Wysłany: Pon 19 Lut, 2007 VTS vs 3.0 TDI; VTS vs 2.0 TDI; VTS vs CC
Wszystkie pojedynki z dzisiejszego wieczora, Warszawa, sucho, chłodno.
1. Saxo VTS (seria + dolot) vs. Audi A6 3.0TDI q
Pojedynek spontaniczny ze świateł na skrzyżowaniu Al. Wilanowskiej z Sikorskiego w stronę Dworca Południowego.
Jedynka: do połowy raczej spokojnie (niebezpieczne skrzyżowanie), od połowy równo.
Dwójka: Saxo pół długości z przodu. 7200rpm zmiana biegu
Trójka: do końca biegu trochę ponad długość z przodu. Prędkości niebezpieczne - koniec ścigania.
2. Saxo VTS vs Passat 2.0 TDI vs Cinquecento xxx
To samo skrzyżowanie, światła na Sikorskiego w strone Ursynowa. Auta jedno za drugim CC, VW, VTS.
Start: CC wyrywa (swap??), Passat trochę zostaje, VTS z niewielkim wysiłkiem wymija VW ( w międzyczasie komentarz mojej Pani na spaliny TDI: "ojej palimy sie" )
Następne światła. Passat skręca. VTS vs CC:
CC startuje na żółtym Odchodzi na pół długości dezorientując kierownika Saxo (mnie) i powodując niewbicie dwójki. Dwójka wbita. Równo. Do końca trójki VTS 3 długości z przodu (tylko!).
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 20 Lut, 2007
psvts napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Co interesujace, jezdzilem paskiem TDI 170 KM i wcale lepiej nie jezdzi
a właśnie - po czym poznac czy to 140 czy 170KM?? Podwójny wydech?
ten mial tak: -oo------- czy 170KM ma tak: -o-------o- ?
2.0 FSI ma OO tak
2.0 TDI ma OO - czyli prawie tak samo ale zagiete lekko w dol
2.0 TDI 170 KM ma jak powyzej - przynajmniej wersja z 2006 roku sprowadzona z Belgii tak ma - i 8,8 do setki a ja myslalem ze przy moich 150 KM to mnie zje jak malucha a tutaj na asfalcie wcale tak ladnie nie jest. Tym bardziej ze passat ma tendencje to tracenia trakcji przy ostrym ruszaniu (i tutaj diesel jeszcze bardziej to pokazuje)
szymon [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Lut, 2007
gratki gratki , Panowie co jeżdzą szmelcwagenami TDI myślą że mają rakiety- ja lubie takim ucierać nosa po mimo tego, że ściganie na prostych to nie jest to co lubię najbardziej.
Hehehee dobre najbardziej rozmieszylo mnie to ze to chyba pierwszy opisany kill przez Piotrka :DDDDD Niespodziewalem sie tego po tobie ziom D Cicha woda
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 21 Lut, 2007
szymon napisał/a:
gratki gratki , Panowie co jeżdzą szmelcwagenami TDI myślą że mają rakiety- ja lubie takim ucierać nosa po mimo tego, że ściganie na prostych to nie jest to co lubię najbardziej.
no wypraszam sobie - ja tez jezdze teraz VW (co prawda FSI) ale bronik marki musze
a właśnie - po czym poznac czy to 140 czy 170KM?? Podwójny wydech?
Jeden i drugi ma podwójny wydech, tylko że 140 PS ma rurki w dół, a 170 PS ma rurki prosto jak w benzyniaku.
44FG [Usunięty]
Wysłany: Wto 06 Mar, 2007
szymon napisał/a:
gratki gratki , Panowie co jeżdzą szmelcwagenami TDI myślą że mają rakiety- ja lubie takim ucierać nosa po mimo tego, że ściganie na prostych to nie jest to co lubię najbardziej.
utrzyj mojemu szmelcwagenowi swoim francuskim pieskiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach