W jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??
Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
rozwiazanie bardzo fajne moim zdaniem.. chyba nawet widziałem jednego z kompresorem. Kompresory tylko w C klasie oraz Miniaku takie do twojej pojemnosci bo taki do 4.7 l z Mustanga to byś w kabinie musiał wozi.
Druga sprawa te kompresory z Mini i Merca to Eaton (czyli zajmują duzo miejsca) ja polecam Rotrex ale one są nie do dostania na rynku wtórnym.
Bardzo fajne są kompresory OPCON - odrazu z kolektorem ssącym pasują jako BOLT ON do 206.. tylko nie mogę znależć strony producenta..
206 EW10J4 nadmuchało na 220KM
OPCON AUTOROTOR
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mcken [Usunięty]
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006 Re: Kompresor
BaRtO_206GT napisał/a:
W jakich samochodach oprocz Miniaka i C klasy byl montowany seryjnie kompresor??
Co myslicie o takim rozwiazaniu? (Jimek pytanie glownie do Ciebie bo Ty masz to na codzien). Chodzi mi po glowie wsadzenie kompresora do mojego Pedzia Co myslicie o tym pomysle? siakies rady porady schematy czy cos
hehe ja myślałem na czyms takim do seja, ale musiałbym nową głowicę knuć i odpuściłem temat, zresztą u siebie tez musiałbys odprężać silnik
Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.
Jest jeszcze cos takiego jak kompresor elektryczny... wiem ze sprzedaje je np firma AT 2000 i sa w cenach 1.700-2.900.
Co do Rotrexa to przypuszczam ze jego cena moze byc zabojcza...
P.S. Mcken bedziesz dzisiaj w maku?
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
mcken [Usunięty]
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
BaRtO_206GT napisał/a:
Kurde no wlasnie takiego kompresorka z merca to moze udaloby mi sie sciagnac ze szwajcarii za jakies grosze, no ale wlasnie one sa za duze a u mnie za duzo miejsca pod macha nie ma.
To jest Firma AT 2000 Herba Auto Sport. Z tego co jest na stronce to widze ze oni montuja kompresory na bazie wlasnie Rotrexa albo jest tez cos takiego jak wlasnie to e-turbo. Niestety cennika brak, ale zara wyskrobie do nich maila.
To tez wpadne do maka to obadamy sprawe kompresora
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Dobra w sumie chyba najbardziej by mnie interesowala opcja zeby kupic sam kompresor (np. rotrexa) i samemu to sklecic a nie isc do zadnej firmy tuningowej. Mysle ze Mcken tez by byl za taka opcja. Tylko teraz pytanie czy sprzedaja kompresory i w jakich cenach...
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
mcken [Usunięty]
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
BaRtO_206GT napisał/a:
A moge spytac why? wlasnie dlatego zalozylem ten temat zeby sie dowiedziec co jest fajne a co be i dlaczego.
napisz do nich maila, wyglada toto jak turbinki, ciekawe co odpiszą i o ceny zapytaj
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
cena bedę strzelał pomiedzy 6-8 kawałków za nowy.
jest kilak rozmiarów zasadniczo więc to jest też istotne co Ci panowie podadzą.
Moim zdnaiem zawsze lepiej brać ten o jeden rozmiar wyzej. Przynajmniej w rotrexie.
Bo po jakimś czasie jest mało mocy i mocna zaszaleć z tym większym..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
dobra mail wyslany. Zapytalem czy sprzedaja kompresory osobno jesli tak to w jakich cenach taki dla silnikow o pojemnosci 0.7-1.5 to do Mckena i do mnie 1.6-2.5. Jesli nie sprzedaja oddzielnie to nastepne pytanie bylo o zestaw wraz z montazem i zapytalem tez jak sie ksztaltuja ceny jesli chodzi o e-turbo.
[ Dodano: Pią 24 Lis, 2006 ]
A jesli chodzi o uzywane kompresory to cos sie w nich moze popsuc na cos trzeba zwrocic uwage? nie wiem tak jak np w turbinach pojawiaja sie luzy na wirniku.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
Rotrex to tak jak turbo wygląda więc zasadniczo obsługuje sie go jak turbo
Taki Eatona wirnikowy to nie wiem.. napewno jakoś je można odświerzyć.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pią 24 Lis, 2006
ja mialem taki obraz kompresora zawsze. drozszy niz turbo, ciagnie szerzej, bez dziury... ale dzisiaj to juz malo co sie zgadza. Nie wiem w sumie czy lepsze by nie bylo turbo jesli chodzi o ilosc KM za ilosc $$... Inna sprawa ze wszsycy sie mnie pytaja o ten kompresor bo sa ogolnie w szoku. Lukasz od c4 vts tez chcial montowac jak sie wybralismy do vtg na hamowni (i ja mialem miec 170 serie a on 180 i wyszlo ze mam chyba ze dwa konie wiecej przez gifta). A jak sie jezdzi z kompresorem na codzien? Nie mam w ogole pytan ani watpliwosci. Zajebiscie. Gwizdze i jest wesolo. Moc jest zawsze, jest ok do 2,5kRPM a potem to tylko rwie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach