Strasznie nie jechał. W sumie nie wiem czy każdy ten silnik nie jedzie z dołu czy ten egzemplarz jest taki zmęczony. Dodatkowo walnięty był w prawy tył.
Ogólnie zależy mi tylko żeby buda była niebita z lewego lub prawego tyłu. Chciałbym mieć dobrą bazę, którą dałoby się powoli odbudowywać.
auto: jest
silnik:: i ni ma
moc: 200km Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Skąd: inąd
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
Moze zaklejony instalacja gazowa i starymi filtrami. Jest tez dobrze wygluszony wiec vs. 106 takie 325ti idzie spokojnie i dostojnie. Masz dokladny plan jak auto ma wygladac/do czego sluzyc?
auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sty 2017 Skąd: Wro
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
kosmita napisał/a:
Nie lepiej kupić byle co i swapować?
Najlepsza opcja,tylko swapować od razu 3.0
Sibu czy te oczy moga kłamac... O kur.. co to jest
auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Karków
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
Nie mam warunków na zabawę BMW. 106 w swoim lipnym garażu jestem w stanie bez problemu rozłożyć i złożyć, ale takiego kloca 2.5, 2.8 lub 3.0 to nie za bardzo mam gdzie trzymać.
To raczej miałby być samochód do jeżdżenia niż jako pomnik. Chciałbym po zakupie trochę go rozłożyć, zabezpieczyć budę, odnowić i jeździć.
auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sty 2017 Skąd: Wro
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
Sibu napisał/a:
Nie mam warunków na zabawę BMW. 106 w swoim lipnym garażu jestem w stanie bez problemu rozłożyć i złożyć, ale takiego kloca 2.5, 2.8 lub 3.0 to nie za bardzo mam gdzie trzymać.
To raczej miałby być samochód do jeżdżenia niż jako pomnik. Chciałbym po zakupie trochę go rozłożyć, zabezpieczyć budę, odnowić i jeździć.
To daj do jakiegoś warsztatu żeby ci zrobili swapa,kosztów wyjdzie pewnie podobny jak seryjne 325 a będziesz miał 40KM więcej przy podobnym zużyciu paliwa
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
rabarbar napisał/a:
Sibu napisał/a:
Nie mam warunków na zabawę BMW. 106 w swoim lipnym garażu jestem w stanie bez problemu rozłożyć i złożyć, ale takiego kloca 2.5, 2.8 lub 3.0 to nie za bardzo mam gdzie trzymać.
To raczej miałby być samochód do jeżdżenia niż jako pomnik. Chciałbym po zakupie trochę go rozłożyć, zabezpieczyć budę, odnowić i jeździć.
To daj do jakiegoś warsztatu żeby ci zrobili swapa,kosztów wyjdzie pewnie podobny jak seryjne 325 a będziesz miał 40KM więcej przy podobnym zużyciu paliwa
A co najlepiej wkładac do e36 by było po męsku? Coś więcej niż 2.8.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 05 Sty, 2018
Najlepsze będzie m54b30, do tego strojenie kolektor wydechowy jakieś drobne zmiany i 250 sądzie. Jak by ktoś dołożył walki obróbkę głowicy to ok 270, a jak itb to 280. To są szacunkowe dane, bo znam bez itb co ma 280KM.
To samo wyjdzie na 2.8, ale wcześniej trzeba tam wsadzić wał z 3.0 i chyba trzeba większą przepustnice jeżeli nie robi się itb.
Dla mnie nie ma sensu wkłada drogich s50 z m3, bo nie dość że w razie awarii leci się z kosztami na grubo, ciężko kupić, a sam motor jest cięższy ok 40kg.dla compacta 6cyl to i tak średnia sprawa, a żeliwne 6cyl to najgorszy wybór.
2.8 będzie tańsze, ale starsze. Żeby uzyskać te 215-220 km trzeba kolektor dolotowy 1k, wydechowy 1k i strojenie z 1.5k, ale jak chce iść się grubo to najlepiej to wystroić na czymś zewnętrznym, wyedy cena x2 na gotowo. Wiec chyba lepiej odrazu brać 3.0 i najlepiej e36 sedana.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach