wiem mpakiet te sprawy ale nie lubie imitacji drewna w srodku
potrzebuje informacji
jak jest w bmw z ruda, ponoc blache maja mocna jak nie walona
jak jest z silnikami czy jakies serie dizlow sa upierdliwe czy lepiej benzyne etc
jak jest z czesciami zamiennymi i jak jest z awaryjnoscia
jezeli ktos moze i ma troszke czasu bardzo zapraszam do napisania o e39
lub o e46 jakie modele warto np czy 320i jest fajnym silnikiem itd
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
Mi się najbardziej w tym BMW które wkleiłeś podoba przebieg... 6- letnie auto z silnikiem diesla o przebiegu 59 tys. km Ktoś dopłacil do diesla tylko po to zeby auto stało w garażu
ł
mikson [Usunięty]
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
przeciez wiadomo 2 z przodu licznika odpadla
dobra poza przebiegami ktore sa centralnie z d..py to prosze o ciekawe infa
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
e39:
3.0d to chyba najbardziej kompromisowy silnik tej serii, chodzi lepiej od 2.8i 193KM a pali sporo mniej, ~8-9l przy plynnej nieoszczednej jezdzie. Na trasie mniej.
2.8 ktorym sam bardzo czesto jezdze pali:
miasto: 11l
trasa: 9-10l
Na trasie PL-CH 1300km gdy jechalem non-stop max, czyli po polsce ile sie dalo, w raichu 220kmh+ wyszlo 13,7l
Jesli wolisz benzyne, to bral bym od 2.5l w gore. Akurat w tym modelu nie sprawdza sie ze duzy silnik pali wiecej.
Po za tym e39 na malych kolach czyli 16" lub podobne jest idealnym dupowozem na polskie drogi, jesli trafisz model o pneumatycznym zawieszeniu to kolejny plus.
Odkad mamy 528i, zrobilismy ze Starszym 80000km. Raz zepsula sie pompa benzynowa, koszt okazyjnej 500zl
e46:
Zrobilem sporo kilometrow w 330d i w 330i.
330d: srednie spalanie przy oszczednej jezdzie 6l
330i: szybka, ale pali wiecej, 12-15l.
Na PL zdecydowanie polecam e39, jesli samochod ma byc dupowozem.
mikson [Usunięty]
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
wielkie tnx za info!! czy to mozna zakwalifikowac na pomogl?
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
Miałem doczynienia z 530d od 2 kumpli i po przejechaniu 50000 i 90000 oboje mowia ze jezeli by mieli kupowac auto kupili by je jeszcze raz
Jednemu z ciezka noga pali ok 8-9, a 2 ponizej 8
Jezdzi sie tym bardzo przyjemnie, a i z tego co pamietam to ani jeden nie wspomniał zeby cos mu sie z autem stało
Jezeli chodzi o meni to nie wiem czy bym raczej nei szukał 330d, bo 5-tka jest duza i az tak duzego nie potrzebuje auta Ja bym szukał z m-pakietem, ba sa lepsze np fotele
Tez nie lubie drewna w aucie, a e46 jest z aluminium np
auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km Pomógł: 20 razy Dołączył: 18 Maj 2007 Skąd: Bielsko-white
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
Z kolei w e46 to 320d jest fajny, elastyczny i ma mały apetyt na paliwo (przy spokojnym wożeniu 5l/100km)...330d to już inna bajka -> torpeda...i w sumie też oszczędny. Te dwa silniki to w przypadku tego auta chyba najlepszy kompromis. Np. 320i -> moc ta sama co w dieslu, spalanie sporo wyższe, z kolei miły dźwięk rzędowej szóstki...powyżej 320, np. 325, 328, 330....to tak jak napisał k-mart, wszystko fajnie, poza spalaniem i opłatami. A co do części, to wszędzie jest tego sporo, ceny...w sumie umiarkowane. A co do linków, które podesłałeś, to w tym pierwszym nie podoba mi się ta kierownica...szczrze mówiąc, kojarzy mi się ona tylko z e46, w e39 takiej nie widziałem...
_________________ 'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
dziekuje!
Tak sie zastanawiam co jeszcze napisac o e39 ale nic mi nie wpada do glowy.
Kupilismy gdy mial 193'000km, obecnie dobija do 300'000km.
Z usterek ktore sie trafily w tym czasie byla tylko pompa.
Serwisowanie chyba normalne:
olej co 15'000km, klocki 2x z przodu, 1x z tylu.
Rozrzad jeszcze nie byl robiony bo jest na lancuch, ale slychac ze trzeba wymienic napinacz.
Nasz samochod jest naprawde ostro uzywany a trzyma sie rewelacyjnie i nie widac tego po nim. Ciagamy non-stop lawety, wozenie roznych gratow i przedewszystkim ciezki but.
Aha, trzeba zwracac uwage na idealne ustawienie kata tylnych kol, ktore seryjnie sa juz w widocznym minusie. Inaczej duzo kasy poleci na opony.
Radze zwracac uwage na modele w automacie (steptronic), sa o wiele przyjemniejsze w uzytkowaniu niz manuale.
Plusem (jak dla mnie) e39 jest bardzo duzy rynek czesci, czy okazyjnych czy jakis zamiennikow.
PiTT napewno rowniez ma sporo doswiadczenia w e39.
W e46 330d przypomnialo mi sie, ze pierwsza seria 184KM miewala problemy z wtryskami.
Naprawy i wymiany odbywaly sie w ramach gwarancji, wiec mysle ze w samochodach na rynku nie powinno byc tego problemu.
Zauwazylem ze, e46 uderzone w przod mialy problemy z walem ktory wydawal nieprzyjemne metalowe odglosy.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
Nawet nie wiem jak dlugo produkowali ta wersje 184KM, ale wiem od serwisu BMW ze mialy problemy
mikson [Usunięty]
Wysłany: Sob 12 Sty, 2008
jak duza jest roznica w bagazniku w sedanie miedzy e46 a e39? czy w 5tce tylko z tylu czuje sie wiecej miejsca? e46 tez sa fajne w sedanie, 320d fajny 150konny dizel i ponoc oszczedny,
a ile pali 320i pomiescie? 12l?
nie mowie ze nie, bo nigdy takiego auta nie mialem, ale wydaje mi sie to dziwne
C5 2,0HDI mojego ojca na banie przy sredniodynamicznej jezdzie pali 6,6, fakt moze jest troszke ciezsze(nie sprawdzalem) ale jednak pojemnosc duzo mniejsza.
chyba ze przyspieszanie minimalnym wdepnieciem gazu i Vmax 130 ale kto tak jezdzi skoro jest potencjal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach