auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Sob 07 Lip, 2007 Prawa konsumenta
Każdy może mieć sytuacje w życiu w której zrobi użytek z tego tematu, do którego zainspirowało mnie podejście pracowników do klienta w pewnym ASO (odrazu mówię że nie jestem jednym z tych którzy za wydane 100zł chcą aby rozwijano przed nimi czerwony dywan i sypano płatki róż, chciałbym tylko żeby np pracownik nie przelewał na mnie swoich flustracji krzykiem albo nie wychodzil po kawę kiedy przy kasie stoi kolejka ot tylko tyle )
Googlując dowiedziałem się że zwrot towaru nieposiadającego wad jest uzależniony tylko i wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Zakładając że sprzedawca przejawia skrajną pogardę dla klienta i brak chęci pomocy czy nie ma jakiegoś paragrafu pozwalającego na zwrot towaru? Nie jest on uszkodzony jest poprostu miernej jakości o czym nie miałem pojęcia bo przecież nikt nie jest w stanie zebrać informcji na temat wyrboów wszystkich firm na rynku.
Czytałem że chcąc być wyjątkowo zgodnym z przepisami do paragonu i części powinno się załączyć także oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 08 Lip, 2007
moze Gotti by cos powiedzial.. on sie troche zna na prawie..
z wlasnego doswiadczenia wiem, ze w firmowych sklepach mozna kupic rzecz i jesli sie nie oderwie metek i ma paragon, a rzecz jest w nienaruszonym stanie to nikt nie robi problemu ze zwrotem.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
sosna8 [Usunięty]
Wysłany: Nie 08 Lip, 2007
dokładnie
i jest tak że jak piszą że nie ma zwrotów to ch uj prawda
Sa dwie strony medalu pracuje w sklepie z mat wykonczeniowymi nawet nie macie pojecia jakie ludzie odjebuja akcje i chca zwracac lub reklamowac towar. pozdro :564:
Sprzedaj szymlorek komuś komputer silnika albo BSI i przyjmij zwrot nie mając możliwości sprawdzenia... no proszę Cię. To tak jak byś zamówił sobie kluczyk pod numer nadwozia wycięty pod twoją stacyjkę i chciał zwrócić.
Co innego leżało na półce i na półkę wraca - nie ma problemu
ale jak się coś zamawia to trzeba być tego pewnym. Ja akurat bym nie zwracał czegoś co :
a) źle wybrałem
b) odwidziało mi się
c) sprzedawca uprzedził mnie, że np części elektronicznych nie przyjmują spowrotem albo że pudełko jest uszkodzone
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007
Popatrzcie na to z innej strony- nie mam obowiązku wiedzieć czy cześć marki X jest fabryczną częścią używaną przez fiata więc jeżeli ktoś mi mówi że tak jest i pracuje w ASO to nie mam powodów żeby mu nie wierzyć. Jade do swojego serwisu a tam mechanik mówi mi że ta część to najtańszy z podłych zamienników a nie ori część fiata.. Na dodatek na codzień mam duże zaufanie do ludzi i nie nagrywam każdej rozmowy jakąprzeproawdzam w sklepie więc nie mam możliwości udowodnić że ten pracownik powiedział mi tak a nie inaczej. Wyobraź sobie teraz moje wkurwienie i desperacje bo bardzo chciałbym aby ta osoba bugdy więcej nikogo nie naciągnęła, i nie chodzi o pieniądze bo kwotę jaką ja tyam wydałem przeboleje ale takiego podejscia do klienta nigdy..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach