auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 30 Sty, 2014
faldzip napisał/a:
Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git
Dokładnie tak.
A klatki które są w książce homologacyjnej również mają homologację FIA, nie wystarczy że zrobimy je zgodnie z tym co jest na zdjęciach w książce homologacyjnej samochodu.
Niestety albo stety trzeba robić wg załącznika J i już.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014
Panowie zaczynam się rozglądać za klatką / rollbarem do swojego mini jako że zakupiłem dupowóz. Celuje raczej w rollbar bo nie będę startował w zawodach tylko na pojeżdząwki. Jaki jest przybliżony koszt takiego rollbara i czy później można to rozbudować do pełnej klatki?
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014
Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.
auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2012 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014
Kamill napisał/a:
Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014
Nie nie można z rollbarem na slicku od tego roku.
Tak jak Kenet pisze, z malowaniem ogarnięciem klatki po spawaniu itp jest w h.. roboty mimo że się wydaje że nie ma nic do zrobienia. Lepiej ogarnąć raz i więcej do tego nie wracać.
Sztywność nadwozia też się poprawia, zaczyna zawieszenie pracować, a nie cały samochód razem z nim, ciszej się trochę robi, bo blachy nie pracują i wibrują tak mocno.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014
Wydaje mi się że klatkę pełną (ale oczywiście w mniej rozbudowanej wersji) można mieć poniżej 2000pln. Poza tym można zrobić klate bez cięcia dechy - ale oczywiście nie jest to rozwiązanie optymalne.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach