Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Kompresor
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

  Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   Kompresor

W jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??

Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia :D Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos :D
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

rozwiazanie bardzo fajne moim zdaniem.. chyba nawet widziałem jednego z kompresorem. Kompresory tylko w C klasie oraz Miniaku takie do twojej pojemnosci bo taki do 4.7 l z Mustanga to byś w kabinie musiał wozi.

Druga sprawa te kompresory z Mini i Merca to Eaton (czyli zajmują duzo miejsca) ja polecam Rotrex ale one są nie do dostania na rynku wtórnym.

Bardzo fajne są kompresory OPCON - odrazu z kolektorem ssącym pasują jako BOLT ON do 206.. tylko nie mogę znależć strony producenta..

206 EW10J4 nadmuchało na 220KM

OPCON AUTOROTOR
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   Re: Kompresor

BaRtO_206GT napisał/a:
W jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??

Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia :D Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos :D

hehe ja myślałem na czyms takim do seja, ale musiałbym nową głowicę knuć i odpuściłem temat, zresztą u siebie tez musiałbys odprężać silnik
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze :/ a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.

Na allegro jest np do sprzedania taki Eaton:

http://moto.allegro.pl/it...y_paskiem_.html

Jest jeszcze cos takiego jak kompresor elektryczny... wiem ze sprzedaje je np firma AT 2000 i sa w cenach 1.700-2.900.

Co do Rotrexa to przypuszczam ze jego cena moze byc zabojcza...


P.S. Mcken bedziesz dzisiaj w maku?
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

BaRtO_206GT napisał/a:
Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze :/ a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.

Na allegro jest np do sprzedania taki Eaton:

http://moto.allegro.pl/it...y_paskiem_.html

Jest jeszcze cos takiego jak kompresor elektryczny... wiem ze sprzedaje je np firma AT 2000 i sa w cenach 1.700-2.900.

Co do Rotrexa to przypuszczam ze jego cena moze byc zabojcza...


P.S. Mcken bedziesz dzisiaj w maku?

bende, daj lnka dotej firmy AT2000
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

www.at2000.pl

To jest Firma AT 2000 Herba Auto Sport. Z tego co jest na stronce to widze ze oni montuja kompresory na bazie wlasnie Rotrexa albo jest tez cos takiego jak wlasnie to e-turbo. Niestety cennika brak, ale zara wyskrobie do nich maila.

To tez wpadne do maka to obadamy sprawe kompresora :D
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

Ale prosze was olejcie kompresory elektryczne...
szkoda czasu.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

A moge spytac why? wlasnie dlatego zalozylem ten temat zeby sie dowiedziec co jest fajne a co be i dlaczego.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

eM napisał/a:
Ale prosze was olejcie kompresory elektryczne...
szkoda czasu.

wiem o tym
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

Dobra w sumie chyba najbardziej by mnie interesowala opcja zeby kupic sam kompresor (np. rotrexa) i samemu to sklecic a nie isc do zadnej firmy tuningowej. Mysle ze Mcken tez by byl za taka opcja. Tylko teraz pytanie czy sprzedaja kompresory i w jakich cenach...
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

mcken
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

BaRtO_206GT napisał/a:
A moge spytac why? wlasnie dlatego zalozylem ten temat zeby sie dowiedziec co jest fajne a co be i dlaczego.

napisz do nich maila, wyglada toto jak turbinki, ciekawe co odpiszą i o ceny zapytaj
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

cena bedę strzelał pomiedzy 6-8 kawałków za nowy.
jest kilak rozmiarów zasadniczo więc to jest też istotne co Ci panowie podadzą.
Moim zdnaiem zawsze lepiej brać ten o jeden rozmiar wyzej. Przynajmniej w rotrexie.
Bo po jakimś czasie jest mało mocy i mocna zaszaleć z tym większym..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

dobra mail wyslany. Zapytalem czy sprzedaja kompresory osobno jesli tak to w jakich cenach taki dla silnikow o pojemnosci 0.7-1.5 to do Mckena i do mnie 1.6-2.5. Jesli nie sprzedaja oddzielnie to nastepne pytanie bylo o zestaw wraz z montazem i zapytalem tez jak sie ksztaltuja ceny jesli chodzi o e-turbo.

[ Dodano: Pią 24 Lis, 2006 ]
A jesli chodzi o uzywane kompresory to cos sie w nich moze popsuc na cos trzeba zwrocic uwage? nie wiem tak jak np w turbinach pojawiaja sie luzy na wirniku.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

Rotrex to tak jak turbo wygląda więc zasadniczo obsługuje sie go jak turbo

Taki Eatona wirnikowy to nie wiem.. napewno jakoś je można odświerzyć.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Lis, 2006   

ja mialem taki obraz kompresora zawsze. drozszy niz turbo, ciagnie szerzej, bez dziury... ale dzisiaj to juz malo co sie zgadza. Nie wiem w sumie czy lepsze by nie bylo turbo jesli chodzi o ilosc KM za ilosc $$... Inna sprawa ze wszsycy sie mnie pytaja o ten kompresor bo sa ogolnie w szoku. Lukasz od c4 vts tez chcial montowac jak sie wybralismy do vtg na hamowni (i ja mialem miec 170 serie a on 180 i wyszlo ze mam chyba ze dwa konie wiecej przez gifta). A jak sie jezdzi z kompresorem na codzien? Nie mam w ogole pytan ani watpliwosci. Zajebiscie. Gwizdze i jest wesolo. Moc jest zawsze, jest ok do 2,5kRPM a potem to tylko rwie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9