Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.
Autor Wiadomość

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.

[b]Dlaczego i jak ten temat ogarnac ? Czy nic nie da sie z tym zrobic. ?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

nie da sie.. kłamie i tyle :)
i to sporo.. jakie masz?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

4.28 zamiast 3.93 - ale mysle nad czyms jeszcze krotszym moze.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

ja mam 4,53 i chyba można jeszcze krócej pojechać ze skrzynią...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

Nie dokręcasz 5tki do odcięcia ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

4,53 kusilo. I tak mysle sobie. ;] Tylko mysle poki co.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

wsadziłem dł€gą piątkę wieć nie ma problemu..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kimi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

Nie ma problemów z trakcją na 1-szym biegu na 4,53?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

są.. niestety..
na 1 nce dostaje od seryjnego vtsa
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

13/64 rules, jesli gdzies takie znajdziecie to dajcie znac.

Lukasz, dobre kapcie zalatwiaja sprawe :) , ale i tak na Twojej jedynce (ale nie seryjnej jedynce) powinienes objechac serie, bo rozumiem ze seria moze Cie dochodzic tylko w jednym momencie, jak Ty bedziesz juz musial wrzucic 2 a seria jeszcze przez moment pociagnie na 1. Przymajmniej jak takie cos zaobserwowalem jak sprawdzalem swoje saxo ze 106 z 13/59, do jakichs 5500 tak bardzo sie nie zostawal, ale powyzej to tak jakby 106stka dala po heblach, po prostu gdzies znikla :)
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Sie, 2007   

ja mam w tym roku szmatławe opony... wiec całą jedynkę kołą sie ślizgają..
a w seryjnym saxo aż tak bardzo nie jest.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Ref
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

59/13 - wlasnie znalazlo sie dzis u mnie. I musze powiedziec, ze jest calkiem.. sensowne - z piatka dluzsza o 7% robi sie bardzo fajnie, a na jedynce wcale nie jest tak zle. :D
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

A nie ma jakichś krzynek w których jest dłuższe jeden które pasuje do krzynki saxo pugowej? Wtedy mozna by zrobić taka mini wyścigową skrzynke z długą jedynką i ciasnymi kolejnymi biegami.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

no właśnie nie ma... są krótsze jedynki ale nie pasują do wałka głównego
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

Więc może nie warto skracac ża bardzo glównego, a jedynie podmienić wyższe biegi, zeby auto mialo "więcej pary" przy wyzszych prędkościach.
Ekstremalnie krótkie przelożenie to równiez problem z trakcja także na 2gim biegu.

Mnie tak kiedyś uczono że kazda zmiana biegu to czas (0,4s), więc nie ma co przesadzać. Na seryjnej skrzyni 100km/h przy wysokim odcieciu robisz na 2ce.
Na 13/59 na 3ce.
Trzeba mieć naprawde mocny motor (Rulez ma ;) ) żeby to skompensować, a i dochodzi jeszcze jedna kwestia: kazda zmiana biegów to możliwość blędu ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9