Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 14 Sie, 2010   

Chodzi o Piotrka Barana ? Bo jest dwóch ;)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Tak, Piotrek Baran. www.baranautoserwis.pl Co do klatek CrMo sparco to przyjeżdza to w takim stanie że równie dobrze można robić całą od podstaw. Wszystkie rurki trzeba docinać poprawiać, bo praktycznie nic nie pasuje, Jedyny plus że rurki są już pogięte. Co i tak nie jest idealnym rozwiązaniem bo gdy okazuje się że buda nie jest idealnie prosta to są hocki klocki z wstawieniem. Tu masz kilka zdjęć z jego produkcji.
http://forum.hothatch.org...?t=6982&start=0
_________________
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Dzięki za rzeczową odpowiedź :ok:

Kontaktowałem się już z nim w sprawie klatki ze zwykłej stali węglowej, zanim zobaczyłem ceny (i wagę) gotowych sparco :)

Rozumiem że elementy które przychodzą w paczce są tak pospawane żeby nie trzeba było wycinać dachu żeby je wsadzic ? Przyjmując że buda jest idealnie prosta to klatka wchodzi na styk czy zostają duże szpary ?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Meehow,

czyli Sparco jest tansze od Barana? czy na odwrot?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Rozbudowana CrMo Sparco kosztuje 3700, a Fe45 z obspawaniem i poprzeczkami pod fotele w BaranAutoSerwis 3000.
Zrobienie rozbudowanej CrMo w Ireco ok. 7000.

Przy czym Sparco waży 31 kg a zwykła z czarnej stali koło 40-50 :/
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Meehow napisał/a:
Rozumiem że elementy które przychodzą w paczce są tak pospawane żeby nie trzeba było wycinać dachu żeby je wsadzic ?


Dachu nie, choć jak masz Lancera to i tak ściągasz dach żeby ładnie ospawać, dookoła.
łączenia rur, z racji na konstrukcję stóp. A elementy nei są pospawane są tylko pogięte, nawet nie pamiętam czy krzyży na drzwi też nei trzeba łączyć każdej rurki oddzielnie. Na pewno każdą trzeba obrabiać, bo nie jest to niestety spasowane jak należy. Co do szczelin, to zależy od modelu auta i rodzaju klatki. Przy zakupie CrMo musisz liczyć cenę klatki:
3700 klatka
1000 wstawienie minimum, bo do CrMo idzie inny drut i gaz.
500 obspawanie karoserii
500 podstawy pod fotele.
No i wiadomo wycięcie wklejenie szyby i włożenie wyciągnięcie deski ( ale to już wszyscy liczą dodatkowo) chyba że przywozisz auto rozebrane.

Także koszty rosną troszkę bardziej niż te 700zł.
_________________
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Ok, wiem że 3700 to nie wszystko, ale zrzucenie 15 kg innymi sposobami kosztuje dużo więcej ;)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Zamiast skupiać się na 15kg, skup się na tym aby na każdy rajd mieć świeżą oponę i sprawne auto. Te 15kg nie zagwarantuje Ci diametralnie lepszych osiągów. Śmiem twierdzić że zyskasz więcej na dobrym zawieszeniu lub świeżej gumie. Chyba że budżet jest z gumy :D To idź w TIP-TOP.
_________________
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Sugerujesz że jest niesprawne :> ? Niecałe 2 % masy to niemało, a przecież klatkę robi się raz ;)
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

budujesz A czy Ngrupe?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Znów N
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Meehow napisał/a:
Sugerujesz że jest niesprawne


he he nic z tych rzeczy, ale wiem jak to jest jeździć rajdy na partyzanta, na starych gumach czy resztkach klocków. Bezpieczństwo to priorytet i to nie podlega żadnym dyskusjom, tylko CrMo to wg mnie przerost formy nad treścią do takiego auta jak Saxo/106. Choć jeśli dobrze pamiętam to saxo w Nce ma chyba dość niskie minimum wagowe więc ciężko dojść do niego bez dużych nakładów finansowych.
_________________
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

GeKo napisał/a:
Meehow napisał/a:
Sugerujesz że jest niesprawne


he he nic z tych rzeczy, ale wiem jak to jest jeździć rajdy na partyzanta, na starych gumach czy resztkach klocków. Bezpieczństwo to priorytet i to nie podlega żadnym dyskusjom, tylko CrMo to wg mnie przerost formy nad treścią do takiego auta jak Saxo/106. Choć jeśli dobrze pamiętam to saxo w Nce ma chyba dość niskie minimum wagowe więc ciężko dojść do niego bez dużych nakładów finansowych.


850 kg :)
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Oo jaki fajny temacik o klatkach ;D to wrzucę też kontakt do kolegi Janusza który, przygotował nadwozie w mojej 106 http://budowarajdowek.pl/

Jeśli chodzi o podejście do tematu to pełna profeska ( dobre zaplecze sprzętowe jak i duuuża wiedza techniczna) , a i z cenami można się dogadać...


http://www.budowarajdowek.pl/peugeot/peugeot.html tutaj kilka fotek mojej budy... bo stronka aktualnie jest w przebudowie
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sie, 2010   

Meehow, trzebaby zapytać Przema, albo Micka ile waży ich rajdówka, bo z tego co pamiętam to dość mocno walczono tam o masę.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12