Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
lekki akumulator litowo jonowy
Autor Wiadomość

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 15 Wrz, 2016   

UPDATE!

Aku używam non stop od czerwca, wszystko śmiga super. Do tej pory ładowałem go tylko raz i to tylko dlatego, że auto padło mi na TD i holowałem go 30 km do domu na światłach. Ładowarkę kupiłem na allegro za 31 zł! ... i działa super!

Zdecydowanie polecam ten produkt - 3 m-ce, auto odpala bez zająknięcia, zero problemów :faja:
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Śro 05 Paź, 2016   

Szukałem, szukałem i w końcu znalazłem. Dane techniczne prosto od producenta JMT HJT9B-FP (aku filomatic'a):

waga 0,616kg
3Ah
rozruch CCA wg. producenta : 180 A
SAE : 260 A
DIN : 235 A
EN : 145 A


Ja znalazłem dziś również coś dla siebie: JMT HJTX20CH-FP (~680 zł)

waga: 1,193 kg
6Ah
rozruch CCA wg producenta : 360 A
SAE : 545 A
DIN : 510 A
EN : 300 A
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 06 Paź, 2016   

Shymek napisał/a:
Szukałem, szukałem i w końcu znalazłem. Dane techniczne prosto od producenta JMT HJT9B-FP (aku filomatic'a):

waga 0,616kg
3Ah
rozruch CCA wg. producenta : 180 A
SAE : 260 A
DIN : 235 A
EN : 145 A


Ja znalazłem dziś również coś dla siebie: JMT HJTX20CH-FP (~680 zł)

waga: 1,193 kg
6Ah
rozruch CCA wg producenta : 360 A
SAE : 545 A
DIN : 510 A
EN : 300 A



Wuja, to nie jest mój AKU :rotfl:

Ja mam 3Ah i 290A rozruchu, waga 700 gramów
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 06 Paź, 2016   

Podałeś taki typ i to są dane od producenta :)
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Czw 06 Paź, 2016   

to jest mój: YFZ 450 JMT

http://allegro.pl/akumula...5964275178.html
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Czw 06 Paź, 2016   

Czyli w aukcji mają nakłamane... jak to w Polsce... xD

Model z aukcji to JMT HJT9B-FP czyli ten który wymieniłeś na poprzedniej stronie.
Tu masz prawdziwe dane producenta (zakładka TECHNISCHE DATEN)

https://www.motomike.eu/m.../article/434497


Nic tylko się cieszyć że 160A na zimno daje radę :jupi:
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 06 Paź, 2016   

Mówiłem że te dane są niemożliwe, a nigdzie karty technicznej produktu nie było.
_________________
 
 
 

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 07 Paź, 2016   

motomike.eu to wg Ciebie oficjalna strona producenta? Mam do aku gwarancję i ori kartę produktu w której te dane które napisałem się potwierdzają, wiec nie rozumiem po co to zamieszanie...
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Pią 07 Paź, 2016   

Tak.

Spójrz po prawej stronie: http://www.jmproducts.eu/

Mi nie chodzi o zamieszanie tylko różne źródła w PL podają różne wartości dla akumulatorów litowo jonowych. Mnie najbardziej interesowała wartość CAA czyli rozruch w zimnych warunkach (chyba dla 0 stopni). Reszta norma SAE, DIN czy EN podają wartości rozruchu w temp dodatnich.

Tka jak napisałem wcześniej - fajnie że u Ciebie działa i daje radę ;-)
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 07 Paź, 2016   

Spoko, działa i ma się dobrze :)

Ja nie wiem... od kiedy mam ten aku - każdy na siłę próbuje znaleźć jakieś minusy, że nie odpali, że zimą padnie itd...
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Pią 07 Paź, 2016   

Jedna norma z tych podaję wartość dla —18st

Edit w Polsce wszystkie normy sa wykonywane w - 18st
http://www.akumar.pl/ciek...orow-din-en-cca
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

I te 3Ah stykają w codziennym użytkowaniu? Nie masz problemu żeby odpalić po kilku dniach stania?
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 

filomatic 
Mam wykształcenie jak prezydent


auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Wrz 2009
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

sajfer napisał/a:
I te 3Ah stykają w codziennym użytkowaniu? Nie masz problemu żeby odpalić po kilku dniach stania?


zero problemów - najdłuższy przestój to ok. 6-7 dni bez odpalania i auto odpala za pierwszym strzałem
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Pon 10 Paź, 2016   

Akumulatory litowo - jonowe bardzo wolno się rozładowują. W cyklu miesięcznym jest to raptem około 5%
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

sajfer 
słucham Michaela Jacksona
lord


auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012
Skąd: wwa

Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

o, to bardzo ciekawe, nie spodziewałem się że taka mała pojemność pozwoli na dłuższe przestoje. Ciekaw jestem jak ma się to do typowej wyścigówki - czyli odpalanie raz w miesiącu przed zawodami, albo i co dwa miesiące jak nic nie ma :)
Z jednej strony dłuższe przestoje, z drugiej zamykasz hebel więc zerowy pobór prądu przez ten czas.
Super, dzięki za info, przy tych wagach to bardzo ciekawa opcja!
_________________
https://www.facebook.com/pizzabrakes
1.50.017. 0,017 od szczęścia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12