Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
EVO X jako codzienna bryka?
Autor Wiadomość

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

Type-r dopóki nie zrobi się softa i IC to nie jedzie wtedy kiedy jest trakcja czyli od kwietnia do września :]
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

a Ty kupiles cupre 265?
niezly bonus od fabryki :pom:
kurde to jest magia vagow, bierzesz sobie taka fure i trzaskasz ponad 350KM softem :faja:
 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

kaziu1985pn napisał/a:
Tak te nowe type-r wiem o 2 ktore miały już naprawiane skrzynie. I słyszałem o jednej którą trafiła na testy do jakiejs gazety i nie mogli sprawdzić 0-100 bo 2 bieg nie wchodził.


No to słabiutko :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

Pomijając to ze maja mega maly ic i restrykcyjny program względem temp w dolocie,najczęściej jest w okolicach 250km zamiast 310 km :D
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

PiTT, tak trafiła się 265 w dobrym pieniądzu. Względem 280/290 nie mam 19tek, czarnych lusterek i większej lotki poza tym to wszystko to samo, a po dłubnięciu te same przyrosty.
Seat, a raczej VAG, zmienił politykę CUPRY, moja wersja wychodziła bardzo dobrze cenowo bo startowała od 110tyś, zaś 290ka już od 123tyś (której nie można było już zamówić od połowy roku, bo wiedzieli że wprowadzają 300kę i 4x4 droższe o kolejne kilka tyś. Generalnie jak robiłem sobie konfig to rozsądnie odklikana 290ka ST wyszła mi 150tyś a po rabacie 139tyś, przy nowym cenniku 300ka wyszłaby min. 145tyś a 4x4 jakieś 155tyś.
Cupra po prostu się za dobrze sprzedawała dlatego 4x była podbitka cennika.

A tak wygląda cichociemny szczur:

_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

A która miała szpere, nie przypadkiem 290 i dlatego była droższa od Twojej?
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   

Wszystkie mają VDQ (mechaniczna blokada) oraz X DS (elektroniczna blokada).
W 290ce jest jakaś różnica w wydechu, ja do siebie zamówiłem kpl poza downpipem z fox-sportauspuff.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D
 
 

Drone 
Memory 5... Siara i wszystko jasne
agresywność 0%


auto: Dwa sedany
silnik:: Razem 3800
moc: Razem 273km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D


Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.

Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.

Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.

Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu
_________________
nadpis
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

A my mamy takiego nowego CTR'a "pod domem" od miesiaca, na razie ma 3k km. Piekielnie szybki wóz! Wrazenie z prawego fotela jest jak w R5 na oesie, auto chce jechac mln razy szybciej niz nam sie wydaje ze sie da i przy tym mega mało pali.

Moj FN2 stoi przy tym w miejscu... i dziwne co piszecie o mocy bo znam conajmniej dwa egzemplarze ktore wypluly 310+ na hamownii.

Znam goscia ktory ma R5, Citroena C2 R2, Fieste Proto, Audi Quattro B grupe, mial kilka Evo i STi i ma tez nowego CTR'a i powiedzial... ze nigdy nie mial tak fajnego auta... ;)
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

Ja raczej wypowiadam się w kwestii stylistyk która w Type-R nie do końca mi siada a szczególnie nie podoba mi się środek.

Z chęcią bym się przejechał każdym z nich "jednoo lajtowe o życie" na Poznaniu ;D
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

Qbus co do mocy słyszałem tak jak Ty ze raczej więcej jak mniej. A wrażenia z jazdy jak na hatcha FWD kosmos pomoc. Cupra dobra zeby sie wyciszyć :jupi:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

Drone napisał/a:
bob.dsk napisał/a:
Dużo bardziej widzi mi się Leon niż Type-R.

Ostatnio łapałem się z takim Leonem na A1 i jakoś super mu nie uciekałem ;D


Też widzę to jako dobrą opcję na ośkę.

Co do 4x4 to wynalazłem auto które chyba lepiej spełnia założenia niż EVO, tylko kurna olek chyba na Europę przestali to sprzedawać w 2011, a więc auto jest starsze niż moje założenia.

Mitsu Lancer w wersji Ralliart.
Podobno nie ma AYC, tylko zwykłe dyfry, silnik z EVO, ale słabszy soft i zawias ze zwykłego Lancera, a więc komfortowy.
Niestety podobno hamulce są też ze zwykłego Lancera, a to na 240KM jest chyba słabą opcją.

Są wersje z fotelami Recaro i generalnie auto wygląda jak EVO, ale powinno być znacznie tańsze w użyciu

To chyba fałszywy trop. Kupisz i będziesz kombinował jak z RA zrobić evo ;) Jak się boisz ayc to wystarczy kupić aftermarketową szperę albo wymienić na dyfer od RS'a i po kłopocie. Z centralnym dyfrem nie ma raczej kłopotów ( w RA też jest ACD tak btw). No i Ralliart nie wygląda jak evo ;)
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017   

KarQ napisał/a:
4x4 jakieś 155tyś.
Cupra po prostu się



Te ceny to chociaż z DSG?

To już poziom cenowy R-ki. Niezrozumiały jak dla mnie nadal z resztą ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12