Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Michał
Czw 23 Lis, 2006
dolot zafajdany olejem
Autor Wiadomość

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Poprzednia tresc pisalem zanim wyszedlem z domu..wsiadam sobie godzine temu do auta, cos wskaznik malo oleju pokazuje, sprawdzam bagnet-no rzeczywiscie, cos malo, dziwna sprawa bo kilka dni temu byla odpowiednia ilosc, a wczesniej nie ubywalo-tyle tylko co do butelki nakapalo. Wyjechalem autem, zaczalem testowac-auto kopci na siwo jak stara dobita honda, nie ma mocy. I teraz nie wiem czy to wina tej wyjetej plytki z powyzszej fotki, i czy olej zostal zasysany drugim przewodem, ktory wchodzi zaraz za przepustnice i zrobila sie meiszanka paliwowo-olejowo powietrzna. Czy tez moze cos zostalo zle zlozone, i wyszlo dopiero teraz, bo do 500km krecilem auto tylko do 3000obr, teraz do 4000obr. Ogolnie masakra...jestem na maxa zniechecony do Saxo
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

bartek eg6, zaslep ten cienki waz i dowiesz sie ;) zapodaj plastikowe dekle i w dupie miej jakies catch tanki. Przechodzilem przez to i innego wyjscia nie widze
_________________
 
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Jutro sprawdze kompresje po raz kolejny, jak sie nie zmienila to znaczy ze zassal tym malym przewodem. Jak padla kompresja no to bedzie znaczylo ze dopiero co robiony silnik nadaje sie na zlom. A co do tych dekli, one matrze maja jakies dziwne te odpiwietrzenia, tam juz cos chyba trzeba kombinowac co?
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

nie wiele, sa dwa wyjscia zamiast jednego, ale jesli kupisz z tymi rureczkami to praktycznie bez problemu to poskladasz :)
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Jakbyś zostawił sobie eg6 to byś przynajmniej wiedział co się dzieje z olejem a tak nerwy
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Hehe, mozliwe, saxo mialo z zalozenia takim autem do bezkarnego upalania, nie martwienia sie i tanich napraw..stalo sie jednak inaczej, juz 2tysie poszly a auto nadal niesprawne...
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

bartek eg6 napisał/a:
2tysie poszly a auto nadal niesprawne...

Mam tak co kwartał w bmw, nic sie nie przejmuj
:lol2:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

bartek eg6, bo tego sie nie oplaca remontowac, lepiej zmienic caly slupek i dalej jezdzic :D
_________________
 
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Teraz juz wiem, tylko tez zawsze zagadka na co sie trafi.
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Kolego taki slupki chodza po 400-600zl, sa takie z przebiegiem kilkudziesieciu tys km czyli ledwo dotarte :D
_________________
 
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Poka, poka mi taki slupek. Madry Polak po szkodzie:)
 
 

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Nie 29 Cze, 2014   

Ja mam słupek z dołem po remoncie, więcej info na pw.
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Pon 30 Cze, 2014   

Jak dojdzie do poszukiwan, to bede chcial cos wyjetego dopiero co z wmiare pewnego auta. Silnik wyremontowany wlasnie mam i puki co same problemy.
 
 

bartek eg6 
cienki bolek

auto: citroen saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 118km
Dołączył: 17 Lut 2014
Skąd: Osiedle

Wysłany: Wto 01 Lip, 2014   

Kompresja jest taka sama jaka byla...auto nadal kopci na siwo, smierdzi spalonym olejem...hmmmm, mozliwe jest to zeby zassal olej tym malym wezykiem w deklu ktory wchodzi przed przepustnice? Przez to ze nie mam tej plytki z uszczelka pod deklem.
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Wto 01 Lip, 2014   

bartek eg6, już ktoś sugerował żeby go zapchać i pojeździć :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14