auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
Kiedyś na forum sr pamiętam był topic na temat systemów stan-alone i nowy motec kosztował wówczas około 10k pln bo z tego co pamiętam do tego kontrolera porzebny jest także komp Moteca.
Zeby to założyc powinieneś mieć sterownik silnika MoTec i parę innych gadżetów. Ktoś to powinien podłaczyć, zestroic itp... Potrzebny bedzie program do laptopa, żeby łaczyć sie i sciagać logi - znaczy historię tego co sie w silniku dzieje. Całość moze kosztowac kilkanaście tysi, jeśli nie wiecej (sam sterwnik kosztuje ok 9000 PLN, z wiazkami i tp, wyswietlacz pewnie drugie tyle). Przy okzaji sie dowiem.
P.S. Kiedyś Tom miał Moteca w Lancerze, i chciał sie z kimś rozliczyć za niego wymieniająć na .... VW Caravelle :570:
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
za takiego motec'a mialbyś Beemek rekinów że do końca zycia byś ich nie zajeździl.
Jeszcze by starczylo na kolpaki ze spinerami.
To dopiero jest lans
A na poważnie to interesowalo mnie czy majac kompletny zestaw tak jak pisal Lagadula mozna takiego moteca zainstalowac do dowolnego samochodu czy jest motec do subaru, motec do evo, motec do bmw itd
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
szymlorek napisał/a:
A na poważnie to interesowalo mnie czy majac kompletny zestaw tak jak pisal Lagadula mozna takiego moteca zainstalowac do dowolnego samochodu czy jest motec do subaru, motec do evo, motec do bmw itd
Ja widziałem MOTECI pod dany typ auta, ale pewnie też robią uniwersalne.
Natomiast moim zdaniem na ulice, poewtarzam na ULICE MOTEC nie jest najlepszy, wynika to z tego ze nie jest aż tak rozbudowany jak normalne ECU i nie mozna wysterować zimnego startu dokładnie (tylko poprzez porocentowe wydłużenie cyklu wtrysków), oczywiście ma takie zalety jak strojenie kazego cylindra odzielnie
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
Ziom zacytowałeś Chrzanka a podpisałeś Szymlor
Motec jest tworzony pod dany typ auta ale napewno mozna dopasc jakąś wersje bardziej uniwersalną robioną pod T lub NA
Imho lepszą inwestycją byłoby to co pokazałem w pierwszym poscie z racji że można podpiąć nie tylko pod komp moteca ale takze kazde inne ustrojstwo A jeżeli do tego Saxo twierdzi że autronic lepszy na ulice to lepsze zestawienie imho to Autronic+AiM niż MoTec+MoTec za worek kasy
Adminie adminie staram się o pomógł mam nadzieje że to widać
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
Chyba mi sie bardziej należy pomógł A żeby OT nie było to uważam że na ulicę to MoTec faktycznie za drogi....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach