auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
I znowu mnie ominie czytanie tego
_________________ ...
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
Dobra, to przenośta plis
Dzik: gdzieś mam z czego to zrobią. Jak dla mnie mogą i z gumy do żucia, byle na hamowni i pod butem była różnica Ogólnie płacę, bo sam nie wiem i nie mam czasu się dowiadywać jak to zrobić
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
nie wiem jakie tam ploty chodza ale mam zamontowany w vectrze c box z V-Techa i roznica jest bardzo duza. nie ma porownania do tego jak jezdzil wczesniej. ja jestem zadowolony i moge polecic
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 02 Lis, 2006
A ja mam w domu 7 letniego focusa i nic się w nim przez ten czas nie zepsuło, mechanika widzial pare razy, na wymianie tarcz, amorów (jedna sztuka pękłą) i jak urwałem linke od ręcznego.
No, wczoraj zaczął świrować wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. Raz dochodził do środka, raz sobie spadał na 1/4 zakresu i tak dobre 10 minut - w zależności czy hamowałem, czy przyspieszałem Aż strach się bać co będzie dalej No ale dość tej jazdy po fordach - w końcu jestem na niego skazany na następne 115000 km (bo 5k już w miesiąc zrobiłem). Muszę przyznać, że zato jakby lepiej zaczął jechać, ale to chyba autosugestia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach