auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 07 Paź, 2006 Saxofon vs E klasa 2.0
Zatankowałem autko do pełna i jezdziłem dzis w poszukiwaniu nieszczesnego przekaźnika.
Jako że po tankowaniu wyszło mi, ze saxofonik zrobił średnią 11,6 litra na całym baku postanowiłem jezdzić oszczędnie. No i tocze się tak powolutku do świateł, a tu z boku mija mnie agresywnie e klasa i zatrzymuje się na światłach. Myśle sobie no nie co on tu robi przecież maiłęm jezdzic deliaktnie, no ale takiej okazji to ja nie moge przepuścić
Podjeżdżam staje obok, krótka wymiana spojrzeń i już wiem że będzie się działo, za kierownicą e klasy jakiś młody chłopak, pomyślałem a co mi tam pokaże mu co saxo potrafi
Właczyłem ogrzewanie na maksa, szyby w dół i czekam na zielone, jest śwaitłą się zmieniły no i oboje poszliśmy ogniem, prosta, zakręt i znów prosta, ciśne ile wlezie, ale nie bardzo się coś zmienia, cały czas jade równo z e kalsą, potem musiałęm zjechać za nią i nadal siedziałęm jej na dupie i nie moge się zbliżyć, patrze na kalpe nie ma oznaczeń , cholera wie co to jest.
2 szybkie zakręty i nastepne światła stajemy obok siebie i krótka rozmowa, kierownik chyba wiedział o co chodzi z saxo, bo od razu spytał czy 1,6 i tylko się uśmiechnal jak odpowiedziałęm. No ale ja zaniepokojony przebiegiem sytuacji tez musiałem się dowiedzieć co jest w e klasie, no i usłyszałem ze 2 litry turbo 200 koni, przyznam szczerze że wcale mnie to nie ucieszyło, bo wydaje mi się ze saxo powinno objechać takiego merca.
No ale nic światła znów zmieniają się na zielone, wieć znów palnik 1,2 dla mnie, ale juz na 3 merc zaczynał dochodzić, potem dohamowanie bo jakieś remonty na moim pasie i merc przeleciał obok.
Teraz kto mi powie coś o takim mercu e klasie 2 litry na turbinie?, szukałem po necie, ale znalazłem tylko 2 litry na kompresorze (160 km), a kierownik wyraźnie powiedział ze to turbo i ze ma 200 koni.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 07 Paź, 2006
?????????
To moje zdziwienie że nie dałeś rady...
Faktycznie nie było żadnego turbo (chyba że diesel... )
Żeby naklepać saxo to potrzeba mesia 320 benz
230 Kompresor jedzie równo.. moze pan nie wie co miało??
230 Kompresor to chyab właśnie 2.0 z kompresorem...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 07 Paź, 2006
Diesel to nie był, bo zero dymu z wydechu, ja też się mocno zdziwiłem ze nia dało rady, ale nie mam pojecia co to było, bo gość mówił włąśnie ze 2 litry turbo i ze ma 200 koni, moze to było włąśnie 230 ?
Bo on nie nakelpał mi tylko jechalismy cały czas równo, zmieny były tylko jak coś było na drodze. A tak to przy pierwszym ściganiu za ostrym 90 stopni zakrętem 2 szliśmy równo z lekkim wskazaniem na saxo potem zjechałem za niego i jechałem za nim w tej samej odległości całą trójke i potem chwile na 4.
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 07 Paź, 2006
Mój ojciec ma E-klasse 2,0 kompressor 186KM i to były najmocniejsze 2,0! Bardzo mało jest tych silników, bo przeważnie są to 163KM! Nasz kombi automat ma 8,8 do 100! Więc saxo powinno go pozamiatac! Nawet na dodatkowych 14KM nie zejdzie poniżej 8sek! 2,3 kompressor miały 193-197KM, 320 ma przyspieszenie 7,7 i nic nie da sie z tego urwać! Kumpel miał i nie dało się szybciej!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach