auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Pią 15 Gru, 2006 porównanie HH
ekhm ekhm... raz dwa raz dwa próba mikrofonu
Za górami za lasami znurzając moje łapska w czarną odchłań internetu znalazłem kiedyś strone na której można było porównywać różne usportowione wersje wielkoseryjnych modeli aut. Ale że świat nękany jest przez windows i jego liczne formaty to strona dawno temu zniknęła z ulubionych i znaleść jej nie moge. W związku z tym zwrcam się do Was, bo jest tu posiadacz niemal każdego samochodu wymienionego poniżej, a takowi zapewne najlepiej wiedzą gdzie znaleść można skrawek sieci który prawde powie o ich modelu auta. Każda strona w sieci podaje inne wyniki i nie wiem w co wierzyć. Będe wdzięczny za adresy stron na których można przeczytać zbliżone do prawdy wyniki przyśpieszenia, masy pojazdu, etc. słowem wszystkiego co ma wpływ na czynnik zwany radością z jazdy.
-saxo VTS ( o tym akurat na forum sporo można się dowiedzieć nie mniej jednak jakieś potwierdzone przez użytkowników dane seryjnych egzemplarzy nie zaszkodzą)
-106 s16 (analogicznie do VTSa)
-corsa B GSI (czytałem troche na dawnym forum CTM ale przyznam że mało tam stricte technicznych info znalazłem)
i tak troche z innej beczki
-bravo HGT (tu już zaczynają sie schody bo każde źrodło podaje co innego)
-civic eg9 VTI (sporo poczytałem na civicklubie ale każda info może się przydać)
Jeżeli któryś z adminów uważa że temat nadaje się do Hyde parku prosze przenieść, zostawiłem tutaj bo uznałem że taka wiedza nie tylko dla mnie będzie przydatna
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 15 Gru, 2006
Co do corsy to B to podobno cieżko z częściami do niej, znacznie lepiej jest z corsą C, bo tam jest wsadzony po prostu silnik z vectry i może jakiś innych opli.
A co do Hondy to na pewno chodzi Ci o eg9? eg9 to jest 4 drzwiowy sedan z silnikiem b16a2.
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
W takim razie Loko mój błąd generalnie chodzi i o tą generacje tyle że 3 drzwiowego hatcha
Edit:
corsa C 1.8 GSI to narazie nie mój przedział finansowy niestety a i silnik 1,8 w takim aucie to już uważam przesada do codziennego użytkowania. 1.6 wystarcza imho w tak małych autach w zupełności i jest rozsądnym kompromisem pomiędzy frajdą i ekonomią na którą w jakims niewielkim stopniu liczyć się niestety muszę
Ostatnio zmieniony przez szymlorek Sob 16 Gru, 2006, w całości zmieniany 2 razy
Co to do Corsy B, jak zalezy Ci na pewnym kompromisie pomiędzy ekonomicznym spalaniem a dobrymi osiągami to polecam silnik 1.4 16v Ecotec. Silnik nowszej generacji bardzo elastyczny i przyjemny - ma moc 90 KM. z Tego co wiem to Corsa jest chyba lżejsza od Saxo i ciut krótsza to może VTR'a byś pojechał
Sam szukałem takiej ale to dość trudne, jak nie po dzwonie to przebieg kosmiczny.
Raz z Peterem jechaliśmy taką, to powiem że wrażenie na mnie zrobiła
Odnośnie GSI 109 KM, lepszy zawias, zderzaki, fotele itp. oczywiście polecam!!
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
royb napisał/a:
GSI 109 KM
to z 1.8?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
royb [Usunięty]
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
Nie 1.8,
1.6i 16V GSi
C16XE Model Silnika
wtrysk
wielopunktowy
150/3800 Max moment obrotowy (Nm/obr./min)
1598 Pojemność skokowa
80/109-6000 Moc max (kW/KM/obr/min)
Kune [Usunięty]
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
wcale nie glupim pomyslem jest kupic jakas Corse B i zrobic SWAP na c20xe, lepsze hamulce i to juz naprawde bedzie super killer, z czesciami nie powinno byc problemu, a swap robilo juz kilka osob.
Albo moze po prostu Astra GSI? Przedzial cenowy powinien byc odpowiedni, czesci multum, ceny tez w miare zachecajace...
co do corsy 1.4 16V to moim zdaniem jest troszkę za wolna. Kiedyś się ścigałem z taką accordem 1.8 136KM i corsa dostawała. A ten accord nie był za szybki. Yarisem tłukę takie accordy aż miło
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
saxorulez napisał/a:
royb napisał/a:
GSI 109 KM
to z 1.8?
Nie- z tego co znalazłem to 1.8 ma 125 koni katalogowo :
1.8 16V
ECOTEC
1796cm3
125ps
0-100km/h - 9sek
średnio 7,5l/100km
Pamnowie co do złużycia paliwa chodziło mi o to żeby nie paliło to tyle co na przykład VR6 czy inne tego typu wynalazki przekraczające 15 litrów na setkę Na chwile obecna jestem najbardziej przekonany do VTS 16V ale chciałem zrobić taki mały przegląd rynku bo może jest równie ciekawa alternatywa dla niego, jeżeli nie wybór będzie prosty
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Sob 16 Gru, 2006
saxorulez napisał/a:
Wszystko zalezy od budzetu i od tego o czego toautko ma sluzyc
Bo mozelepiej kupic 205 GTi i za roznice w cenie odpicowac ja na cacuszko
W sumie to nie chciałem żeby wyszedł z tego temat o moich wyborach tylko ogólnie o porównaniu aut no ale trudno..
Żeby ułatwić rozważania precyzuje:
-auto ma służyć do codziennej jazdy i na weekendowe upalanie po krętych dróżkach, (1/4 mili średnio mnie interesuje)
-ma być żwawe i palić nie wiecej niz 12-13litrów ale jak bedzie mniej to będe sie bardzo cieszył z zaoszczędzonych grosików
-im nowsze tym lepiej bo wiem że takie auta nie służą emerytom do jazdy po bułki do sklepu tak więc im mniej właścicieli się przez nie przewinie tym lepiej. (więc wole nowsze saxo niż starsza wiekszą Astre GSI)
-w gre nie wchodzi odbudowa klasyka bo nie mam ku temu warunków (garaż warsztat etc i wszystko musiałbym oddawać do roboty w warsztatach) pozatym nie mam zbyt dużo kasy i musze myslec przyszłościowo nad odsprzedażą.
budżet na samochód niecałe 15k pln
-czas zakupu okolice marca więc nie wklejamy linków do specjalnych okazji allegro bo ojeszcze nie czas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach