auto: białe
silnik:: 2.3
moc: 350km Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sty 2015 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 29 Gru, 2017
Bonczek napisał/a:
Ale czytaliście artykuł co podejrzewają?
Sądząc po wpisach... Nie czytali
TL:DR producent uszczelek dla Forda wysłał do fabryki RS'ów ileś tam szczelek głowicy od 2.3 z Mustanga (pewnie myślał, że to dokładnie ten sam silnik). A okazało sie, że silniki maja inaczej kanały wodne i skoro jest nie ta uszczelka co potrzeba to silniki kucają. Badum tsss
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Nie 31 Gru, 2017
Siema ja to samo Dochodzę do 40kkm a skubany nie chce sie popsuć a cały czas mam nadzieje na nowy motor.
Ogólnie to dobre jaja z ta całą uszczelką aczkolwiek nie przeszkadza to w sprzedaży bo Ford już wyprodukował ponad 36tys RS mk3 i z początkiem roku kończy produkcje pomimo,że jest spore zainteresowanie. W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1% . Ale zgadzam się ze ktoś powinien po dupie dostać za to
Tym czasem korzystam w 100% z frajdy którą RS daje
W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1%
Wydaje mi się że powód jest troszkę inny.
Żeby można było sprzedawać modele RS, EDGE, Vignale i chyba Mustang trzeba mieć specjalną autoryzację forda - FORD STORE.
Generalnie salon/serwis musiał spełnić odpowiednie kryteria - a jednym z ciekawszych było wpłacenie dość okrągłej sumki do firmy matki pod postacią ojro.
W Polsce jest chyba tylko 8 salonów typu ford store, a w całej Polsce zwykłych salonów jest nie pamiętem ale chyba z 5 x wiecej.
Stąd całkowity brak rabatów dla powyższych modeli.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 02 Sty, 2018
Rasputin napisał/a:
Siema ja to samo Dochodzę do 40kkm a skubany nie chce sie popsuć a cały czas mam nadzieje na nowy motor.
Ogólnie to dobre jaja z ta całą uszczelką aczkolwiek nie przeszkadza to w sprzedaży bo Ford już wyprodukował ponad 36tys RS mk3 i z początkiem roku kończy produkcje pomimo,że jest spore zainteresowanie. W pl salonach podobno też nie maja problemu ze sprzedażą, dlatego nie chcą dawać żadnych rabatów nawet na 1% . Ale zgadzam się ze ktoś powinien po dupie dostać za to
Tym czasem korzystam w 100% z frajdy którą RS daje
Obrazek
Jak wrażenia, jak wyniki, gdzie onboardy, pisz co jak gdzie
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
Nie ma o czym pisac. Zwykła pojeżdzawka w celu poznania fury.
RS jest stworzony na tor. Ma duży potencjał i dobry szofer powinien wbijac sie na pudło w generalce w amatorskich pojeżdzawkach systematycznie. Mówie o seryjnej furze.
Dac dobra oponę + hebel + troche mocy i o EVO, STI można zapomnieć
A nawet jak to nie wystarczy to skubany daje tyle frajdy co AWD + RWD razem
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Czw 04 Sty, 2018
Mam wrażenie że ma dłuższe biegi niż w Evo i bardzo wcześnie wchodzi moment, który przy okazji jest płaski a moc bardzo liniowa. Myślę że na wąskim torze gdzie w focusie będzie się jechać na jednym biegu, a w Evo wahlować non stop 2-3, focus go zje. Tym bardziej jak Evo wpadnie w turbodziure.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach