Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

Siadly 
saxorulez to mój mistrz
Słodzę piwo


auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2013
Skąd: PL

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Clio z PL też znalazłem z czymś takim: http://www.kdk.pl/archi/i.../furious_02.jpg

Tylko fura budowana kilka lat temu i mogło się cosik pozmieniać. Pozostaje chyba w takim razie duża V albo X i pożegnać się z dostępem do tyłu :]
_________________
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Sty, 2014   

Siadly napisał/a:
pożegnać się z dostępem do tyłu

no lepiej, zeby koło zapasowe do przodu nie przyleciało w razie czego :P
_________________
czyt. faldżip
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 30 Sty, 2014   

faldzip napisał/a:
Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git :)


Dokładnie tak.

A klatki które są w książce homologacyjnej również mają homologację FIA, nie wystarczy że zrobimy je zgodnie z tym co jest na zdjęciach w książce homologacyjnej samochodu.
Niestety albo stety trzeba robić wg załącznika J i już.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Czw 27 Lut, 2014   

 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Czw 27 Lut, 2014   

fajna,pasowała by mi do mecenasa,ile za nią chcesz ??
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 27 Lut, 2014   

Dno, nie ma śrubek w stopach, a koralikom wygasła homologacja, za to ryfle pierwsza klasa.
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 28 Lut, 2014   

rabarbar napisał/a:
fajna,pasowała by mi do mecenasa,ile za nią chcesz ??


sie dogadamy :]

... swoją drogą, ciekawe ile taka klatka zebrałaby bawełny? ;D
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 28 Lut, 2014   

Golfiarze :lol2:
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Panowie zaczynam się rozglądać za klatką / rollbarem do swojego mini jako że zakupiłem dupowóz. Celuje raczej w rollbar bo nie będę startował w zawodach tylko na pojeżdząwki. Jaki jest przybliżony koszt takiego rollbara i czy później można to rozbudować do pełnej klatki?
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Kamill napisał/a:
Bez pełnej klatki na slicku na poznan Cie nie wpuszczą.
Klatka w użytkowaniu auta nie zmienia nic w stosunku do roll bara, oprócz tego że musisz wyciąć deskę.
Ale to zamiast ciąć swoją lepiej kupić wystrzeloną, a swoją opierd za dobry hajs.
Rollbar z belką na pasy ok 1200-1500zł, rozbudowa do klatki 1000-1400 to są najniższe ceny.


Wydawało mi się że można z rollbarem na slicku ;/
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Jak auto idzie tylko na upalatora to ja bym szedł w klatkę. Raz robota i spokój, a bezpieczeństwo nie do porównania :]
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Nie nie można z rollbarem na slicku od tego roku.
Tak jak Kenet pisze, z malowaniem ogarnięciem klatki po spawaniu itp jest w h.. roboty mimo że się wydaje że nie ma nic do zrobienia. Lepiej ogarnąć raz i więcej do tego nie wracać.
Sztywność nadwozia też się poprawia, zaczyna zawieszenie pracować, a nie cały samochód razem z nim, ciszej się trochę robi, bo blachy nie pracują i wibrują tak mocno.
 
 
 

bob.dsk 
hybrex


auto: BE EM WE
silnik:: 3.0
moc: Pińcet sto dziewińcetkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Mar 2012
Skąd: Gdynia

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Pewnie macie rację ;D To teraz muszę znaleźć ciekawą ofertę vs jakość co by nie dać komuś zrobić gówna :/
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Wydaje mi się że klatkę pełną (ale oczywiście w mniej rozbudowanej wersji) można mieć poniżej 2000pln. Poza tym można zrobić klate bez cięcia dechy - ale oczywiście nie jest to rozwiązanie optymalne.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12