Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech - modyfikacje
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

kurcze widze ze Loko sie rozwija ;D
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Tylko z ostatnim oczywiście.

A po co ci środkowy tłumik ??

Pug sport wcale nie jest taki drogi jak sie wydaje...
Proponuje kontakt z Saxorulez'em


A więc czy szanowny Saxorulezie mógłbyś wyrazić swoja opinię na ten temat? :)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

zostałem wezwany do tablicy :)

Moją opinię ludzie tutaj znają - że lepiej kupić porządny wydech, sprawdzony niż bawic sie w jakeiś usuwanie jednego , dokładanie drugiego bazujac na seryjnych elementach.

Przykładem było 106 Marcela gdzie po założeniu ukłądu Pug Sport pojawiło się jeszcze troche koni wobec tego co było wcześnie (a był to włąsnie ukąłd prosta rura do końcowego tłumika z Poloneza)

Jeżeli masz fajne auto ( a takim jest 106) to polecam obrać drogę Chrzanka - powoli doprzodu ale na zajebistych częściach. Biedny płaci dwa razy, ja ju się przekonałem o tym na własnej skórze jak parę razy porzałowałem na coś kasy... Poprostu jak nie ma się kasy na coś dobrego to moze na siłę nie uszczęśliwiać siebie i samochodu jakimiś garazowymi metodami.

Polecam albo dozbierac na porządny układ (Supersprint (śrenio je lubie), Pug Sport, Devil) i mieć wydech który raz założysz i nie bedziesz musiał wchodzić pod auto. Albo narazie nie robić nic z tym co masz tylko kupić:
- przewody w oplocie
- lepsze amorki (na tył lub przód)
- lepsze klocki
- niższą sprężyne

To spowoduje że pomimo że moc nie wzrosła jednak będzie szybciej

Sa tutaj ludzie którzy uważają ze można układ zastąpic rurą i już.. ale ja jestem temu przeciwny. Mamy fajne auta i nie szpecmy ich "drutowaniem"
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

Jasna sprawa tu się z tobą zgadzam :) Nie ma mowy o patentach i druciarstwie. Na auto chuham i dmucham etc.
Bilsteina mam, eibacha też, dolot założony.

Sprecyzuje pytanie:
1)Czy ma sens zakładanie kolektora Racelanda i do tedo reszty supersprinta? ze srodkowym wydechem supersprinta (puszką raczej)? czy tylko z ostanim.

2)Jeżeli pug sport to grupa N czy A , tylko w katalogu nie znalazłem kolektora.

http://www.boutiquepeugeo...01.aspx?nom=106
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

pit napisał/a:
Jeżeli pug sport to grupa N czy A , tylko w katalogu nie znalazłem kolektora


Nie znalazłeś "bo ponieważ" homologacja nie przewiduje (z wyjątkiem kit-cara oraz S1600) zmiany seryjnego kolektora.

Mozna zmienić "pipe" czyli ta dwururke która jest za kolektorem, ale w sporcie kolektor musi być seria.

Raceland jest bardzo atrakcyjny cenowo myślę że nie zaszkodzi.
Natomiast dalej to Pug Sportem bym szedł.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

powiem tak.. wydaje mi się że Racelanda mozna wymienić na końcu.

A grupa (+160KM) latała na seryjnym kolektorze z wymienionym dwonpipem wiec zacznij od wydechu całego np. Pug Sport N grupa 2" lub cały supersprint 2"

Pogodzisz tym chałas i osiągi.

Kolektor moze zostać seryjny puki co - dopuki motor nie jest jakoś mocno nadłubany.
Może lepiej odołożyć drugie tyle do racelanada i zrobić głowicę.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

Panowie mam pytanko które kłoci sie troche z ostatnia wypowiedzią Saxorules'a
ale spróbuje;)

otóż mam do kupienia za dobre pieniądze wydech z kwasiaka od kolektora,
który jezdził na vts legitymującym sie mocą 139km, najpewniej z kolektorem
jest to 52mm po zewnątrz, czyli 2 cale wewnatrz na dwoch przelotowych tłumikach
wydech robiony byl na zamówienie

pytanie brzmi - brać?
z modyfikacji mam jedynie w miare ogarnięty dolot
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

Domyślam się że sprzedający ma na imię Marcin i jeździ bordowym Saxo :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008   

wiem, że kolega jest z Warszawy, ściga się, a ogłoszenia znalazłem na hodze
help:)
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008   

Chrzanek trafiłęś w 10 :D

Jeśli chodzi o wydech, to ja chciałem go brać jakieś 2 miechy temu, ale z pewnych względów się nie udało, widziałem go na fotkach i jeśli chodzi o mnie to przemawia do mnie na plus.

Co do mocy to auto poza wydechem miało dolot i zrobiony komputer, więc cudów nie ma się co spodziewać, bardzo dużo saxofonów po założeniu samego dolotu pokazuje na hamowni ~130 koni

a w twoim silniku to już wogóle nie wiadomo jak zadziała.
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008   

zakładając że pozbędę się środkowego teoretycznie była by to zbliżona koncepcja
do wydechu peugeot sport do 8 zaworowych rallye
ale to są moje domysły
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Śro 10 Wrz, 2008   

awiec czytam to i ja tez zostalem wezwany do tablicy.

moje saxo (8v) jezdzi obecnie na wydechu magnexa i kolektorze reclanda 4-2-1.
wydech jest po saxorulezowy i z moimi malymi przerubkami.

ja kupujac wydech od razu postanowilem,ze bede robil komplet z kolektorem.
nie sa to przyrosty powalajace,ale szczerze to na samym wydechu zyskalem jakies 8 KM i ponad 10 Nm.
wiec nie ma szalenstw,ale podkreslam,ze to tylko sam wydech.
samochod dzieki temu jezdzi lepiej i dzwiek jest przyjemny.
teraz troszke przerobilem uklad i zamiast kata i srodkowego jest strumienica i srednica 50mm.

nie miezylem od tamtej pory na hamowni bo mam caly czas problem z sonda ktora nie wyrabia po innych modach.

ale ja na twoim miejscu "zed" jak kupowal bym wydech to od razu pomyslalbym o kolektorze.

naprawde pomaga.bo mimo,ze bedziesz mial czym wypchnac spaliny,to jednak na wyjsciu z silnika maja "zwężkę".
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

zed
[Usunięty]

Wysłany: Śro 10 Wrz, 2008   

czyli też zaadaptowałeś wydech z VTS i gra gitara:)
tylko jeszcze pytanie czy twój Magnex ma 2 cale wewnątrz tak jak ten którego mogę kupić,
czy 2 cale na zewnatrz co daje pewnie w srodku jakies 47mm

do kolektora tez sie powoli przymierzam

dzięki za pomoc, pozdrawiam!
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

Jak jest z podłączeniem lambady w kolektorze Racelanda?
Z tego co widze u mnie sonda jest u góry a w Racelndzie otwór jest gdzieś przy łączeniu z rurą. Czy wystarczy przedłużyć kabel i podpiąć ją dalej?
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008   

tak :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12