Panowie, czy ktoś próbował już wsadzać sprężyny od 306 do 106?
Pomysł pewnie wydaje się Wam głupi, ale mi chodzi o podwyższenie auta na szutry.
Seryjnie samochód jest za niski na prawdziwe jeżdżenie po szutrach.
Teoretycznie dowiedziałem się że sprężyny od 306 i 106 różnią się tylko wysokością. Średnica i grubość zwojów jest ta sama.
Wiem, że są różne wersje 306 i różne twardości i wysokości seryjnych springów w tych autach dlatego jeśli by podeszły, to od jakiej wersji?
Dodam, że springi miałyby współgrać z B6.
A-ha, Czy ktoś wie od jakiego auta sprężyny sa w tym zestawie?
http://www.allegro.pl/ite...tein_b6_b8.html
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Sob 05 Kwi, 2008
startowalem pugiem w szutrowym dziurawym rajdzie festiwalowym... jak dobrze
pamietam w zupelnosci wystarczyl zestaw b6 (nawet nie przestrojony z asfaltu)
+ szutrowa sprezyna peugeot sport (taki zestaw wystarczyl do zajecia trzeciego
miejsca w grupie N) IMO nie przesadzaj z wysokoscia - wysoka seryjna miekka
sprezyna raczej slabo sie sprawdzi na dziurach w polaczeniu ze spora predkoscia.
zawias bedzie sie bujal a nie wybieral nierownosci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach