Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
KM vs NM
Autor Wiadomość

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

moc jest wypadkowa niutkow w funkcji obrotow z tego co pamietam
jak poszukam na necie, bo kiedys strasznie wielka dyskusje jakis studentow z fizyki znalazlem
to zapodam
ja mam koniof 106 przy6000 a niutkow 145 przy 4200 jak widac moj silnik to zwykle familly economic i co z tego wiekszosc dizli z wiekszymi i niutkami objezdzam :) i z wiekszymi koniami tez hehheheh
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

no to tak jak napisałem w ostatnim poscie
jak kręcisz mocno silnik to srasz na niutki
jak bedziesz jechal obok diesla przy np. 80km/h na 5 biegu i razem wcisniecie opór to wynik chyba będzie oczywisty
taka przewaga wiekszej ilosci niutkow, na 5 mozesz wyprzedzac na trasie bez znaczenia czy jedziesz 80 czy 160
jesli sie myle niech ktos mnie poprawi, pisze to tylko z wlasnego doswiadczenia
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

moment obrotowy to najwyrazniej pieta achilesowa dzika.

tez mialem z nim spiecie na ten temat, chociaz nie planowalem :) i skonczylo sie na interwencji administratora i zablokowaniu tematu na kilka dni.

Ale z tym ostrzezeniem dla lagadula to IMHO przegiecie. Przeciez wiadomo ze na tym forum wypowiadaja sie rozni ludzie o roznym poziomie wiedzy technicznej i karanie kogos za to ze ma inna wiedze niz moderator moze zakonczyc sie tym ze ludzie przestana sie odzywac bo beda bali sie Ostrzezen, a przeciez forum po to jest zeby wymieniac wiedze a wiec rozniez tlumaczyc komus kto cos blednie napisac w czym sie pomylil a nie karac go Osrzezeniami - taka polityka na dluzsza mete moze zabic to forum.
 
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

wszyscy mają w tym temacie racje oprócz LAGADULI jest oczywistym że dieselka o porównywalnej mocy benzyniak podyma tak że aż przykro...wiadomo że na stacji trzeba potem za to zapłacic ale nie ma nic za darmo

moment to f*s czyli siła razy ramię czyli silnik wytwarza dużą siłę ale to nie wystarcza

nie wiem dlaczego ale dieselki sie nie kręcą wysoko i tu jest pies pogrzebany...oprócz siły jeszcze potrzebne są obroty

a tak na marginesie to przyspiesza się tym pedałem najbardziej po prawej a nie momentem

Cytat:
Ale z tym ostrzezeniem dla lagadula to IMHO przegiecie. Przeciez wiadomo ze na tym forum wypowiadaja sie rozni ludzie o roznym poziomie wiedzy technicznej i karanie kogos za to ze ma inna wiedze niz moderator moze zakonczyc sie tym ze ludzie przestana sie odzywac bo beda bali sie Ostrzezen, a przeciez forum po to jest zeby wymieniac wiedze a wiec rozniez tlumaczyc komus kto cos blednie napisac w czym sie pomylil a nie karac go Osrzezeniami - taka polityka na dluzsza mete moze zabic to forum.

ŚWIĘTE SŁOWA!!!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

lagadula napisał/a:

Proszę o regulaminowe uzasadnienie ostrzeżenia.


Na wstepie napisze dlaczego ostrzezenie.
Regulaminu ostrzezen nie ma.
Nazwales mnie Einsteinem i to jest osobista zaczepka z Twojej strony, ja napisalem ze nie masz racji i tyle. Pozniej napisales ze moge nawtykac tyle ostrzezen co chce, wiec zachcialo mi sie jedno. Dostales na wlasne zyczenie i za Einsteina.

Podsumowanie: nie dostales warna za wiedze a za nazywanie mnie Einsteinem nie wiedzac sam o czym piszesz.

Bylo pisane 100x nM vs moc. Jest sens 101? Moge sie rozpisac, chetnie wyslucham wtedy gdzie sie pomylilem.
_________________
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

dziku, skoro ten temat sie co roz pojawia, to moze napiszesz jakies troche dluzsze wyjasnienie tematu zeby srednio kumaty czlowiek taki jak np. ja mogl go zrozumiec i gdzies go przypniesz na tym forum, potem jak sie pojawi znowu dyskusja KM vs Nm bedziesz tylko pisal ze bzdura i podawal lika :)
 
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

dzik napisał/a:
lagadula napisał/a:

Proszę o regulaminowe uzasadnienie ostrzeżenia.


Na wstepie napisze dlaczego ostrzezenie.
Regulaminu ostrzezen nie ma.
Nazwales mnie Einsteinem i to jest osobista zaczepka z Twojej strony, ja napisalem ze nie masz racji i tyle. Pozniej napisales ze moge nawtykac tyle ostrzezen co chce, wiec zachcialo mi sie jedno. Dostales na wlasne zyczenie i za Einsteina.

Podsumowanie: nie dostales warna za wiedze a za nazywanie mnie Einsteinem nie wiedzac sam o czym piszesz.

Bylo pisane 100x nM vs moc. Jest sens 101? Moge sie rozpisac, chetnie wyslucham wtedy gdzie sie pomylilem.


W takim razie, jeśli nie jest usankcjonowane dawanie ostrzeżeń , możesz je wtykać jak Ci sie żywnie podoba ?? Chyba coś tu nie gra. :558: Czyli wszystko zależy od twojej oceny ??
Zajefajnie.
Wydaje mi się że nie pałasz do mnie miłością, zastanawiam sie tylko za co.....
Może powinieneś rozluźnić poślady co ??

Heh, a było tak miło.....

Chyba pożegnam sie z Wami, bo to nie ma sensu.....

Pa
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

sosna8 napisał/a:
wszyscy mają w tym temacie racje oprócz LAGADULI jest oczywistym że dieselka o porównywalnej mocy benzyniak podyma tak że aż przykro...wiadomo że na stacji trzeba potem za to zapłacic ale nie ma nic za darmo


tu się nie zgodzę że diesel power dostanie od benzyny
mialem przyjemnosc przejezdzic w dawne wakacje ponad 7 000km 406 2.1 TD o mocy 110KM i powyzej 140 dymalem benzyniaki az miło i zapewne miały pow. 110KM
co innego z zatrzymanego, wtedy klekot dostaje mocne baty, ale na trasie nie ma lepszej opcji, no chyba ze sporo mocniejsza benzyna
jedna uwaga, nie mozna porownac np. 406 z saxo bo to inne przedzialy wagowe
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

Ja tylko dodam, że Dzik wie co pisze w temacie moc vs niutki...
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

http://www.hondapl.org/te...omobrvsmoc.html

na szybko

dobrze mowilem :)

[ Dodano: Pią 16 Mar, 2007 ]
narazie to dzik w tej dyskusji nie napisal wiele o niutkach :)
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

PiTT napisał/a:
sosna8 napisał/a:
wszyscy mają w tym temacie racje oprócz LAGADULI jest oczywistym że dieselka o porównywalnej mocy benzyniak podyma tak że aż przykro...wiadomo że na stacji trzeba potem za to zapłacic ale nie ma nic za darmo


tu się nie zgodzę że diesel power dostanie od benzyny
mialem przyjemnosc przejezdzic w dawne wakacje ponad 7 000km 406 2.1 TD o mocy 110KM i powyzej 140 dymalem benzyniaki az miło i zapewne miały pow. 110KM
co innego z zatrzymanego, wtedy klekot dostaje mocne baty, ale na trasie nie ma lepszej opcji, no chyba ze sporo mocniejsza benzyna
jedna uwaga, nie mozna porownac np. 406 z saxo bo to inne przedzialy wagowe


Nie możliwe...techniczne nie uzasadnie ale jakby tak było to w wyścigach NASCAR czy formule1 brałyby udział tylko diesle bo przecież tam tylko na strarcie przyspieszają od 0km/h a tak to w formule na najostrzejszych zakrętach niewiele poniżej 100km/h mają a w NASCAR-ze to juz wogule - tam to poniżej 250 żadko mają.

Więc jakby dieselki miały lepiej śmigac przy wiekszych prędkościach to same klekoty by zapieprzały po torach

Powtarzam i zdania nie zmienie że benzyniak podyma diesla zawsze (jeśli mocowo są podobne) - kwestia biegu i obrotów
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

lagadula napisał/a:

Chyba pożegnam sie z Wami, bo to nie ma sensu.....

Pa


lagadula, ej no wez nie obrazaj sie, oprocz dzika sa tez inni na forum i z powodu dzika nie rezygnowalbym ze znajomosci z takim fajnymi goscmi jak np. ja :)
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

jezdziles czy tylko tak piszesz?
oczywiscie ze np. 180KM klekot zje na trasie 180 benzyniaka
co do wyscigow to raczej od dawna są ustalone kategorie i nie ma tak ze ktos sobie wjedzie dieslem :D
no i chyba silniki w forumle 1 są nieco inne niz normalnie spotykane na ulicy? ;)
 
 
 

sosna8
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

śłuchaj no kategorie są ale raczej nie stworzyli ich tylko dla benzyniaków bo klekoty za szybkie odejście miały...myśle ze dlatego dymałes benzyniaki bo ktos nie umiał nimi jechac albo nie chcial - nie wiem
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 16 Mar, 2007   

DZIKU - prosba - rozpisz NM vs KM ladnie - przykleimy i bedzie po sprawie.

poza tym wiemy, ze dyskujse typu benzyna, diesel - elastyczny czy nie.. szybki, wolny do niczego madrego nie prowadza bo kazdy ma w glowie jakis konkretny przyklad i automatycznie generalizuje - mowiac wprost kazdy ma racje..

a wykres czy wzor.. sam sie na tym nie znam ale z tego co pamietam ( i nauczyl mnie Dzik ) stanowi, ze NM po prostym przeksztalceniu wzoru mozna zapisac tak samo jak KM..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13