auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 17 Sty, 2017
Próbowałeś już najgrubszego seryjnego? Przy twardej sprezyne i 4cyl jest szansa że mogło by być optymalnie.
Pamiętaj że są dwa typy stabów, do Ciebie będą pasować oba. Ale ten od 6cyl będzie bardziej "zwisał", ten od 4cyl będzie bardziej płaski i się mocniej schowa - będzie dalej od ziemi, bliżej maglownicy.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 17 Sty, 2017
To nie zawsze jest najlepsze rozwiązanie Najgrubszy oryginał kupisz w cenie złomu, tulejki po 10zl. Eibacha ciężko trafić a jak już jest to sam stab. Do tego tulejki z poliuretanu i wychodzi często więcej niż nowy w cenie netto. Wiec ja bym zamówił nowego
Ważne żeby dać długie łączniki, do lagi, nie do wahacza. To też w pewien sposób poprawi działanie staba, przez co może wydawać się grubszy niż jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach