Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
tuning yts
Autor Wiadomość

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   tuning yts

kto zna wegierski
http://www.boxter.hu/oldalak/benzinestuning.htm
bo tu jest cos o korekcie afr i krzywej mocy
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

zwkłe strojenie i tyle..
nie znam wegierskiego ale AFR to nic innego jak zabwa z paliwem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

tnx :) masz racje
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

AFR= Air/Fuel Ratio ,AFR to skład mieszanki paliwo/powietrze a dokładnie jego stosunek.
Czyli jak cie to interesuje szukaj tunera wyposazonego w sondę szerokopasmową.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

tnx nox , musze sie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

mysle ze w yts to mozna z 5koni wyrwać max....
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

z tego co po glowie mi chodzi, toyota zmieniala sterowniki w tym samym silniku, wiec napierw trzeba sprawdzi jaki a pozniej pytac tunerow.
Ale fakt, 5KM to bedzie duzo.

np nowe diesle toyoty sa programoodporne
_________________
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

mikson napisał/a:
a myslicie ze bylo by to odczuwalne czy to tylko sztuka dla sztuki, ? w sumie yaris jest lekki

przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej...
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

Cytat:
ie tylko dowiedziec czy moj komp jest programowalny bo kiedys jeden czlowiek powiedzial mi ze w yts nie jest a 1.3 jest ,, troszke to dziwne ale musze to sprawdzic


dokłądnie to co EM pisze ,jakis dolocik i wydeszek powinien dać rade.Kolejnym etapem mogła by być poprawka głowicy tzn. porting i delikatna obrobka
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

eM napisał/a:

przy takiej pojemnosci niekoniecznie od razu...
jakbys zainwestowal w modyfikacje wydechu i dolotu to już szybciej...


zgadza się.. w nowych auta to catback, dolot (koniecznie jakiś markowy - albo dobrze zaprojektowany). To co Nox napisal to juz nie koniecznie - nie każda głowica wymaga grzebania. Nie wiem jak ejst w przypadku YTSa. Ale ja wydech i dolot zakończył bym mapą.. moze na papierze mocy nie bezie dużo - ale jak w przypadku Darka Saxo będzie to bardzo porządnie jechać.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

niemówie o profi obrobce tylko o delikatnej poprawce porting delikatna obrobka zawory w "kąty" :D i ful polerka moze z 2-3 KM da :)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 17 Kwi, 2007   

Porting zawsze cos daje bo to jest dobra kosmetyka...
ale grzebanie japonskich glowic to jest juz inna bajka :)
Ja to sie nie znam wiec nie bede sie dalej mądrzył.
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Maj, 2007   

tnx chlopaki
catbacka ma sebringa, dolot seryjny i wkladka, robilem wieksza dolotowa rure, minimalnie lepiej sie zbieral, lepsza reakcja na gaz, ale glosniejszy byl teraz zalozylem seryjna rure dolotowa o 3krotnie mniejszej powierzchni zasysanego powietrza, jest ciszej , :)
sa kity k&n na stozkach ale odpuszczam sobie ten temat

dzieki za rady





a tu turbawka z ladna fela
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9