Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech - modyfikacje
Autor Wiadomość

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

Jesli sie robi to z głową to napewno cos da zrobienie wydechu:
u mnie jest takie cos w tej chwili:
- kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala
- rura 2,5 cala przelot
- tatelnia 2,35 cala
- rura 2,35 cala przelot
seryjnie są 3 tłumiki i kat, hamownia powie prawde ile to dało
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

Powiem na pewnym przykładzie.
Mamy obok Lublina takie Clio 1.8 16V i gościu robiąc tam przelot stracił 7km czy to możliwe ?
Czy poprostu coś źle zrobił ?
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

Stacho_16V napisał/a:
gościu robiąc tam przelot stracił 7km czy to możliwe ?

Tak !
Optymalny wydech to wynik obliczeń.
Czasem zbyt swobodny przepływ spalin tylko pogorsza sprawę.
W N/A oczywiście.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

w kadecie po odetkaniu wydechu moc spadla ze 170 do 14x KM :O
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Nie 09 Gru, 2007   

Dlatego CHRZANEK chce zrobić wydech na 2 lub 2,25 z kwasówki na 2 tłumikach przelotowych przybliżające seryjne wymiary kata i tłumika przelotowego żeby nie utracic jako takiej mocy..
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2008   

Cześć
szykuje sie do załozenia końcowego przelotu
do wyboru mam tłumiki o średnicy rury wlotowej 54mm i 60mm

pytanie: czy autu jest wszystko jedno jaki założe?:) (w przełożeniu na osiągi)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 22 Lip, 2008   

sam końcowy tłumik to poza dźwiękiem bardzo niewiele zmienia
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie

w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

Z tych dwóch dajesz weź węższy, 60 to będzie zdecydowanie za dużo, 54 to juz też raczej dużo.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

zed napisał/a:
mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie

w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?


różnica jest jak robisz to porządnie, z jednego elementu , rury gięte nie spawane i odpowiedniej wielkości tłumiki

jak zrobisz za szeroko to będziesz miał dużo mocy gdzieś tam przez moment w wyższy m zakresie obrotów, a ty do KJS potrzebujesz dużo mocy szczególnie w średnim zakresie obrotów bo to jest często potrzebne do wyjścia z nawrotu...

wiec nie przesadzał bym ze średnicami
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

saxorulez napisał/a:
zed napisał/a:
mialem nadzieje że jak już zrobi sie przelot na dwoch tłumikach bez kata
to juz jakas poprawa będzie

w takim razie bez rożnicy który tłumik wybiore?


różnica jest jak robisz to porządnie, z jednego elementu , rury gięte nie spawane i odpowiedniej wielkości tłumiki



A ja spotkałem się z inną teorią, ze rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane, bo jak się gnie rure, to przestaje trzymać średnice, robi sie z niej jajo na zagięciach i to podobno źle wpływa na przepływ spalin.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

Loko napisał/a:
rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane,


No kwasówki to na giętarce nie zegniesz :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 23 Lip, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
No kwasówki to na giętarce nie zegniesz :D :D :D
Loko napisał/a:
A ja spotkałem się z inną teorią, ze rury powinny być spawane i potem spawy powinny być polerowane, bo jak się gnie rure, to przestaje trzymać średnice, robi sie z niej jajo na zagięciach i to podobno źle wpływa na przepływ spalin.


Tak mówią Ci co nie mają sprzętu...

Przez moje łapy przewaliło sie trochę wydechów i lepszych i gorszych i uwierzcie mi że są techniki takiego gięcia że zachowuje się średnicę (bez zmiany kształtu)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

mój magnex przeleżał u mnie pod biurkiem prawie rok, więc zdążyłem mu się kilka razy przyjrzeć - da się wygiąć bez zmiany średnicy, zdecydowanie się da!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

narazie chce zostać przy seryjnej średnicy, tylko mieć przelot
myslalem zeby zalożyć okragłą puszke m-tech'a
coby darło ryja kiedy trzeba i kiedy trzeba nie przeszkadzało:)
ale jak już wcześniej wspomniałem łudziłem się ze taki zabieg coś da :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12