Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 25 Sie, 2010   

Kuner napisał/a:
Adam Kozak za mega rozbudowaną klatkę


Ja od dawna mówię ze klatki Adama sa MEGA, ale niestety są droższe niz na południu polski no i terminy też nie są krótkie.

Jak by ktoś był zainteresowany to prosze dzwonić i się dowiadywać:

ADAM KOZAK - "WIKARY"

TEL: 602-840-676
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 29 Wrz, 2010   

W nawiązaniu do:

martin.h napisał/a:
Jaco napisał/a:
Z tego co mi się wydaje to 1 metr CrMo wazy mniej niż 1 metr zwykłej rury, ale nie jestem tego pewnie

Dobrze Ci się wydaje.


Wczoraj rozmawiałem z osobą, która ma o tym jakieś pojęcie i to nie jest tak, że CrMo waży mniej na metrze, jest nawet ciut cięższa od zwykłej stali, jednak jest prawie dwa razy wytrzymalsza, temu też podczas budowy klatki z CrMo używa się rur o mniejszym przekroju i cieńszych ściankach i dzięki temu zyskuje się cenne kilogramy. :faja:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

OdświeŻam, ale mam pytanie techniczne do ekspertów, mianowicie:

Klatka z Astry, wyjęta z auta poprzez jego pocięcie, obecnie wygląda tak:


Czy jest opcja żeby to pociąć i wstawić do auta czy generalnie odpuścic temat? Nie ukrywam, że cena tej klatki w takim stanie jest bardzo niska, ale czy w ogóle ma to sens? Pocięcie jej w mądrych miejscach i wspawanie też będzie kosztowało.
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Śro 14 Gru, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Zależy wszystko od kosztów ;) jak dobrze zakręcisz to tak rozbudowaną klatkę masz za 2k.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Ok, ale ta jest za ~700 zł.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

+ koszt wstawienia? Czy to już na gotowo? :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Koszt tego co widać, koszt wstawienia nieznany, dlatego pytam czy ktoś z doświadczenia może powiedzieć, czy jest sens się z tym męczyć, czy od razu iść w klatę budowaną od postaw w danym aucie. Miałbym do kogo uderzyć żeby ogarnąć spawanie, natomiast na logikę nie widzi mi się cięcie i ponowne spawanie rur dobranych na wymiar w danej budzie.

Nie mam ciśnienia na wstawienie klatki bo póki co nie planuję startów w imprezach gdzie faktycznie mogłaby ona się przydać (chociaż nakoorwić salto można wszędzie) i nie chciałbym zawracać głowy komuś w sprawie która od początku nie ma większego sensu.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Tzn. ja bym od początku odpuścił taki pomysł, ale kwestia tego czy ma on uzasadnienie ekonomiczne - ja wolę zapłacić kilka stów więcej i mieć zrobione od podstaw ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Bonczek napisał/a:
Tzn. ja bym od początku odpuścił taki pomysł, ale kwestia tego czy ma on uzasadnienie ekonomiczne - ja wolę zapłacić kilka stów więcej i mieć zrobione od podstaw ;)


TAK.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

AleX_R53 napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Tzn. ja bym od początku odpuścił taki pomysł, ale kwestia tego czy ma on uzasadnienie ekonomiczne - ja wolę zapłacić kilka stów więcej i mieć zrobione od podstaw ;)


TAK.


+2
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

AleX_R53 napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Tzn. ja bym od początku odpuścił taki pomysł, ale kwestia tego czy ma on uzasadnienie ekonomiczne - ja wolę zapłacić kilka stów więcej i mieć zrobione od podstaw ;)


TAK.

Zgadzam się!
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Nie ma sensu, za wstawienie tego ktoś cię skasuje minimum 1000zl a tak jak Bonku pisze za 2k masz taką klateczkę bez problemu.
_________________
 
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Kenet napisał/a:
Pocięcie jej w mądrych miejscach i wspawanie też będzie kosztowało.

rozwiązanie jest proste i nie trzeba jej ruszać..
trzeba pociąć Twoją astrę i złożyć na tej klatce :faja:
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

roj napisał/a:
Kenet napisał/a:
Pocięcie jej w mądrych miejscach i wspawanie też będzie kosztowało.

rozwiązanie jest proste i nie trzeba jej ruszać..
trzeba pociąć Twoją astrę i złożyć na tej klatce :faja:

najgorsze że znam rajdówki w których dach się odcinało by wstawić klatkę z innej... Na szczęście nie widziałem ich po dzwonie, ale w sumie co ten dach miał w sobie wrażliwego prócz tego że śmierdział druuuuuuuutem...
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 13 Gru, 2011   

Panowie ja się podepnę, może z innej beczki ale też na temat klatki. Była kiedyś rozmowa na ten temat ale nie mogę namierzyć. Chodzi mi o procedurę jaką trzeba przejść po wsadzeniu klatki/rollbara do auta. Mors jak wiadomo obecnie jest dwu miejscowy, a w dowodzie jest 5 miejsc. Co i jak trzeba i gdzie się udać? By Policja się nie czepiała,

Dzięki za pomoc
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 9