Pytalem juz w kilku miejscach i szukalem w necie, ale nadal nie jestem pewien.
Mianowicie czy nie wiecie czasem czy w Oplu Corsie 1.4 8v 95' nagrzewnica jest miedziana?
Musze to wiedziec bo koszt wymiany na nowa to 315zl a polutowanie miedzianej to 100zl!
Wiem ze nie ma tu innej Corsy ale jakby ktos wiedzial prosze o info
PS> teoretycznie moglbym to sprawdzic ale musialbym rozebrac pol samochodu by sie do niej dostac
44FG [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006
Przecież tak czy siak musisz "rąbać"... nie ważne czy w celu wymiany na nową czy lutowania.
Jeśli cieknie to lepiej wymienić na nową, bo polutujesz i za pół roku znowu będzie ciekła z innego miejsca.
no wlasnie, i tak musisz ja wymntowac, zrob to i wtedy sie okaze
ale co za problem, aluminiowa tez zaspawasz
royb [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006
Auto idzie do warsztatu i chciałem wiedzieć czy mam zamawiać nagrzewnicę czy jeszcze można podratować tamtą. Ja nie mogę rozbierać plastików z przodu by dostać się do nagrzewnicy bo boję się że tego nie złoże i niestety nie mam na tyle czasu.
Ale dzięki za odp. Niech kolesław sprawdzi na miejscu jaki jest stan obecnej, a później podejmę decyzję.
PS. Jakbym kupił używkę to robiłbym to chyba sam, bo za demontaż i montaż chcą 100 zł
44FG [Usunięty]
Wysłany: Nie 10 Gru, 2006
No nie wiem jak tam w corsie jest to rozwiązane, ale ja kiedyś się nabrałem na wyjmowanie nagrzewnicy w golfie... wolałbym i 2 stówki zapłacić niż się z tym jeszcze raz pierniczyć...
100-wka nie wyglada strasznie, nagrzewnice czesto sa w samym srodku deski i trzeba pol samochodu rozebrac zeby sie dostac.
Z kazdym dniem teraz sie bedziesz przekonywal do wydania te stowki bo zimno sie robi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach