Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem

No więc dawno nie zadawałem pytań...
Interesuje mnie jak to jest z klatką ?
Jak się ją buduje. Czy są jakieś zasady. Z jakiego materiału rurki, jakiej grubości, czy to się robi według jakiegoś schematu ? Jak się robi do sportu to trzeba pewnie mieć atesty i inne duperele. Proszę o trochę objaśnień bo nie mam o tym zielonego pojęcia a mnie to interesuje.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Maolat
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

przyłączam sie do pytania Vlodarsky'ego interesuje mnie klatka do Renault 5 .
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Jeśli chodzi o sport to musi ona być zgodna z załącznikiem J.Można sobie ją z tego co mi wiadomo ,jak się ma technologie(profesjonalną giętarke), wykonać samemu.Tzn wykonana musi być z rur bezszwowych o odpowiedniej grubości(tych parametrów nie znam).Giętarka nie może robić na zgięciach charakterystycznej harmonijki tylko wszystko na gładko. Klatka musi być przyspawana i przykręcona dodatkowo śrubami do nadwozia.To tyle co ,wiem z autopsji.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Wszystko odnosnie klatki jest podane w zalaczniku J (www.pzm.pl) + ew. stopki, tudziez mocowania sa w homologacji danego samochodu.

Jezeli wszystko jest wykonane tak jak zyczy sobie tego zalacznik J to klatka automatycznie moze byc stosowana w wyscigach/rajdach, homologacja klatki nie jest wymagana.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

zostalo juz prawie wszystko lub duzo napisane...

dodam od siebie ze w sporcie znajdziesz tez klatki nie zgodne z zal J
/ciensze palaki, mocowanie do nadwozie przez spawanie a nie skrecanie,
wykoanie z CrMo/ ale maja one wtedy wlasne certyfikaty - homologacje.
w tym przypadku klatka musi posiadac nabity numer lub w przypadku
klatek sparco naklejke i do tego papier z tym samym numerem co na
klatce.

jak bedziesz robil sam zwroc uwage na spawy - jakosc, estatyke,
dospawanie w miejscach niedostpenych... i na koniec nie zaluj kasy...
jesli ma ona chronic zycie /tfu tfu tfu/ przesadnie nie oszczedzaj :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

p106rallye napisał/a:
Jeśli chodzi o sport to musi ona być zgodna z załącznikiem J.Można sobie ją z tego co mi wiadomo ,jak się ma technologie(profesjonalną giętarke), wykonać samemu.Tzn wykonana musi być z rur bezszwowych o odpowiedniej grubości(tych parametrów nie znam).Giętarka nie może robić na zgięciach charakterystycznej harmonijki tylko wszystko na gładko. Klatka musi być przyspawana i przykręcona dodatkowo śrubami do nadwozia.To tyle co ,wiem z autopsji.


DOKŁADNIE TAK

http://pl.wikipedia.org/w...iecze%C5%84stwa :P

jezeli chodzi o klatke to w wwa POLECAM pawła trele - cena przystepna - wykonanie FULL PROFI - bede u niego robil do siebie :P
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Ja również polecam Pawla Trele.
Ma duże doswiadczenie, dostep do odpowiedniego materialu i naprawde przystępne ceny.
Naprawde sporo jego klatek jezdzi w rajdach, wyscigach oraz rallycrosie a to chyba najlepsza rekomendacja.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

a jak to z cenami wyglada (orientacyjnie chociaż...)? Ma możliwość zrobienia cr-mo?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Cr-mo to w polsce chyba tylko w IRECO robią - koszt ogromny, mniej wiecej zwykla klatka x3.
Za podstawową regul;aminową klatke powinieneś zaplacić 1300-1400pln.
Do 2000pln to już klateczka z krzyzami w drzwiach itp.

Tyle że jak wstawiasz klatkę to od razu obspawaj nadwozie - bo to też b. ważne
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

buda już obspawana, ja bym chciał coś lekkiego, raczej bez krzyży...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

No to jak wspomnialem pakiet minimum. Wg mnie to będzie jakieś 27-28Kg ;)
Poproś Marcela to da Ci nr do Pawla Treli i sobie porozmawiacie o sprawach finansowych
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

nie ma gwałtu, na razie pytam orientacyjnie, jak przyjdzie co do czego - zadziałam intensywniej ;)
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Taki temat był potrzebny w tym dziale :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

to moja klatka w trakcie budowy:





jedyne czego nie mozesz odpuscic do zastrzalow - na tym nie oszczedzaj
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Bad-i co masz na myśli mówiąc "zastrzaów" ???
A gdzie Ty robileś klate ???Widze wzorowana na oryginale ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12