Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy Yaris TS 1.8 Killer!?
Autor Wiadomość

nikolas
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Lut, 2006   Re: qwerty

Vlodarsky napisał/a:
Nikolas norme EURO mogą nadrobić w jakiś sposób... więc nigdy nic nie wiadomo.
Nadrobić w sensie zainstalować coś tego typu co PSA w HDi czyli FAP - filtr czątek stalych.


Nie sądzę aby w taki sposób to rozwiązali, ponieważ nie słyszałem o żadnym aucie benzynowym z filtrem cząstek stałych :549:
Mysle że zostawią ten silnik tylko że z kompressorem, lub powstanie całkowicie nowy...o większej mocy.
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Lut, 2006   

filtr czastek stalych stosowany jest w dizlach tak mi sie wydaje przynajmniej :)
a ten z kampresorem 1.8 niczym general nie sie nie rozni od zwyklego
moze i toya wypusci cos nowego 2.0 fajnie by bylo zobaczymy ale poki co
tamten 1.8 nie byl taki zly wiec wydaje mi sie ze predzej go przystosuja do nowej normy
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 10 Lut, 2006   

Nik zgadzam się.. to już nie te Toyoty co kieyś Celica GT-Four, Supra, Carina E GTi... to wszystko zniknęlo jakoś w połowie lat 90... toyota poszła na komerche.. robi niezawodne auta - to trzeba przyznać, ale co poza tym?? zero oryginalności.. zero limitowanch wersji... Szanuje Toyotę za to ile wlożyła w świat motoryzacji.. jest największym koncernem ale jedn wielku wlasnie upada GM więc zobaczymy cy dadza rade utrzymać sie na coraz bardziej wymagających rynkach. Chociaz tak naprawdę większość ludzi kupuje na codzięn Toyotę a do zabawy sa inne auta... Ja już Toyoty nie kupie a wdomu kilak ybyło. teraz tylko Honda :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Lut, 2006   

kazdy producent oszczedza gdzie moze nawet nowa honda civic ma tylne zawieszenie na blece :)

to prawda toya jak i inni producenci na poczatku lat 90 robili bardziej hardcorowe silniki niz teraz ale wtedy nie bylo jeszcze tak wysrubowanych norm spalin to raz a dwa nie bylo tak ciezko ze sprzedaza aut jak teraz,

to prawda ze toya jest troszke jak cieply niezawodny klusek :)
ale wierze mocno ze wypusci jakis fajny slniczek ktory pokreci sie ponad 7tysi :)

gdybym mial kupowac fajne autko z kopem to pewnie byla by to typerka :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 11 Lut, 2006   

Filtr czastek stalych jest TYLKO w dieslach i sluzy do wylapywania sadzy.

Co do toyoty to skonczyla ona robic sportowe samochody w latach 90-tych. Nawet supry kupuje sie ponizej rocznika bodajrze 96 bo silniki sa duzo lepsze.
Silnik 1.8 w yarisie ma miec 140KM , wiec zadna rewelacja.

To jak producent podchodzi do usportowionych wersji widac po roznicach do zwyklego modelu.
I widac to tez po tym co jest chetnie kupowane na N-ki.

Nie chce zachwalac renault, ale kupujac clio sport dostajemy zupelnie inny samochod, o innym silniku, skrzynii, o innym rozstawie kol i osi. Pozatym mamy dostep do duzej ilosci czesci zamiennych wzmocnionych, zmodyfikowanych z oferty renault sport. Ktora firma sprzedaje n-kowe ecu po 300 euro?

P.S. Co do awaryjnosci obecnych toyotek tez mozna dyskutowac :)
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Lut, 2006   

yaris ts tez ma inna zawieche, skrzynie, hamulce, wyposazenie, inaczej jezdzi od seryjnego :)

kazdy samochod sie psuje ale jakos dziwnie toye najmniej :)

faktem jest ze toya malo robi teraz autek sportowych ale bez przesady zrobila fajny silnik 1.8

a ile renault zrobil sportowych wersji?

jedyne clio sport - pelen respekt fajne autko

a co do kupowanie autek do n-ki to jakos typerka fajnym autem jest ale nie slyszalem zeby je tam widziano mnogo,:)
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Sob 11 Lut, 2006   

mikson napisał/a:

a ile renault zrobil sportowych wersji?
jedyne clio sport - pelen respekt fajne autko


ja bym powiedział że bardzo dużo, zależy co nazywasz autem sportowym. Były sportowe 5, 19, 21, safrana biturbo, megane RS... mało?
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Lut, 2006   

oo zaczyna sie wojna toya kontra renault

w takim razie
ile mialo najszybsze seryjnie produkowane auto przez renault i porownaj to z celica turbo 4x4 albo z supra turbo lub mr2 turbo:)

toya podobnie jak renault miala bogata palete autek sportowych
faktycznie teraz mozna wyczekiwac moncej corolci , celi :)

pozdr
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 12 Lut, 2006   

Mikson, napisalem ze toyota juz nie robi dobrych sportowych samochodow, chyba ze o jakims zapomnialem.

Porownaj odpowiedniki w klasach:
yaris ts - clio rs
corolla ts - megane rs
masz odpowiednik clio v6?

Pozatym wszystkie z tych samochodow sa tez dostepne w wersjach jeszcze bardziej usportowionych jak cup, trophy itp.

Co do zawiasu nie mam na mysli innych sprezyn i amorokow, tylko zupelnie inne zawieszenie, to jest spora roznica. Akurat yaris ts jest kiepskim przykladem sportowego samochodu, dwa powazne zarzuty, silnik 1.5 o przecietnej mocy i fotele bez jakiegokolwiek trzymania bocznego.

Toyota _zrobila_ duzo udanych sportowych samochodow, jednak nie zapominaj o tym co zrobilo renault.
Ja z klasykow mam r5gtt, ma bardzo duzy potencjal.
A model ibylo sporo, R21 quadra, lub moj ulubieniec: safrane biturbo.

A co do bezawaryjnosci samochodow to zgadnij ktory producent samochodow wymienil na gwarancji najwiecej silnikow i skrzyn? I nie mow ze to ich dobra wola, o wymiane trzeba walczyc.
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 12 Lut, 2006   

A skąd masz te dane dotyczące firmy, która wymieniła najwięcej silników i skrzyń? I co to za firma, bo z własnego doświadczenia nie chce mi się wierzyć że to Toyota?

Miałem w swoim życiu kilka toyot, kilka hond i niestety kilka renaultów. R5Gte było bardzo fajne, ale niestety mimo dość młodego wieku (jak ją miałem to miała 5-6 lat i niecałe 100tys. przebiegu) sypała się jak choinka na Trzech Króli. Miałem też meganeII i przez pierwszy rok 3 razy zwoziłem go na lawecie do serwisu. Non stop waliła się elektryka - jakieś pierdółki, bajerki, podświetlenia, automatyczne wycieraczki. Z renaultów najlepiej wspominam ClioII 1.4. Kupiłem je w czerwcu 1998 roku - było to jedno z pierwszych ClioII sprzedanych w Polsce. Niestety po 3 miesiącach wydmychało uszczelkę pod głowicą i musiałem na tydzień odstawić ją do serwisu... Podobne jazdy miałem tylko z fiatami. Żadna Honda ani Toyota nigdy mnie nie zawiodła, dlatego bardzo cenię te samochody.

Nie wspominam tu też o serwisie Toyoty, Hondy i Renault, ale jeśli ktoś chce mogę zrobić porównanie swoich doświadczeń. A dla mnie obsługa w serwisie jest bardzo ważna - a to wypada zdecydowania na korzyść Toyoty, poźniej Honda, później długo nic, Renault i Fiat.

A co do Yarisa TS, to przynajmniej ja nie twierdzę, że to samochód sportowy. Całkiem przyjemnie jeździ, ale lepszym przykładem do porównania z Clio Sport byłby na pewno Yaris Turbo. Mimo mniejszej niż Clio mocy myślę, że jeżdżą porównywalnie.
Do Yarisa TS 1.5 porównałbym raczej Clio 1,6 110KM, kóre też ma pewne aspiracje sportowe (przynajmnie według renault).
 
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Nie 12 Lut, 2006   

dzik napisał/a:
Mikson, napisalem ze toyota juz nie robi dobrych sportowych samochodow, chyba ze o jakims zapomnialem.

Porownaj odpowiedniki w klasach:
yaris ts - clio rs
corolla ts - megane rs
masz odpowiednik clio v6?

Pozatym wszystkie z tych samochodow sa tez dostepne w wersjach jeszcze bardziej usportowionych jak cup, trophy itp.

Co do zawiasu nie mam na mysli innych sprezyn i amorokow, tylko zupelnie inne zawieszenie, to jest spora roznica. Akurat yaris ts jest kiepskim przykladem sportowego samochodu, dwa powazne zarzuty, silnik 1.5 o przecietnej mocy i fotele bez jakiegokolwiek trzymania bocznego.

Toyota _zrobila_ duzo udanych sportowych samochodow, jednak nie zapominaj o tym co zrobilo renault.
Ja z klasykow mam r5gtt, ma bardzo duzy potencjal.
A model ibylo sporo, R21 quadra, lub moj ulubieniec: safrane biturbo.

A co do bezawaryjnosci samochodow to zgadnij ktory producent samochodow wymienil na gwarancji najwiecej silnikow i skrzyn? I nie mow ze to ich dobra wola, o wymiane trzeba walczyc.


jest na solara v6...ale osiagi ciut gorsze od CTS widzialem jeden w polsce ;-) automat...moze dlatego wolna..
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 13 Lut, 2006   

najbardziej kultowe autko renault to chyba Renault Alpine
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 13 Lut, 2006   

spokojnie spokojnie panowie.
Kazdy jest za swoim ale nie ma sie co klocić.
PEACE
 
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lut, 2006   

tak jest peace :)

a powracajac do watku..

nowy yaris ts pewnie nie rzuci na kolana swoimi parametrami
ale jedno jest pewne ci co go kupia nie zawioda sie :)
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 13 Lut, 2006   

ale o co chodzi? ja sie nie kłócę tylko piszę co i jak było. o japońcach nic nie wiem bo się nigdy nie interesowałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12