Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[K] BMW 325 e46 Compact
Autor Wiadomość

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

rabarbar napisał/a:
Dlaczego sedan,kupa nie moze byc?

Taniej można odchudzić sedana 4 drzwi 70kg, a i na starcie jest lżejszy. Nadwozie cupe chyba nigdzie nie startowało, sedan btcc wtcc itp
 
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

Nie startowało z tego samego powodu co coupé innych marek-przepisy na to nie pozwalały.
Podobno to mit z wagą seryjnych sedanów vs coupé,choć odchudzić napewno łatwiej sedana.
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

rabarbar napisał/a:
Nie startowało z tego samego powodu co coupé innych marek-przepisy na to nie pozwalały.
Podobno to mit z wagą seryjnych sedanów vs coupé,choć odchudzić napewno łatwiej sedana.

Body skeleton
BMW 328i E36 Coupe Europe 329kg
2x Drzwi 34kg

Suma 363

Body skeleton
BMW 328i E36 Sedan Europe 215kg
2x drzwi przód 28kg
2x drzwi tył 23kg

Suma 266

To sa wyliczenia gołych blach, wiadomo w sedanie dojdą 2 podnośniki szyb, może ciut wiecej tapicerki, ale to jakieś max 10kg. Może są jeszcze jakieś różnice, np maska w sedanie jest lżejsza 2kg, ale to już nie ma znaczenia.
 
 
 

rabarbar 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju

auto: Srebrne
silnik:: Mały
moc: 4km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2017
Skąd: Wro

Wysłany: Pią 05 Sty, 2018   

A wiec racja!
 
 

B-Rey 
zapytaj Justynę


auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Rybnik

Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

Seryjne E36 328i ważą tyle samo zarówno w sedanie jak i w coupe. Różnica jest w M3 3.2, gdzie sedan jest o 20kg cięższy.
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

B-Rey napisał/a:
Seryjne E36 328i ważą tyle samo zarówno w sedanie jak i w coupe. Różnica jest w M3 3.2, gdzie sedan jest o 20kg cięższy.

Nie wiem skąd to info.
A co do m3 sam blok jest cięższy o 25kg. A gdzie xbrace chłodnica oleju, duża chłodnica wody. Same hamulce ok 8-10kg różnicy.
 
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

No podobno sama buda sedana waży mniej od coupe więc pewnie się to wszystko wyrównuje...
_________________
Pidżon
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

A który silnik z tych R6 jest najlżejszy? Bo pakowanie cięzkiego kloca do compacta trochę mija sie z celem. Ten 2.8 chyba jest najcięższy?
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Nie 07 Sty, 2018   

Rasputin napisał/a:
A który silnik z tych R6 jest najlżejszy? Bo pakowanie cięzkiego kloca do compacta trochę mija sie z celem. Ten 2.8 chyba jest najcięższy?

Najlżejszy, bo jest Alu blok i ma 1 vanos 118kg goły silnik
Ten 3.0 z e46 będzie porównywalny, ma 2 vanosy i Alu blok 120, w e46 wszystkie 6cyl ważą tyle samo oprócz m3.
W e36 2.5 jest żeliwny i waży 136, 2.0 będzie to samo.
S50 3.2 m3 156kg też żeliwo.
W tych silnikach 6cylindrowych pojemność nie ma znaczenia przy sprawdzaniu wagi, bo to tylko inne wykorbienie wału. Liczy się generacja z której pochodzi. M50 żeliwo, m52 Alu, m54 też Alu.
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Wto 09 Sty, 2018   

https://www.facebook.com/...?type=3&theater
 
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

Hehe Zibi robił mi program w C5 :rotfl:
Mam nadzieje,że dorobił sie trochę lepszego zaplecza bo w taką pogodę bez gumiaków nie ma co do niego podjeżdżać :]
Btw jak mi sie IS znudzi idę w tę stronę....tylko szkoda nadwozia, w coupe lub sedanie była by lepsza zabawa :/
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Śro 10 Sty, 2018   

Rasputin napisał/a:
Hehe Zibi robił mi program w C5 :rotfl:
Mam nadzieje,że dorobił sie trochę lepszego zaplecza bo w taką pogodę bez gumiaków nie ma co do niego podjeżdżać :]
Btw jak mi sie IS znudzi idę w tę stronę....tylko szkoda nadwozia, w coupe lub sedanie była by lepsza zabawa :/

Tam się nie zmieniło nic zapewne od 40 lat oprócz tego że wjechał stolik z laptopem, hamownia i ktoś z trzymania krów zrezygnował.
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 12 Sty, 2018   

Przepraszam - ale compact z 2.5 ze zduszonym wydechem silnikiem na 170 koni i krótkim dyfrem ze szperą smażył kapora tak wzorowo, że nic lepszego do zabawy nie potrzeba :jupi: Nic nie trzeba swapować, seria silnik 2.5, krótki dyfer, szpera, trochę odwagi i jesteś królem driftu.



Jak komuś potrzeba więcej to znaczy, że ma złe priorytety życiowe.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Pią 12 Sty, 2018   

Hehehe...ja teraz mam IS'a na dyfrze 4,44, 100% szpera i pali kapiora na pierwszych 3 biegach jak zły a prędkość maksymalną ma w okolicach 140-150km/h :lol2:
Nie da sie tym normalnie jeździć (za krótkie te biegi) dlatego myśłę o zmianie dyfra i ewentualnie motoru na cos męskiego.
Kenet ty miałeś szpere czy spaw?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 12 Sty, 2018   

Kenet napisał/a:
Przepraszam - ale compact z 2.5 ze zduszonym wydechem silnikiem na 170 koni i krótkim dyfrem ze szperą smażył kapora tak wzorowo, że nic lepszego do zabawy nie potrzeba :jupi: Nic nie trzeba swapować, seria silnik 2.5, krótki dyfer, szpera, trochę odwagi i jesteś królem driftu.



Jak komuś potrzeba więcej to znaczy, że ma złe priorytety życiowe.


Kenet Block :jupi:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13