Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
EVO X jako codzienna bryka?
Autor Wiadomość

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

Ja pierdole,dopóki mnie nie oswieciłes nie wiedziałem ze miliardy ludzi niewolniczo zbierają bawełnę ;D
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

Drone, tak jak napisał rabi, bardziej angażujące będzie jakieś głupie clio czy saxo niż golf r itp. Pytanie czy chcesz mieć szybki samochód czy samochód, który daje fun z jazdy.

A może M3 e90 ?
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

kosmita napisał/a:
Pytanie czy chcesz mieć szybki samochód czy samochód, który daje fun z jazdy.

A może M3 e90 ?


Samochód który będzie woził tyłek do pracy, ale jak będe miał fanaberię to ma zabrać na pokład 4 dorosłe osoby na odcinek powiedzmy 200km i trochę bagażu.
I tutaj EVO spełnia wymagania.
Ten normalny Mitsu i tak zostaje w rodzinie, więc wypad na narty w Alpy on obsłuży, a nie EVO.
Jeżdżę na maratony rowerowe i też zwykły Lancer mnie tam zabierze, a nie EVO.

Ma być szybki i dawać fun. Ale ważniejszy jest fun niż szybkość.
Zadowolą mnie okolice 7s do setki, a każda sekunda niżej to bonus.
5s do setki by było idealnie.

100tyś za używkę, 150tyś za nówkę. Ale to są kwoty graniczne.
Jak będzie auto za 20tyś używka to nie będę kręcił nosem jak user Maca na tanie Lenovo :faja:
Ważne żeby spełniało założenia i miało dobry stosunek frajdy do wartości.

Fajnie jakby to nie miało napędu na przód, ale raczej 4x4, a od biedy na tył tylko.
Ktoś tu napisał że jak temperatura spada to Seatem ma słabo. I właśnie tak jest z przednim napędem. A u nas okolice 10 stopni i niżej to pół roku :rotfl:
Gdyby nie to, pewnie bym brał jakieś Reno Megane RS. Tanie, znane i zap.la.

I dwie rzeczy są najważniejsze:
1. Betonowy zawias odpada
2. W wersji bez upalania ma jeździć raz do roku na przegląd. Nie chcę znać imion szefa serwisu i mechaników.

A co do M3 E90. Zdecydowanie nie łapie się w budżet i w daty produkcji.
Ale i tak chyba bym wolał Lexusa IS-F
_________________
nadpis
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

Drone napisał/a:

Samochód który będzie woził tyłek do pracy, ale jak będe miał fanaberię to ma zabrać na pokład 4 dorosłe osoby na odcinek powiedzmy 200km i trochę bagażu.

Ma być szybki i dawać fun. Ale ważniejszy jest fun niż szybkość.
Zadowolą mnie okolice 7s do setki


Fajnie jakby to nie miało napędu na przód, ale raczej 4x4, a od biedy na tył tylko.


wedlug mnie 328 jest idealne
_________________
 
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

kosmita, ja sobie wypraszam nazywanie głupim hothatcha wszechczasów :]
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

rabarbar, spokojnie, ja zarówno clio jak i saxo szanuję :*
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

DSG są różne, te w eRce są dośc wytrzymałe. Przy 400 koniach jak się wcześnie wciśnie gaz w zakręcie to taki golf może dać jakieś emocje :> I jest pakowniejszy niz A45. Evo ponad wszystko,ale jak 90% jeżdżenia po buły to nie wiem czy ma sens.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 06 Sty, 2017   

A Type R? ;D wiem ze FWD ale podobno mega fun z jazdy daje ten fur i ma te wszystkie torowe gadzeciki w komputerze :) zawias, przeciążenia itd.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Sam miałem takie dylematy, z nowych HH R-ka jest bezkonkurencyjna w kwestii osiągi/cena i ma potencjał. Jeździłem serią i zza kierownicy było nudno. W dodatku nie potrafiłem go ucywilnić. Może za dużo guzików ale było głośno.
Obecny dd pod tym względem mnie zaspokaja, powoli robię w nim pakiet podstawowy by trochę poprawić osiągi, ale naprawdę to jest to czego szukałem. W trybie emeryckim ciocia będzie chwalić wygodną kanapę i do niczego się nie przyczepi, duży bagażnik, wygodny. Nie ma trybów jazdy, zmiana z cichej spokojnej jazdy do maksymalnych osiągów reguluje się prawą stopą.
_________________
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

pol roku temu rozkminialismy z kumplami jakie daily najlepsze w okolicy 100-120k. byly evo, golfyr, seaty, sti. wygrala megana rs. wtedy podchodzilem do tego z dystansem bo auto dla zony ale za kazdym razem kiedy nim jezdze jaram sie tym jak fajnie sie prowadzi. lekko, precyzyjnie i odpowiednio akustycznie. owszem w serii nie jest mistrzem prostej ale po kilku modach latwo mozna zrobic z tego trackday car ktory lepiej skreci od evo a na codzien nadal nie bedzie rzucal sie w oczy. no i gwarancja 5lat :)
_________________
0-1
 
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Megane RS w dotychczasowej postaci ma dla części z nas jedną wadę- o jedną parę drzwi za mało. Moim dzieciom na tylnej kanapie Meg RS nawet głowy by nie wystawały powyżej linii szyby.
Jak Renault zrobi kolejne Megane RS w 4 furtkach, to będzie super- zupełnie odwrotnie niż w Clio RS.
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Ja z moje perspektywy powiem tylko, że Megane 3 RS (Cup + Recaro) służy mi jako dd od ponad trzech lat. Sporadyczne wypady na tor (TP, N, RBR) potwierdziły tylko to, że możliwości tego auta są lata świetlne przed moimi. Więc jako daily jest SUPER (nawet moja wybredna kobieta nie narzeka na zawias i fotele) a jako fun car zostawia pole do nauki. Bagażnik jest (dwie osoby na narty spokojnie dają radę), miejsce z tyłu jest (teściowa się zmieściła).
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Meganka zdecydowanie fajna, tylko autor nie chce fwd :>

Dla większości to kontrowersyjne auto, ale wg mnie na daily bardzo fajne - GT86. Tylko trzeba się liczyć z tym, że można dostać w dupsko na światłach od paska w tdiku :lol2: No i też 2os. w zasadzie
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Stf, dobrze gadasz,tez celuje w megi rs,ewentualnie fiesta st
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Sob 07 Sty, 2017   

Stf napisał/a:
pol roku temu rozkminialismy z kumplami jakie daily najlepsze w okolicy 100-120k. byly evo, golfyr, seaty, sti. wygrala megana rs. wtedy podchodzilem do tego z dystansem bo auto dla zony ale za kazdym razem kiedy nim jezdze jaram sie tym jak fajnie sie prowadzi. lekko, precyzyjnie i odpowiednio akustycznie. owszem w serii nie jest mistrzem prostej ale po kilku modach latwo mozna zrobic z tego trackday car ktory lepiej skreci od evo a na codzien nadal nie bedzie rzucal sie w oczy. no i gwarancja 5lat :)

Kolega którego cytowałem wcześniej, przesiadł się z evo X właśnie na megane i wszystko było fajnie dopóki nie zaczęła się jesień, w zimę to nawet nie wiem. Bardzo brakowało mu 4x4, na mieście nie było się jak złapać z kimkolwiek bo non stop trakcie gubił i właśnie wszystkie passaty synchro i xdrive robiły co chciały z taką megane gdy robiło się zimno czy wilgotno, czyli przez 6-7 msc w roku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 13