Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Torowe przypadki Miniaca (czyli STF wypytuje :) )
Autor Wiadomość

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Stf napisał/a:
prędkie to mini. nie doczytałem - jak na dzisiaj sprawa z podłogą? wzmocniliście ją w końcu coby było można już bezpieczniej jeździć ?

ps. Jaki był faktyczny setup Twojej integry, jak zrobiłeś 1:20,19 na rozecie ?


Podłogi nie wzmacnialiśmy, dospawaliśmy belkę do ramy do której dodatkowo dokręca się maglownice - to poprawiło najmocniej stabilność przy hamowniu.

Integry? "Drutowowe" r888 i odkręcone piasty po Poznaniu (hamulec raz w górze raz w podłodze) do tego seryjny zawias i stabi WL + ok 230KM/220Nm. Integrą byłem tam raz na 30min, myślę że potencjał był na co najmniej 1.17 tym bardziej że dużo gorzej prowadzącym się Cifem TYM zrobiłem 1.20 na mokrym i 1.18 na suchym. Jak nowy właściciel przyjedzie w lato do Warszawy to będę go namawiał na poprawienie tego 'rekordu'. :]

Cytat:
Najwiekszym plusem tego wozu to ot oze mozna ruszac z 2 na seryjnym sprzeglem bo calosc jest lzejsza od pierwotnej budy o jakies 300-400kg :D Ze sprzeglem pewnie dluuugo nie bdzie problemow


So fu%$#ng true ! :devil: :devil:

 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Miniac napisał/a:
Integry? "Drutowowe" r888 i odkręcone piasty po Poznaniu (hamulec raz w górze raz w podłodze) do tego seryjny zawias i stabi WL + ok 230KM/220Nm. Integrą byłem tam raz na 30min, myślę że potencjał był na co najmniej 1.17 tym bardziej że dużo gorzej prowadzącym się Cifem TYM zrobiłem 1.20 na mokrym i 1.18 na suchym. Jak nowy właściciel przyjedzie w lato do Warszawy to będę go namawiał na poprawienie tego 'rekordu'.


no dobra. to pier..... przestaję widzieć sens w rezaniu golfa ;)
_________________
0-1
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Jak w Poznaniu robisz 1.47 to myślę ze należy pier.... sens rzezania Hondy :> Ja zatrzymałem się na 1.52 głownie z braku mocy na prostych. :/



Na rozetę to tylko lekkie auto z super szybko reagującym silnikiem.

Hmm... to może Mini tam pojadę :lol2:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Miniac napisał/a:
Jak w Poznaniu robisz 1.47 to myślę ze należy pier.... sens rzezania Hondy :> Ja zatrzymałem się na 1.52 głownie z braku mocy na prostych. :/


Na jakiej oponie jechałeś? Według mnie bardzo dobry wynik.
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

hehe- oglądnij sobie mój onboard z poznania to zakumasz sens mojego podpisu ;P

Na rozecie mój best to właśnie 1:20,19 z pełnym wnętrzem na r888 - zrobiony też po 30min. jazdy. z tym że nie widzę dodatkowej możliwosci zejścia o 2-3sek w dół. W poznaniu nigdy nie latałem po dużej pętli. Ale tam 200km golfem na pewno nie miałbym podejścia do czasu Twojej Integry. Jeśli udałoby się coś w okolicy 1:54 w obecnym setupie to byłoby wszystko. Oczywiście zgadzam się w 100% że zarówno na rozecie jak i na każdym wolnym krętym, lekkie szybko reagujące auto to podstawa.
_________________
0-1
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

1.52 pojechałem i na R888 (nowych) i na slicku 17' (tak dobre, że dostałem je za darmo na testy)

Miałem ambicje na więcej (czyli mniej ^_^ ) Mój kolega Buni M3 pojechał wtedy 1.48. Na kolejny wypad kupiłem już całkiem nowe dunlopy torowe, założyłem kamienny zawias, wywaliłem środek auta, trochę mocniejszy silnik i... wyje@#li mnie z tory po pierwszym okrążeniu za nadmierny halas.. qarwa! :crazy:

Mimo tego że przeszedłem badanie głośności (przed VTECkiem heh) to musiałem sobie zatkać czymś wydech.. więc zatkałem go prawie na amen i wykręciłem 1.53 :F

Tu ładnie widać co to było (0.09sek)



Wyglądało to tak, że w zakręcie prawie uderzałem w auto przede mną, żeby na prostej podziwiać jak mi odfruwa :wall:
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

to Arvida mówisz że zjadałeś w zakrętach ? Pamietasz może jakie wtedy czasy robił i na jakiej był oponie?
_________________
0-1
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Stf napisał/a:
to Arvida mówisz że zjadałeś w zakrętach ? Pamietasz może jakie wtedy czasy robił i na jakiej był oponie?


No nie że zjadałem, blokowały mnie inne auta.. to taki akurat filmik, że jadę za nim, ale widać, że od razu po zakręcie chciał mnie puścić lewą... po czym sam mi odjechał :lol2:

On wtedy na sliku robil 1.55-57, a na koniec na R888 1.54

http://www.timeattack.pl/?p=376

Hmm.. tutaj wychodzi, że wtedy też pojechałem 1.52 tyle ze .3 nie pamiętam kurcze takiego czasu o_O bylem przekonany ze 1.53

Toyo to super opona drugiego okrążenia - naprawdę rewelacja.

btw. nowy wątek? :]
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

w sumie jeśli on miał wtedy taki setup jaki ma obecnie to można przyjąć że 1:54 może nie być w moim zasięgu niestety. ok. już nie brudzimy w temacie. ciekawiło mnie wyrównanie moim parchem twojego czasu na rozecie. myślałem, że może jednak golf czasem gdzieś skręcił ;P
_________________
0-1
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

już się robi :) wydzielam :) CZUWAM !!!
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

biorąc pod uwagę że Arvida Civic waży coś 840kg i ma 230km to ta Twoja integra musiała mieć lekko wzmocniony silnik ? Znasz moc auta i jego masę po wybebeszeniu ?
_________________
0-1
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Stf napisał/a:
biorąc pod uwagę że Arvida Civic waży coś 840kg i ma 230km to ta Twoja integra musiała mieć lekko wzmocniony silnik ? Znasz moc auta i jego masę po wybebeszeniu ?


Arvid ma CRX'a i Integre, rozumiem, że my o tym pierwszym? :]

W Integrze przy 1.52 miałem pełne wnętrze, seryjne fotele, amortyzatory i silnik 220km. Arvida CRX zawsze był zdecydowanie szybszy na prostych, podobnie jak i Civic Olafa. ITR waży ze mną jakies 1300kg na pewno. xD

Szczerze to nie wiem dlaczego ITR byla taka szybka na Poznaniu i Ulezach, gdzie prawie zawsze byłem w czołówce, a i czasem na mokrym wygrywałem z Subaru/Evo. Myślę, że kluczem tu była jej stabliność i neutralność. Ja jakimś super driverem nie jestem, ale w ITR nie bałem się lecieć zakrętów 'pełną bombą' przy prędkościach 160-180kmh.. po prostu nic mnie w tym aucie nie zaskakiwało. CRX Arvida to jedyne Honda 4gen której nie widzę latającej bokami, każda inna jaką jeździłem miała tendencje do MEGA nadsterowności, która przy braku wspomagania i beznadziejnym seryjnym przełożeniu magla, napawała mnie przerażeniem przy każdym 3kowym zakręcie. Widocznie Arvid już to opanował, albo ma Titanium Cohones :faja:

Tutaj taki filmik jak ITR jeździ po ułęży. Za mną jedzie Buni swoim poprzednim E30 z silnikiem 3.0 i widać, że musi sobie trochę drogę skracać :]

 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

buni to jeden z niewielu osób które całkiem sprawnie wykorzystuje napęd rwd w swoich autach. tutaj widać kosmiczną przewagę integry. to nie jest 2-3sek na mecie tylko spokojnie ponad 10sek. już nie chce wracać do czasu rozety tego bmw bo to bez sensu ale zaczynam wierzyć, że integra jest jednak best fwd ever... z tym 1300kg to chyba przesadziłeś ciut... samo auto chyba nie więcej niż 1180kg ? a co z zawieszeniem w sensie kątów? negatywy przód/tył większe czy seria? szpera seryjna?
_________________
0-1
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Integra ma chyba duża przewagę nad wieloma naszymi forumowymi małymi heczami a mianowicie jej wielkość rozstaw osi powoduje że jest ona dużo bardziej stabilna od 106 saxo itd. Dowodem na to mogą być np oponie ludzi porównujących 206 z 106 albo 309 z 205 to samo z clio. Podobnie sprawa ma się z megane r26 na lublinie parę osób wyraziło taką opinię. Małe popierdółki zawsze będą mało stabilne i narowiste i za to je kochamy :D
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Sty, 2010   

Z Bunim odkąd się znamy (a będzie już tego z 10lat) zawsze cieliśmy się na sekundy z tym że to ZAWSZE jego było na wierzchu xD xD Do tego stopnia, że na KJSy jeździłem jako pilot, on poprostu UMIAŁ zrobić czas i tyle...



Ten film z Ulęży to taka moja jedyna chluba, ale nakręcony zaraz po tym jak rozłupał na pół felgę ze slickiem/r888 i jedzie na 'zwyklakach' :/ Żeby do się nie powtórzyło zmienił E30 na M3 i przestałem go gonić na pojeżdżawkach.. jedynie pozostał mi Poznań, ale tutaj również.

http://www.timeattack.pl/?p=182

Więc tym 1.48 po prostu dał mi z 'liścia' :lol2:

Pojechałem więc na poznań czymś równie mocnym jak M3.. ale widać, że po wiekach z FWD nie ogarniam napędu tylnej osi :crazy:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14