Jestem nowym użytkownikiem tego forum i na wstępie pragnę wszystkich serdecznie przywitać
Przygodę z samochodami dopiero rozpoczynam (czyt. mam 18 lat, czteroletni staż na skuterze, prawo jazdy od marca, zajawkę rajdami oraz samochodami mające koneksje z tym właśnie sportem, a także upragnioną możliość dzięki rodzicom kupna pierwszego samochodu ). Suma jaką dysponuje wynosi ok. 13-15 koła (kwestia ugadania taty).
Myślać o pierwszym aucie w zasadzie z przykrością (?) stwierdzam, że moje pole wyboru przy tej kwocie kończy się na dwóch pojazdach: Saxo VTS lub 106 s16 (ewentualnie Rejlak). Mam ciche plany, aby startować w KJS'ach i wydaję mi się, że wyżej wymienione auta nadają się zarówno doskonale do jazdy po mieście jak i rozpoczęcia rajdowej "kariery"
Przeglądając oferty dzień w dzień ciężko trafić mi na dość sensowną pozycję.. I tu zwracam się z pierwszą prośbą do Waszego elitarnego klubu fanów hot-hatchów
o pomoc w wyszukaniu godnego Saxo VTS'a 16v, z nowym ryjkiem (od 2000 produkowane?), (ze 106 już zrezygnowałem, chyba, że w dobrej cyfrze coś się trafi). Jak najbardziej liczę również na ewentualne wskazówki czy takie Saxo będzię odpowiednie czy jednak proponujecie coś innego. W jakich cenach oscyluje Saxo z 2000-2002 rok?
Myślę, że autko dobrze Wam znane (dzięki naklejce na jego szybie znalałem się na tym forum). Prosiłbym o kilka słów apropo tego pojazdu.
Prosiłbym też o objaśnieje kwestii eksploatacji takiego pojazdu. Ile pali, co się psuję/czy się psuję w ogóle , na co zwracać uwagę przy zakupie i ogólną opinie użytkowników
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi, wskazówki (mam nadzieję, że nie jestem męczący..)
Pozdrawiam
Rado
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 24 Cze, 2007
to auto takiego pana ktory stworzyl to miejsce dobrze zaczynasz
Saxo VTS - swietny początek. To saxo które sobie upatrzyłeś to jeden z takich samochodów który jest wart więcej niż właściciel za niego weźmie. Wiem po sobie... grube tysiące żeby auto było jak marzenie a nigdy ich nie wycofasz. To niebieskie saxo jest piekielnie szybkie i prowadzone przez osobę która jedzie szybko jak silnik się dogrzeje i gasi kiedy wentylator schłodzi silnik. Samochód zdrowy i eksploatowany z głową. Myślę, że czołówka saxofonów jakie są w Polsce. Będziesz napewno zadowolony.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 24 Cze, 2007
Saxofon którego masz na oku nalezy do pana i wladcy tego forum , wiec zapewne od niego dowiesz sie co nieco o aucie.
Co do kupna saxofona na nowym przodzie w przedziale 13-15 k to bedzie ciezko, bardzo ciezko, to chyba niemzliwe zeby dostac w takich pieniadzach nadajace sie do czegos saxo na nowym przodzie.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 24 Cze, 2007
czesc. do kjsow ja zdecydowanie bardziej polecam ci zakup vtsa niz rejlaka.
saxo ma wspomaganie, czesci sa w nim wymienne z s16 - przez to bardziej
dostepne. nowsza konstrukcja w przyszlosci /np. ppzm/ wieksze mozliwosci
homologowanych zmian.... tak wiec pozostaje ci tylko...... :)
co do saxo... gdybym nie mial swojego puga za takie pieniadze jak chce
lukasz na pewno wzial bym go dla siebie :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach