Wysłany: Sob 11 Sie, 2007 Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC
Gdy Subaru zaprezentowało wizję nowej Imprezy niemal wszyscy zamarli. Japoński koncern pożegnał się z sedanem o stonowanej stylistyce, który od lat brylował na rajdowych trasach. Na jego miejscu miał się pojawić pięciodrzwiowy hatchback, który równie dobrze mógłby zostać opatrzony znaczkiem Forda, Fiata, czy choćby Daewoo...
Niestety hatchback miał się pojawić i... pojawił się! Co prawda do oferty trafił również sedan, jednak w chwili obecnej jest już niemal więcej niż pewne, że rajdowa broń Subaru będzie miała ścięty tył.
Nowe wcielenie żywej legendy z pewnością nie spodoba się znakomitej większości kibiców. A kierowcy? Ci z pewnością docenią zwartość samochodu, pod którego karoserią nie zabraknie tego, co wywindowało Subaru na najwyższe stopnie podiów.
300 KM pod maską będzie zasługą turbodoładowanego boksera o pojemności dwóch litrów, a moment obrotowy trafi na wszystkie koła poprzez 6-stopniową, sekwencyjną skrzynię biegów. Na tle pozostałych „wurców” nowa Impreza wyróżni się doskonałym rozkładem mas oraz nisko położonym środkiem ciężkości.
Kontrowersyjna rajdówka zostanie oficjalnie zaprezentowana na salonie samochodowym we Frankfurcie, a na OS-ach zapewne zobaczymy ją w styczniu przyszłego roku.
ja wszystko rozumie, bo wychodze z załozenia, ze nie musi wygladac a musi zapie***ć i wygrywać, ale tego jako maniak Subary nie przezyje chyba nawet gdy bedzie MŚ :563:
Dodam tylko, że wersja WRX na Australie i Nową Zelandię (w Europie będzie się nazywać gt-s czy cos takiego) nie będzie miała blokady dyferencjału na tylnej osi, ponieważ UWAGA będzie miała elektroniczną kontrolę trakcji ala esp. Subaru umarło, szajs na maxa. Chyba dzisiaj pojadę chłopakom na forum.subaru.pl
auto: narazie Ikarus Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Gru 2005 Skąd: Gocław City
Wysłany: Nie 12 Sie, 2007
W wersji Rajdowej jeszcze jakoś się prezentuje ale to i tak nie jest to na co wszyscy czekali. Jako cywil bardziej pasuje tu nazwa Subaru Lacetti niż Impreza. Nudny jest jak flaki z olejejm.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
No to proszzzzzzzzzzz
Pierwsze Nkowe egzemplarze Szuruburu zostaly zbudowane i są na razie testowane w... argentynie.
Samochód nie ma jeszcze homologacji, najpierw musi zostac homologowany wariant A-grupowy (czyli w praktyce model WRC) a z tym jest podobno problem - malo czasu.
Już dziś szefostwo mówi że nie będzie nowego modelu na Monte carlo 2008
Póki co pozostaje fota specyfikacji N-kowej
Może to zasluga szutrowego set-up'u ale spodziewalem sie czegoś wiecej...
Mam nadzieje że na asfalty na 18-tce i z niższym zawiasem bedzie wyglądac lepiej.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Czw 20 Wrz, 2007
anjas napisał/a:
aż nie mogę sobie tego wyobrazić, że za 2 lata będzie mi się podobał...
Mam nadzieje że nie będzie się podobac.
Subaru czy to MY 99' GT czy MY 07 STI, w każdej postaci wyglądało bardzo agresywnie i w jakiś sposób kontynuowało linie piekielnie szybkich czteropędnych sedanów. To auto w moim odczuciu powinno się nazywać jakkolwiek inaczej niż "Impreza" bo to co jest zaprezentowane na zdjęciach ni jak nie można nazwać "fajnym autem " a takimi bez wątpienia były jej poprzednie ewolucje.
Żeby to brzydactwo było dwa razy szybsze niż poczciwy GTek to i tak będzie wzbudzało wyglądem śmiech. W praktyce może to oznaczać że EVO X wyjdzie na rynek niemając konkurenta.
Smutno mi, to oznacza koniec marzeń o zakupie nowej Imprezy takiej ślicznej niebieskiej prosto z salonu
Mam nadzieje że chociaż Dacia Logan Cup bedzie produkowana dostatecznie dlugo żebym zebrał kase
Przynajmniej wiadomo od kogo zerżneli pomysł na kompakta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach