Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech - modyfikacje
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

a nie lepiej kupić coś porządnego.. taki supersprint nie kosztuje fortuny

polecam odłożyć trochę kasy i kupić coś markowego niż zakładać "przeloty" do seryjnego silnika
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 25 Lip, 2008   

Potwierdzam. Supersprint nie jest drogi a robi co trzeba. Łukasz dobrze doradza - ja się posłuchałem w tym temacie i jestem mega zadowolony
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 25 Lip, 2008   

a jakie puszcza marchewy :)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 25 Lip, 2008   

Michał napisał/a:
a jakie puszcza marchewy :)


eM jak mi wystroił wszystko to marchew już nie ma. Ale jakiś tam deliaktny bączek przy przepięciu się pokazuje :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 25 Sie, 2008   

Chlopaki szybkie pytanie. Ile mniej wiecej w wawie kosztuje wyspawanie tylnego tlumika z kwasowki ? I kto to ogarnia najlepiej ? Potrzebuje sam tylni tlumik na wzor devila z 205 rallye lub na wzor pug sport z 106...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 26 Sie, 2008   

eltec 650PLN bodajze
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

gravel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Sie, 2008   

ja dorzuce swoje 3 grosze. w dwoch autach mialem przypadek oberwania sie wydechu raz przed katem (sunny b12 1.8 gti ) a raz za katem (vts 16v) za kazdym razem byl ten sam objaw mianowicie auto przestawalo jechac z dolu dodam zebyly to calkowicie seryjne samochody. Potwierdza to znan teorie ze odprezenie wydechu w silniku wolnossacym nie daje zbyt dobrych efektow jesli chodzi przebieg momentu.

teraz w saxo mam kat i przelotowy tlumi koncowy (cichy) i tez nie jestem zadowolony

moze ktos podpowie co zrobic z wydechem w vts 16v zakladajac ze kat musi zostac.

i jeszcze jedna kwestia - patrzylem w katalogi supersprinta i oni pokazuja tam dp rajdw wydechy z usunietym katalizatorem - moze mi to ktos wytlumaczyc o co ho?
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 27 Sie, 2008   

Cytat:
moze ktos podpowie co zrobic z wydechem w vts 16v zakladajac ze kat musi zostac.


Wsadzić kat na sam koniec układu za tłumikiem przelotowym (z końcowego rezygnujemy całkiem).
1) Katalizator zostaje ale jego wpływ na moc jest minimalny bo energia spalin na końcu układu to już nie to samo co na początku
2) Tenże sam katalizator z powodu swojej budowy będzie doprężał cały układ wydechowy i oczywiście bedzie też wyciszał.
3) dla pewności żeby głośność nie była nadmierna pozostaje tłumik środkowy który z racji tego że jest przelotowy to nie zabiera nam za dużo mocy

Sam to wymysliłem ale wygląda zajebiście co nie ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 27 Sie, 2008   

gravel,

jak katalizator ma zostać, to od katalizatora układ o średnicy 2" na dwóch tłumikach np. firmy Superspirnt, Ashley lub Mongoose

jak usuniesz katalizator, nadal układ 2" ale tym razem od kolektora wydechowego. katalizator zastępujemy rurą (jeden gięty kawałek, a nie pocięte pospawane rurki).
Jeżeli masz auto z jedna sondą lambda to już nic więcej nie robisz.
Jeżeli masz dwie sondy to napisz PW a wyjaśnię Ci jak to obejść.

Jak jesteś hardcorowcem i lubisz hałas można dać 2,25" - na takich wydechach jeździł Citroen Saxo VTS (z seryjnymi wałkami) w pucharze CUP (wyścigi płaskie) ale wtedy trzeba przerobic dolną część kolektora tak aby miał 2,25" wyjście i najlepiej jeszcze poprawić jego kształt w miejscu gdzie przechodzi obok skrzyni
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Sob 06 Wrz, 2008   

Właśnie przymierzam się do zakupu kpl układu.
Co polecacie?
W zależności o spływu gotowki w najbliższym czasie :) może wejść opcja pug sport.

Jeżeli chodzi o pug sport:

a/pug sport N
b/pug sport A

Druga opcja - biedniejsza T_T

c/supersprint + kolektor racelanda


Pytanie czy z tłumikiem środkowym czy tylko z ostatnim ? Na miasto oczywista ;)
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 06 Wrz, 2008   

Tylko z ostatnim oczywiście.

A po co ci środkowy tłumik ??

Pug sport wcale nie jest taki drogi jak sie wydaje...
Proponuje kontakt z Saxorulez'em
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

Dokladnie, Łukasz rozwieje wszystkie wątpliwosci :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

pit 
0 801 307 309
no i dobrze


auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: z Gdańska

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

CHRZANEK napisał/a:

A po co ci środkowy tłumik ??



Biorąc pod uwagę jaki hałas robi sam dolot, boje się, że z ostatnim tylko to będzie mały bombowiec :/
_________________
W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

Ja jeżdże na samym końcowym i jest cicho.
Jeździłem na samym środkowym (bo tylny sie urwał) i też było cicho.

Pug to nie honda :) :) :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 07 Wrz, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Tylko z ostatnim oczywiście.

A po co ci środkowy tłumik ??



W teori, żeby zachować zjawiska falowe, powinna być jakaś puszka mniej więcej w miejscu kata.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12