auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
mam gwint jezdze prawie na codzien. zalezy od tego co to za gwint -
jaki amor, sprenzyna, jak ustawione. u mnie jest twardo, ale mi to
odpowiada :) bude mam wyspawana i zintegrowana z klatka:P
mysle ze duzo tez zalezy od tego jak jezdzisz.. jak bedziesz pycil
przez dziury na max twardym setupie bedzie nie milo.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
206 Gti napisał/a:
1. Jak wyglada użytowanie Gwintu na codzień .. Jest BArdzo Twardo ??
Gwint oznacza że można regulować wysokość, natomiast nastawy twardości to coś innego.
206 Gti napisał/a:
2. Czy Ten zestaw na regulacje TWARDOSCI ??
Firma nic mi nie mówi, i szczerze mówiąc jeśli mialbym wydać sporo kaski to chyba wolalbym coś sprawdzonego Koni, Bilstein, albo Ohlins lub Proflex
206 Gti napisał/a:
3. Jezeli nie to czy jest gwint z regulacja twardosci do 206 ... Jaki i za ile ??
O ile wiem to na pewno Ohlins i Proflex mają ale kosztuje masę pieniędzy
206 Gti napisał/a:
4. Kto ma gwint i jezdzi na codzień.
Peugeotem jeszcze nie jeżdże, ale mialem w Sportingu i jeżdzi się na tym normalnie z ta uwagą że jeżeli opuscisz auto a nie masz plyty to wymagana jest ostrozność
206 Gti napisał/a:
5. Czy to dobry pomysł .. czy lepiej KONI Sport - tam wiem ze jest regulacja twardosci.
Adaś a na czym Ci bardziej zależy ? Na regulacji twardości czy wysokości ???
Gwint jest drogi - odpowiedz sobie na pytanie jak często będziesz zmienial wysokość samochodu ???
206 Gti napisał/a:
6. Czy ustawienie na najbardziej miękko jest porównywane z twarda serią ??
Bilsteina robią od extremalnie miękkiego do extremalnie twardego. Niestety można to zrobić wylacznie w serwisie.
Ja ze swojej strony powiem tak: W codziennej eksploatacji tak naprawde nie ma potrzeby zmieniania ani twardości ani wysokości samochodu.
Uważam że jak w kazdym przypadku potrzeby jest umiar czyli troszke niżej i troszke twardziej.
Jezeli nie chcesz wydac kupy kasy to uważam że B6 + odpowiednio dobrana sprężyna i belka 1 ząbek w dól.
Jeżeli masz duzo niepotrzebnej kasy to kup coś takiego jak ja mam.
Jezeli Bilsteina nie polamiesz to będziesz nim jeżdzil do końca życia twojego samochodu.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 24 Wrz, 2007
tylko czesto bywa tak ze gwint ma słaby zakres regucji twardości na zasadzie mega twardo , bardzo twardo , twardo.
JA niemam gwintowanego zawieszenie a spaxa (psx) wyregulowane gdzieś po środku i jadąc dzisiaj na wertepach dwa razy dotknołem dachu głową odbijam się w dotelu jak piłeczka
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007
R5 sama w sobie jest juz sztywna ze rzuca mnie w fotelu, nie moge doczekac by poczuc to przy gwinicie
Nizszy srodek ciezkosci, niemilosiernie bede ja rzucal w zakrety.
auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km Pomógł: 30 razy Dołączył: 13 Maj 2006 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007
ja mialem gwint w golfie. Nigdy nie zmienialem wysokosci choc juz czasem wkurzalo mnie ze pod kraweznik nie moge podjechac albo w zime robie za plug.. Ale zawsze znalazlem inne miejsce do zaparkowania a w zimie... no coz dobry uczynek
Moim zdanie frajda w wchodzenie w zakrety o pare km szybciej i reakcja na ruchy kierwonica rekompensuje wszelkie ewentualne niedogodnosci.
Ale jak wsiadlem w peugota to spodobalo mi sie to ze nie czuje kazdej dziurki, przerwy w drodze a w srodku nic nie skrzypi. Wiec ciezko powiedziec co bedzie lepsze dla ciebie.
Podsumowujac zyskasz na frajdzie z jazdy i osiagach, a komfort bedzie inny.
ja bym zmienil i sprobował poki jestes mlody i kregoslup ci na to pozwala. Jak sie nie bedzie podobalo albo znudzi to wrocisz do poprzedniego ustawienia.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007
Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007
Cytat:
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
Zgadza sie.. kim jest super sport?
Juz lepiej D2 albo np XYZ
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 25 Wrz, 2007
Loko napisał/a:
Ale jak już gwint to jakiś dobry, a nie taki który zrobi z auta deske i dobrze się będzie jezdziło tylko na zakrętach toru, a na 95 % normalnych zakretów będzie dramat i jeden wielki ping pong.
Dokladnie. Wydawajac tyle kasy na zawias, warto pojsc w cos dobrego.
W przypadku R5 widze tylko 2 takie rozwiazania:
- FK (z regulacja wysokosci i sztywnosci)
- Koni
Ten super sport na wyglad prezentuje się całkiem całkiem, ma nawet helper co raczej spotyka się w lepszych zawaisach, ale jakoś firma wogóel do mnie nei przemawia i obawiał bym sie wydać na niego kase.
Zgadza sie.. kim jest super sport?
Juz lepiej D2 albo np XYZ
Supersport to niemiecka firma ktora produkuje swoje wyroby na tajwanie.. z jakoscia u nich bardzo bardzo slabo, za czasow jak fabryka byla jeszcze w niemczech dawali rade ale teraz szkoda kasy.. Zanim kupilem zawias interesowalem sie tym gwintem bo byl w tej samej cenie co kit koni sport. Niestety tutaj jest tak ze niska cena=niska jakosc. Z tego co wiem do 206 gwinty robi tez firma Weitec. Gwint z regulacja twardosci kosztuje cos ok 2400 a z regulacja twardosci i wysokosci 2800 albo 3200 nie pamietam juz. Ja mam u siebie Kit Koni Sport 1130, mysle ze dla wielu osob bylby spokojnie wystarczajacy lecz dla mnie jest mimo wszystko troche za miekki mimo ze jest max skrecony.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach