Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana oleju
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 04 Paź, 2007   Wymiana oleju

Zmieniam teraz olej w halinie i sie zastanawiam co tu zalac, w lato gdy mocno upalam był Valvo 5w50 VR1 Racing i mysle czy na zime nie zalac jakiegos innego oleju... nie wiem nie znam sie doradzcie :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 04 Paź, 2007   

teoretycznie im niższa liczba przed literką W tym lepiej olej się zachowuje w niskiej temperaturze, w praktyce klimat w polsce jest raczej umiarkowany, więc arktyczne mrozy nam nie grożą.
Na Twoim miejscu zostałbym przy dotychczasowym oleum.
 
 
 

hteb
[Usunięty]

Wysłany: Czw 04 Paź, 2007   

Popieram przedmówcę - przy 5w50 nie ma strachu przed mrozem. jak by to 20w60 lub 15w50 było to jest obawa ;)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 04 Paź, 2007   

Dobra, dzieki Panowie, zalewam co bylo :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

tylko nie zalewaj calej beczki :D
_________________
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

:DDDDDD
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

zaraz ide wymienic olej w r5.
pojde chyba w jakas taniosc mineralna :D
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

wymienilem tylko swiece, stwierdzilem ze oliwy wcale nie wymieniam :D
Nie wiem ile lat temu byl wymieniany, ale wyglada na w miare czysty. I tak ide w swapa, szkoda kasy na olej :D
 
 

Spoon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

pcs napisał/a:
ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.

czyli caly czas mieszales polsyntetyk na lato i syntetyk na zime?
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.

czyli caly czas mieszales polsyntetyk na lato i syntetyk na zime?



.... chyba nie masz swiadosci gamy produktow valvoline ...
 
 

Spoon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

pcs napisał/a:
Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.

czyli caly czas mieszales polsyntetyk na lato i syntetyk na zime?



.... chyba nie masz swiadosci gamy produktow valvoline ...


prosze uswiadom mnie bo IMO valvoline vr1 racing 10w60 to polsyntetyk jest inaczej?
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.

czyli caly czas mieszales polsyntetyk na lato i syntetyk na zime?



.... chyba nie masz swiadosci gamy produktow valvoline ...


prosze uswiadom mnie bo IMO valvoline vr1 racing 10w60 to polsyntetyk jest inaczej?


jak mnie jeszcze interesowaly oba to byly 4 rodzaje oba byly pol i w pelni syntetyczne i wszystkie byly dostepne normalnie. Z tego co pamietam to rozne rzeczy ewoluowaly np. kolor i wielkosci opakowan (kiedys szare, teraz czarne, kiedys bylo 5l teraz 4l).
 
 

Spoon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

pcs napisał/a:
Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
Spoon napisał/a:
pcs napisał/a:
ja na poczatku zalalem 20w60 motula competition i jezdzilem kawelek i byl za gesty, potem lalem juz tylko volvo vr1 racig na lato 10w60 na zime 5w50 i bylo ok, teraz mi sie odchccialo i na lato i zime leje 5w50 nadal bardzo dobrze na zime i lato wiec bardzo polecam. Nigdy po nim nie mial silnik problemu, nigdy nie wzial grama oleju, nie przegrzewal sie, nie mial problemow na zimno i do tego dosc tanio. tylko trzeba pamietac o wymianie co max 8tys km bo tyle ten olej wytrzymuje.

czyli caly czas mieszales polsyntetyk na lato i syntetyk na zime?



.... chyba nie masz swiadosci gamy produktow valvoline ...


prosze uswiadom mnie bo IMO valvoline vr1 racing 10w60 to polsyntetyk jest inaczej?


jak mnie jeszcze interesowaly oba to byly 4 rodzaje oba byly pol i w pelni syntetyczne i wszystkie byly dostepne normalnie. Z tego co pamietam to rozne rzeczy ewoluowaly np. kolor i wielkosci opakowan (kiedys szare, teraz czarne, kiedys bylo 5l teraz 4l).


zostala moze Tobie jeszcze jakas banka 10w60 full syntetyk poprosilbym o foto przedniej strony

kolory zgoda szary kiedys i czarne teraz

ale 10w60 semi syntetyk 5l czarne
i 5w50 full sytetyk 4l czarne

wiec pojemnosci nie ewaluowaly

podejrzewam ze nie bylo vr1 racing jak piszesz w tych samych klasach lepkosciowych (10w60 i 5w50) zarowno w pol i full syntetyk ale chyba nie mam świadomości gamy produktów valvoline
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 08 Paź, 2007   

tak sie sklada ze hobby kolekcjonowania pustych opakowan po oleju silnikowym porzucilem w 3 klasie szkoly podstawowej...

dyskusja na temat valvoline jest stara jak Saba marszalka Dorna, zwykle sie konczy na ujawnieniu kilku swiatkow obecnosc syntetycznego 10w60 i polsyntetycznego 5w50 lecz mimo tego jest to owiane legenda niczym tajemnice Fatimskie.

Slyszalem tez legende, ponoc potwierdzona u producenta ze producent pomylil sie w jakiejs wiekszej partii w opisie na opakowaniu.

Z innych legend olejowych to niezla jest dykusja o castrolu rs, ktory jednym niszczyl silnik a innym pomagal.

Tak czy owak sporo osob lalo to na zmiane zime/ lato i sie nic nie stalo. Ja leje teraz ciagle 5w50 dla wygody i ze wzglegu na okresy wymiany oleju, ktore nie wychadza juz idealnie zima/lato.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9