z tory po pierwszym okrążeniu za nadmierny halas.. qarwa!
Mimo tego że przeszedłem badanie głośności (przed VTECkiem heh) to musiałem sobie zatkać czymś wydech.. więc zatkałem go prawie na amen i wykręciłem 1.53
Tu ładnie widać co to było (0.09sek)
Wyglądało to tak, że w zakręcie prawie uderzałem w auto przede mną, żeby na prostej podziwiać jak mi odfruwa
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Stf napisał/a:
to Arvida mówisz że zjadałeś w zakrętach ? Pamietasz może jakie wtedy czasy robił i na jakiej był oponie?
No nie że zjadałem, blokowały mnie inne auta.. to taki akurat filmik, że jadę za nim, ale widać, że od razu po zakręcie chciał mnie puścić lewą... po czym sam mi odjechał
On wtedy na sliku robil 1.55-57, a na koniec na R888 1.54
w sumie jeśli on miał wtedy taki setup jaki ma obecnie to można przyjąć że 1:54 może nie być w moim zasięgu niestety. ok. już nie brudzimy w temacie. ciekawiło mnie wyrównanie moim parchem twojego czasu na rozecie. myślałem, że może jednak golf czasem gdzieś skręcił
biorąc pod uwagę że Arvida Civic waży coś 840kg i ma 230km to ta Twoja integra musiała mieć lekko wzmocniony silnik ? Znasz moc auta i jego masę po wybebeszeniu ?
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Stf napisał/a:
biorąc pod uwagę że Arvida Civic waży coś 840kg i ma 230km to ta Twoja integra musiała mieć lekko wzmocniony silnik ? Znasz moc auta i jego masę po wybebeszeniu ?
Arvid ma CRX'a i Integre, rozumiem, że my o tym pierwszym?
W Integrze przy 1.52 miałem pełne wnętrze, seryjne fotele, amortyzatory i silnik 220km. Arvida CRX zawsze był zdecydowanie szybszy na prostych, podobnie jak i Civic Olafa. ITR waży ze mną jakies 1300kg na pewno.
Szczerze to nie wiem dlaczego ITR byla taka szybka na Poznaniu i Ulezach, gdzie prawie zawsze byłem w czołówce, a i czasem na mokrym wygrywałem z Subaru/Evo. Myślę, że kluczem tu była jej stabliność i neutralność. Ja jakimś super driverem nie jestem, ale w ITR nie bałem się lecieć zakrętów 'pełną bombą' przy prędkościach 160-180kmh.. po prostu nic mnie w tym aucie nie zaskakiwało. CRX Arvida to jedyne Honda 4gen której nie widzę latającej bokami, każda inna jaką jeździłem miała tendencje do MEGA nadsterowności, która przy braku wspomagania i beznadziejnym seryjnym przełożeniu magla, napawała mnie przerażeniem przy każdym 3kowym zakręcie. Widocznie Arvid już to opanował, albo ma Titanium Cohones
Tutaj taki filmik jak ITR jeździ po ułęży. Za mną jedzie Buni swoim poprzednim E30 z silnikiem 3.0 i widać, że musi sobie trochę drogę skracać
buni to jeden z niewielu osób które całkiem sprawnie wykorzystuje napęd rwd w swoich autach. tutaj widać kosmiczną przewagę integry. to nie jest 2-3sek na mecie tylko spokojnie ponad 10sek. już nie chce wracać do czasu rozety tego bmw bo to bez sensu ale zaczynam wierzyć, że integra jest jednak best fwd ever... z tym 1300kg to chyba przesadziłeś ciut... samo auto chyba nie więcej niż 1180kg ? a co z zawieszeniem w sensie kątów? negatywy przód/tył większe czy seria? szpera seryjna?
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Integra ma chyba duża przewagę nad wieloma naszymi forumowymi małymi heczami a mianowicie jej wielkość rozstaw osi powoduje że jest ona dużo bardziej stabilna od 106 saxo itd. Dowodem na to mogą być np oponie ludzi porównujących 206 z 106 albo 309 z 205 to samo z clio. Podobnie sprawa ma się z megane r26 na lublinie parę osób wyraziło taką opinię. Małe popierdółki zawsze będą mało stabilne i narowiste i za to je kochamy
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Sty, 2010
Z Bunim odkąd się znamy (a będzie już tego z 10lat) zawsze cieliśmy się na sekundy z tym że to ZAWSZE jego było na wierzchu Do tego stopnia, że na KJSy jeździłem jako pilot, on poprostu UMIAŁ zrobić czas i tyle...
Ten film z Ulęży to taka moja jedyna chluba, ale nakręcony zaraz po tym jak rozłupał na pół felgę ze slickiem/r888 i jedzie na 'zwyklakach' Żeby do się nie powtórzyło zmienił E30 na M3 i przestałem go gonić na pojeżdżawkach.. jedynie pozostał mi Poznań, ale tutaj również.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach