auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Tak, Piotrek Baran. www.baranautoserwis.pl Co do klatek CrMo sparco to przyjeżdza to w takim stanie że równie dobrze można robić całą od podstaw. Wszystkie rurki trzeba docinać poprawiać, bo praktycznie nic nie pasuje, Jedyny plus że rurki są już pogięte. Co i tak nie jest idealnym rozwiązaniem bo gdy okazuje się że buda nie jest idealnie prosta to są hocki klocki z wstawieniem. Tu masz kilka zdjęć z jego produkcji.
http://forum.hothatch.org...?t=6982&start=0
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Dzięki za rzeczową odpowiedź
Kontaktowałem się już z nim w sprawie klatki ze zwykłej stali węglowej, zanim zobaczyłem ceny (i wagę) gotowych sparco
Rozumiem że elementy które przychodzą w paczce są tak pospawane żeby nie trzeba było wycinać dachu żeby je wsadzic ? Przyjmując że buda jest idealnie prosta to klatka wchodzi na styk czy zostają duże szpary ?
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Rozbudowana CrMo Sparco kosztuje 3700, a Fe45 z obspawaniem i poprzeczkami pod fotele w BaranAutoSerwis 3000.
Zrobienie rozbudowanej CrMo w Ireco ok. 7000.
Przy czym Sparco waży 31 kg a zwykła z czarnej stali koło 40-50
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Meehow napisał/a:
Rozumiem że elementy które przychodzą w paczce są tak pospawane żeby nie trzeba było wycinać dachu żeby je wsadzic ?
Dachu nie, choć jak masz Lancera to i tak ściągasz dach żeby ładnie ospawać, dookoła.
łączenia rur, z racji na konstrukcję stóp. A elementy nei są pospawane są tylko pogięte, nawet nie pamiętam czy krzyży na drzwi też nei trzeba łączyć każdej rurki oddzielnie. Na pewno każdą trzeba obrabiać, bo nie jest to niestety spasowane jak należy. Co do szczelin, to zależy od modelu auta i rodzaju klatki. Przy zakupie CrMo musisz liczyć cenę klatki:
3700 klatka
1000 wstawienie minimum, bo do CrMo idzie inny drut i gaz.
500 obspawanie karoserii
500 podstawy pod fotele.
No i wiadomo wycięcie wklejenie szyby i włożenie wyciągnięcie deski ( ale to już wszyscy liczą dodatkowo) chyba że przywozisz auto rozebrane.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Zamiast skupiać się na 15kg, skup się na tym aby na każdy rajd mieć świeżą oponę i sprawne auto. Te 15kg nie zagwarantuje Ci diametralnie lepszych osiągów. Śmiem twierdzić że zyskasz więcej na dobrym zawieszeniu lub świeżej gumie. Chyba że budżet jest z gumy To idź w TIP-TOP.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
Meehow napisał/a:
Sugerujesz że jest niesprawne
he he nic z tych rzeczy, ale wiem jak to jest jeździć rajdy na partyzanta, na starych gumach czy resztkach klocków. Bezpieczństwo to priorytet i to nie podlega żadnym dyskusjom, tylko CrMo to wg mnie przerost formy nad treścią do takiego auta jak Saxo/106. Choć jeśli dobrze pamiętam to saxo w Nce ma chyba dość niskie minimum wagowe więc ciężko dojść do niego bez dużych nakładów finansowych.
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010
GeKo napisał/a:
Meehow napisał/a:
Sugerujesz że jest niesprawne
he he nic z tych rzeczy, ale wiem jak to jest jeździć rajdy na partyzanta, na starych gumach czy resztkach klocków. Bezpieczństwo to priorytet i to nie podlega żadnym dyskusjom, tylko CrMo to wg mnie przerost formy nad treścią do takiego auta jak Saxo/106. Choć jeśli dobrze pamiętam to saxo w Nce ma chyba dość niskie minimum wagowe więc ciężko dojść do niego bez dużych nakładów finansowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach