Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak ustawić zegarek w saxo.
Autor Wiadomość

warwi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   Jak ustawić zegarek w saxo.

Jak w tytule. Po 2 tygodniach jazdy z letnim czasem chciałem przestawić zegarek. No i ku mojemu zdziwieniu wszystkie znane mi metody nie działają :) Przy próbach ustawienia "odkryłem" że przycisk po prawej stronie służy do regulacji jasności podświetlenia tablicy... Wcześniej miałem saxo ph1 i taka regulacja była po lewej stronie na dole obok regulacji wysokości świateł. Próbowałem chyba wszystkiego i wymęczyłem te dwa cycki na desce na wszystkie sposoby :d i nic...

Aha- saxo z roku 2000 ale zegary były wymieniane na tą oryginalnie srebrne a nie jestem pewien czy te "stjuningowane" zegary nie weszły później i czy są takie same w obsłudze.
Ostatnio zmieniony przez warwi Śro 08 Lis, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Jest taki dzyndzel, jak do kasowania przebiegu dziennego. To drugi taki sam jest pod zegarkiem i bieżesz go dwoma palcami i przekrecasz w lewo dla zmiany godziny albo w prawo dla zmiany minut :)
 
 
 

warwi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

No właśnie nie... Tak miałem w saxo ph1. A tutaj niestety ten system nie działa... ten z lewej strony (pod przebiegiem) po krótkim wciśnięciu przestawia przebieg dzienny/przebieg ogólny. Po wciśnięciu dłużej na przebiegu dziennym zeruje go. A ten z prawej pod zegarkiem po wciśnięciu reguluje jasność zegarów. Próbowałem trzymać lewy dzyndzel wciśnięty i kręcić drugim i inne dziwne kombinacje...
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

No tak ja mam ph I wiec nei podpowiem jak to jest w nowszym modelu :) , ale staralem sie :D
 
 
 

warwi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Doceniam :)
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Musisz zatrzymac auto.
Przekręć zapłon do końca ale nie odpalaj silnika.
wtedy przytrzymaj ten pipec po prawej stronie i już możesz ustawoc zegar.
jak nie zadziała to przekręc zapłon tylko o jedną pozycje tak zeby swieciła się kontrolka ładowania.
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Loko już chciał pochwałe wydembić :D
_________________
...
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Cholera wydało się :D
 
 
 

warwi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Lis, 2006   

Dzięki bardzo szymon. Działa... :) Znowu się mogę spóźniać a nie wszędzie dojeżdżać godzinę przed czasem :d
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 14