auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008
zostałem wezwany do tablicy
Moją opinię ludzie tutaj znają - że lepiej kupić porządny wydech, sprawdzony niż bawic sie w jakeiś usuwanie jednego , dokładanie drugiego bazujac na seryjnych elementach.
Przykładem było 106 Marcela gdzie po założeniu ukłądu Pug Sport pojawiło się jeszcze troche koni wobec tego co było wcześnie (a był to włąsnie ukąłd prosta rura do końcowego tłumika z Poloneza)
Jeżeli masz fajne auto ( a takim jest 106) to polecam obrać drogę Chrzanka - powoli doprzodu ale na zajebistych częściach. Biedny płaci dwa razy, ja ju się przekonałem o tym na własnej skórze jak parę razy porzałowałem na coś kasy... Poprostu jak nie ma się kasy na coś dobrego to moze na siłę nie uszczęśliwiać siebie i samochodu jakimiś garazowymi metodami.
Polecam albo dozbierac na porządny układ (Supersprint (śrenio je lubie), Pug Sport, Devil) i mieć wydech który raz założysz i nie bedziesz musiał wchodzić pod auto. Albo narazie nie robić nic z tym co masz tylko kupić:
- przewody w oplocie
- lepsze amorki (na tył lub przód)
- lepsze klocki
- niższą sprężyne
To spowoduje że pomimo że moc nie wzrosła jednak będzie szybciej
Sa tutaj ludzie którzy uważają ze można układ zastąpic rurą i już.. ale ja jestem temu przeciwny. Mamy fajne auta i nie szpecmy ich "drutowaniem"
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008
Jasna sprawa tu się z tobą zgadzam Nie ma mowy o patentach i druciarstwie. Na auto chuham i dmucham etc.
Bilsteina mam, eibacha też, dolot założony.
Sprecyzuje pytanie:
1)Czy ma sens zakładanie kolektora Racelanda i do tedo reszty supersprinta? ze srodkowym wydechem supersprinta (puszką raczej)? czy tylko z ostanim.
2)Jeżeli pug sport to grupa N czy A , tylko w katalogu nie znalazłem kolektora.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008
powiem tak.. wydaje mi się że Racelanda mozna wymienić na końcu.
A grupa (+160KM) latała na seryjnym kolektorze z wymienionym dwonpipem wiec zacznij od wydechu całego np. Pug Sport N grupa 2" lub cały supersprint 2"
Pogodzisz tym chałas i osiągi.
Kolektor moze zostać seryjny puki co - dopuki motor nie jest jakoś mocno nadłubany.
Może lepiej odołożyć drugie tyle do racelanada i zrobić głowicę.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
zed [Usunięty]
Wysłany: Pon 08 Wrz, 2008
Panowie mam pytanko które kłoci sie troche z ostatnia wypowiedzią Saxorules'a
ale spróbuje;)
otóż mam do kupienia za dobre pieniądze wydech z kwasiaka od kolektora,
który jezdził na vts legitymującym sie mocą 139km, najpewniej z kolektorem
jest to 52mm po zewnątrz, czyli 2 cale wewnatrz na dwoch przelotowych tłumikach
wydech robiony byl na zamówienie
pytanie brzmi - brać?
z modyfikacji mam jedynie w miare ogarnięty dolot
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008
Chrzanek trafiłęś w 10
Jeśli chodzi o wydech, to ja chciałem go brać jakieś 2 miechy temu, ale z pewnych względów się nie udało, widziałem go na fotkach i jeśli chodzi o mnie to przemawia do mnie na plus.
Co do mocy to auto poza wydechem miało dolot i zrobiony komputer, więc cudów nie ma się co spodziewać, bardzo dużo saxofonów po założeniu samego dolotu pokazuje na hamowni ~130 koni
a w twoim silniku to już wogóle nie wiadomo jak zadziała.
zed [Usunięty]
Wysłany: Wto 09 Wrz, 2008
zakładając że pozbędę się środkowego teoretycznie była by to zbliżona koncepcja
do wydechu peugeot sport do 8 zaworowych rallye
ale to są moje domysły
auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Sie 2006 Skąd: Podkowa Leśna City
Wysłany: Śro 10 Wrz, 2008
awiec czytam to i ja tez zostalem wezwany do tablicy.
moje saxo (8v) jezdzi obecnie na wydechu magnexa i kolektorze reclanda 4-2-1.
wydech jest po saxorulezowy i z moimi malymi przerubkami.
ja kupujac wydech od razu postanowilem,ze bede robil komplet z kolektorem.
nie sa to przyrosty powalajace,ale szczerze to na samym wydechu zyskalem jakies 8 KM i ponad 10 Nm.
wiec nie ma szalenstw,ale podkreslam,ze to tylko sam wydech.
samochod dzieki temu jezdzi lepiej i dzwiek jest przyjemny.
teraz troszke przerobilem uklad i zamiast kata i srodkowego jest strumienica i srednica 50mm.
nie miezylem od tamtej pory na hamowni bo mam caly czas problem z sonda ktora nie wyrabia po innych modach.
ale ja na twoim miejscu "zed" jak kupowal bym wydech to od razu pomyslalbym o kolektorze.
naprawde pomaga.bo mimo,ze bedziesz mial czym wypchnac spaliny,to jednak na wyjsciu z silnika maja "zwężkę".
_________________ DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
zed [Usunięty]
Wysłany: Śro 10 Wrz, 2008
czyli też zaadaptowałeś wydech z VTS i gra gitara:)
tylko jeszcze pytanie czy twój Magnex ma 2 cale wewnątrz tak jak ten którego mogę kupić,
czy 2 cale na zewnatrz co daje pewnie w srodku jakies 47mm
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Pią 26 Wrz, 2008
Jak jest z podłączeniem lambady w kolektorze Racelanda?
Z tego co widze u mnie sonda jest u góry a w Racelndzie otwór jest gdzieś przy łączeniu z rurą. Czy wystarczy przedłużyć kabel i podpiąć ją dalej?
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach