auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Ja znam ludzi którzy mają właśnie Mondeo tdci i są bardzo zadowoleni! A padające wtriskiwacze to efekt polskiego paliwa! W mercu w silnikach 400cdi wymiana wtryskiwaczy przewyższa 20000 zł :570:
Sorry, ale mam gdzies silnik w ktorym dziala tylko paliwo laboratoryjne.
Z paliwem to dobra wymowka swoja droga.
_________________
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Tak, szczególnie, że nie słyszałem aby komukolwiek padły pompowtryski w VW A silniki robione w tej technologii jeżdżą już parę lat. Przed chwilą gadałem z ziomkiem co jeździ nowym mondeo TDCi i po 40000 zmieniał już raz komplet wtryskiwaczy... Dobra, ale nie o tym miało tutaj być !
Przemyślałem ten pomysł podmieniania kompa. To chyba jednak nie najlepsze wyjście - przecież komp zapisuje chyba przebieg, więc rozjadą się wskazania, a to wyjdzie od razu w serwisie...
A może box ? Wiem, że to gówno, ale przynajmniej sam mogę to sobie wpiąć przed trasą i wypiąć po powrocie... W mieście wystarczy mi porażająca moc serii
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
mam podobny dylemat - czy dlubac czy tez nie (auto sluzbowe).
Z tego co sie dowiadywalem to w dieslu jest ten plus ze nawet jak cos sie stanie to na wlasny koszt jedziesz do tunera zmieniasz program na serie i nie pozostawiasz sladu po przerobkach. Jedyny problem to jechac do niego przed i po serwisie.
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Oooo... ten wykres z Vtechu jest obiecujący. Muszę się dowiedzieć więcej. +15KM i +40Nm to już może być odczuwalne w tej padlinie Ciekawe ile cenią tego box-a.
auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km Pomógł: 63 razy Dołączył: 29 Mar 2006 Skąd: olkusz
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
magiczny v-tech
na stronie www.ttc.pl cos takiego jest napisane
"nie produkujemy oraz nie montujemy modułów zewnętrznych (tzw. Box-ów) mając na względzie ich niekorzystny wpływ działania na sterowanie jednostkę napędową."
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Znaczy co ? Niedobry ten VTech ? Bo już myślałem, że znalazłem złoty środek z tym boxem...
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
idz do szefa floty w firmie powiedz, ze bedzie wieksza moc, wiesze bezpieczenstwo
na drodze, mniej czasu spedzisz w aucie w efekcie czego wiecej mial go bedziesz
na prace.... nio i ze mniejsze spalanie... chipa zamontuja, a ty jeszcze uscisk
prezesa za oszczednosci dostaniesz :D
widze ze KM z vtechu to juz na cala pl sa slawne :]
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Gadalem ze znajomym co ma kupla, ktory kiedys pracowa w VTechu. Powiedzial, że kilka osób się zwolniło bo nie chcieli uczestniczyć w robieniu badziewia. Teraz ten gościu zaoferował się, że za 8 stówek zrobi mi porządnego box-a (o ile boxy mogą wogóle być porządne). W porównaniu z 1800 w VTechu to wydaje się być ceną niezbyt wygórowaną
Gadalem ze znajomym co ma kupla, ktory kiedys pracowa w VTechu. Powiedzial, że kilka osób się zwolniło bo nie chcieli uczestniczyć w robieniu badziewia. Teraz ten gościu zaoferował się, że za 8 stówek zrobi mi porządnego box-a (o ile boxy mogą wogóle być porządne). W porównaniu z 1800 w VTechu to wydaje się być ceną niezbyt wygórowaną
Biorac pod uwage cene rezystorow to obie ceny sa wygorowane :562:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach