Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 28 Lis, 2013   

Tak np. podłoga regularnie wjeżdża do bagażnika razem z belką, przednie kolumny też pozostawiają trochę do życzenia.
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 28 Lis, 2013   

i to nawet bez upalania :P
 
 
 

olek 
Memory 5... Siara i wszystko jasne


auto: jest
silnik:: i ni ma
moc: 200km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Skąd: inąd

Wysłany: Pią 29 Lis, 2013   

podloga bagaznika z nadkolami polaczona jest zgrzana, potrojna blacha. niestety, to laczenie gnije, od zewnatrz jakos sie wilgoc dostaje. to bolaczka 106/saxo, tak samo wierzch kielichow z przodu ktory sie uwypukla. to jednak male, wiotke nadwozie.

wszystkie 106 z pucharu po pierwszym roku juz byly obspawane - fabrycznie nowe samochody. :)
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Sob 30 Lis, 2013   

true story
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Dwa pytania,
Czy do auta wyscigowego robić krzyże w drzwiach
Czy robić poprzeczkę pod deską rozdzielczą.
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Kamill napisał/a:
Czy do auta wyscigowego robić krzyże w drzwiach

Czy chodzi Ci o wyścigi rajdowe?
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Typowe rajdy wyścigowe!
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Kamill napisał/a:
Czy robić poprzeczkę pod deską rozdzielczą.


Rasty szkoła mówi, że zawsze :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Moja to podstawa, w najbogatszej wersji jest tak:



;D
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Kenet napisał/a:
Moja to podstawa, w najbogatszej wersji jest tak:

Obrazek

;D


Masz może rozkodowany Vin tego auta ze zdjęcia ? ;D
 
 

Siadly 
saxorulez to mój mistrz
Słodzę piwo


auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Skąd: PL

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Czy "mała" V w pałąku głównym jest zgodna z zał. J (i czy wystarcza jako jedyne wzmocnienie głównego)? Widziałem, że troche aut ma właśnie V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu, ale w zał. na rysunku V jest narysowane od samej góry słupka. Czy X i chooy?
_________________
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Proponuję lekturę załącznika J (Art 253) - http://www.pzm.pl/pliki/z...art253_2012.pdf

Kluczowy punkt to :
8.3.2.1.1 Element przekątny.

Jeżeli samochód homologowany przed 2002r to masz do wyboru 3 opcje minimalne:
- "V-ka" na pałąku głównym (rys 253,6)
- Jedna przekątna na pałąku głównym (253,5)
- Jedna przekątna na podporach tylnych (253,4)

Jeżeli samochód homologowany 2002r i później to musi być krzyż na głównym pałąku + węzłówki (węzłówka punkt: 8.2.14)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Siadly 
saxorulez to mój mistrz
Słodzę piwo


auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Skąd: PL

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Czytałem. Nie o to pytałem...




Czy takie małe V na głównym jest zgodne z J?
_________________
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Siadly napisał/a:
V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu


To o czym piszesz to nie jest obowiązkowy element przekątny.
To element z rysunku 253,30 tylko z dodanym punktem mocowania (w tym przypadku do tunelu środkowego). Choć nie umiem odpowiedzieć czy kształt V jest w tym przypadku zgodny z zał "J" czy nie.

Wg mnie jeżeli klatka ma homologację FIA to mogą być w niej zastoowane rozwiązania nie mieszczące się w załączniku J (np klatka Sparco do Astry OPC która w drzwiach miała wzmocnienia w kształcie Y, czy klatka OMP do Civica type R która miała krzyż na podłodze.

W przypadku klatek bez homologacji FIA, a budowanych wg załącznika J wszystke wzmocnienia muszą być zgodne z rysunkami.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Na zdjęciu jest Saxo (czy tam 106) a w homologacji Saxo jest taka V-ka wlasnie jesli dobrze pamietam, wiec akurat w przypadku ze zdjecia, to nawet jesli nie jest zgodnie z J to pewnie jest zgodnie z homologacją. Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git :)
_________________
czyt. faldżip
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 12