auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 15 Wrz, 2016
UPDATE!
Aku używam non stop od czerwca, wszystko śmiga super. Do tej pory ładowałem go tylko raz i to tylko dlatego, że auto padło mi na TD i holowałem go 30 km do domu na światłach. Ładowarkę kupiłem na allegro za 31 zł! ... i działa super!
Zdecydowanie polecam ten produkt - 3 m-ce, auto odpala bez zająknięcia, zero problemów
auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 07 Paź, 2016
motomike.eu to wg Ciebie oficjalna strona producenta? Mam do aku gwarancję i ori kartę produktu w której te dane które napisałem się potwierdzają, wiec nie rozumiem po co to zamieszanie...
Mi nie chodzi o zamieszanie tylko różne źródła w PL podają różne wartości dla akumulatorów litowo jonowych. Mnie najbardziej interesowała wartość CAA czyli rozruch w zimnych warunkach (chyba dla 0 stopni). Reszta norma SAE, DIN czy EN podają wartości rozruchu w temp dodatnich.
Tka jak napisałem wcześniej - fajnie że u Ciebie działa i daje radę
auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012 Skąd: wwa
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016
o, to bardzo ciekawe, nie spodziewałem się że taka mała pojemność pozwoli na dłuższe przestoje. Ciekaw jestem jak ma się to do typowej wyścigówki - czyli odpalanie raz w miesiącu przed zawodami, albo i co dwa miesiące jak nic nie ma
Z jednej strony dłuższe przestoje, z drugiej zamykasz hebel więc zerowy pobór prądu przez ten czas.
Super, dzięki za info, przy tych wagach to bardzo ciekawa opcja!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach