auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 12 Kwi, 2006
Wlasnie sa rozne opinie co do calkiem przelotowych w NA, wiele osob twierdzi ze to raczej nic nie daje, dlatego potrzebuje porady. Swoja droga w R5 gtt robilo to piekna robote, od tamtej pory sie zakochalem w przelotowych . Chce miec poprostu tak bym mogl puszczac potezne marchewki gdy ktos sie przykleji do mojego tylu, redukcja, puszczam marchewke i niestety lakier mu sie troche spali na jego przednim zderzaku
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 12 Kwi, 2006
R5 GTT to turbo.. a turbo wycisza wydech bo działa jak tłumik.. w NA się to nie sprawdza
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
MaxiA7 [Usunięty]
Wysłany: Pią 07 Gru, 2007
Odkopałem temat
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 07 Gru, 2007
MaxiA7 napisał/a:
KAT+ RURA zakończona strumienicą
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Odkopałem temat
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie
I teraz halas bedzie mniejszy?
Ja mam w R5 z takim silnikiem jak u Ciebie wydech w postaci rury od kolektora do tlumika koncowego z R5 gte i tyle.
Ciszej niz na przelocie i 160 wyplulo.
Nie slyszalem o clio z rura pod drzwiami, R5 tak mialy.
Nie zakładam nowego tematu tylko spytam się tutaj.
Mój wydech domaga się kompletego remontu !
Mega zapchany i dziurawy katalizator plus dziurawy tłumik przelotowy,końcowy Devil jakoś jeszcze się trzyma.
Zastanawiam się jak zrobić wydech czy:
-Zrobić wydech przelotowy od kolektora po tłumik końcowy z kwasówki 2"
czy
-Zrobić wydech ma 2 tłumikach przelotowych i wstawić jeden w miejsce katalizatora a drugi w miejsce seryjnego tłumika przelotowego
Co o tym sądzicie ?
sebson [Usunięty]
Wysłany: Sob 08 Gru, 2007
Marek23 napisał/a:
z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...
a ja z doswiadczenia wiem ze jest inaczej
motor na seryjnym wydechu 132 KM
ten sam motor na dwoch przelotach i wydechu o srednicy 2.25" - 141 KM
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Sob 08 Gru, 2007
2.25"?!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie ma reguly ze wydech w NA daje lub zabiera, za duzo zmiennych.
W moim clio dal 20KM wiec nie tak zle.
Boczny wydech robi sie dlatego ze jest latwiej, przynajmniej u mnie tak jest. Nie trzeba kombinowac z przejsciem nad belka.
W turbo ma nie zapychac i tyle.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 09 Gru, 2007
Moja seria sie przepala...
Lekarze dają jej szanse maximum do wiosny...
Ja wbrew wszelkim prawom i sugestiom robie rure o średnicy wylotu z kolektora i "coś" w miejsce tłumika końcowego.
Bez kata i bez środkowego...
Na pewno będzie głośniej, i to wszystko.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach