Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech - modyfikacje
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 12 Kwi, 2006   

Wlasnie sa rozne opinie co do calkiem przelotowych w NA, wiele osob twierdzi ze to raczej nic nie daje, dlatego potrzebuje porady. Swoja droga w R5 gtt robilo to piekna robote, od tamtej pory sie zakochalem w przelotowych :P . Chce miec poprostu tak bym mogl puszczac potezne marchewki gdy ktos sie przykleji do mojego tylu, redukcja, puszczam marchewke i niestety lakier mu sie troche spali na jego przednim zderzaku :D
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 12 Kwi, 2006   

R5 GTT to turbo.. a turbo wycisza wydech bo działa jak tłumik.. w NA się to nie sprawdza
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

MaxiA7
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Gru, 2007   

Odkopałem temat :D
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję :D ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało :>
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pią 07 Gru, 2007   

MaxiA7 napisał/a:
KAT+ RURA zakończona strumienicą

:|
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 07 Gru, 2007   

z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 07 Gru, 2007   

Wszystko zależy od tego jaką ma średnicę - jak wsadzisz do N/A 2,5" to na pewno będą straty, ale jak będzie mniejsza to niekoniecznie.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

MaxiA7 napisał/a:
Odkopałem temat :D
ja mam u siebie KAT+ RURA zakończona strumienicą , wcześniej była rura poprowadzona do końca ale hałas był uciążliwy, teraz planuje KAT+ŚRODKOWY+ RURA ale poprowadzona z boku auta, czyli się skruci wydech, niektóre Clio sport, Clio maxi startujące w rajdach we francji mają wydech(rure)poprowadzoną z boku, pomijając naszą policję :D ciekawe czy autko bedzie lepiej przyspieszało :>
Boje się tylko że przy cięciu zakrętu urwe przez tą rure kolektor bo autko dośc niskie jest, ale pomysł ciągle chodzi mi po głowie


I teraz halas bedzie mniejszy?
Ja mam w R5 z takim silnikiem jak u Ciebie wydech w postaci rury od kolektora do tlumika koncowego z R5 gte i tyle.
Ciszej niz na przelocie i 160 wyplulo.

Nie slyszalem o clio z rura pod drzwiami, R5 tak mialy.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

sugerujecie, że jeśli ja w NA mam przelot + dedykowany supersprint na oryginalnej średnicy to mi mocy ubyło ? :(
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

Nie zakładam nowego tematu tylko spytam się tutaj.
Mój wydech domaga się kompletego remontu !
Mega zapchany i dziurawy katalizator plus dziurawy tłumik przelotowy,końcowy Devil jakoś jeszcze się trzyma.
Zastanawiam się jak zrobić wydech czy:
-Zrobić wydech przelotowy od kolektora po tłumik końcowy z kwasówki 2"
czy
-Zrobić wydech ma 2 tłumikach przelotowych i wstawić jeden w miejsce katalizatora a drugi w miejsce seryjnego tłumika przelotowego
Co o tym sądzicie ?
 
 
 

sebson
[Usunięty]

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

Marek23 napisał/a:
z tego co słyszałem przelot w N/A powoduje straty...


a ja z doswiadczenia wiem ze jest inaczej

motor na seryjnym wydechu 132 KM
ten sam motor na dwoch przelotach i wydechu o srednicy 2.25" - 141 KM

mowa o TU5J4 na seryjnyh walkach i kompie


EDIT - musialem pododawac literke 'c'
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

2.25"?!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

dzik napisał/a:
clio z rura pod drzwiami

Niektorzy stosowali to w a-grupowych williamsach.
Ale krotki wydech chyba sprawdza sie lepiej w turbo?
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 08 Gru, 2007   

Nie ma reguly ze wydech w NA daje lub zabiera, za duzo zmiennych.
W moim clio dal 20KM wiec nie tak zle.

Boczny wydech robi sie dlatego ze jest latwiej, przynajmniej u mnie tak jest. Nie trzeba kombinowac z przejsciem nad belka.
W turbo ma nie zapychac i tyle.
_________________
 
 
 

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

2,25 cala.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

Moja seria sie przepala...
Lekarze dają jej szanse maximum do wiosny...
Ja wbrew wszelkim prawom i sugestiom robie rure o średnicy wylotu z kolektora i "coś" w miejsce tłumika końcowego.
Bez kata i bez środkowego...

Na pewno będzie głośniej, i to wszystko.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12